دانلود رایگان اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD

دانلود رایگان اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD

با استفاده از اکسپرت و ربات مدیریت سرمایه Money Management Tool TD می توانید موقعیت های معاملاتی خود را دقیقاً محاسبه کرده و یک ریسک ثابت را برای آن ها از پیش تعیین کنید. اگر می خواهید از یک مدیریت دقیق پول در معاملات خود استفاده کنید ، پس از این ابزار فوق العاده کاربردی و پر امکانات استفاده کنید . با استفاده از این ابزار می توانید ریسک را به طور دقیق تعیین کنید و آن را در حجم معاملات ، حد ضرر و لیمیت اردر های خود اعمال کنید .

جهت دانلود رایگان اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD کلیک نمایید یکی از بهترین اکسپرت مدیریت سرمایه هم برای متاتریدر 4 و هم 5 میباشد

مشخصات اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management Tool TD

پلتفرم : متاتریدر4 و 5
جفت ارز : تمامی جفت ارزها
تایم فریم : تمامی تایم فریم ها
وبسایت سازنده : www.trading-deals.com

فعال سازی اکسپرت

تنظیمات اکسپرت مدیریت سرمایه
بعد از نصب اکسپرت ( آموزش نصب اکسپرت ) برای تنظیمات اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD شما باید ابتدا وارد تب Tools شوید و از طریق بخش Options ، و در قسمت Expert Advisor گزینه های Allow automated trading و Allow DLL imports را فعال کنید

قسمت بعدی شامل زبانه inputs می باشد که محل اصلی تنظیمات این اکسپرت می باشد. این قسمت شامل 6 بخش مهم است که در تصویر زیر شماره گذاری شده و سپس یک به یک توضیح داده می شوند:

دانلود رایگان اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD

1- این قسمت درصد ریسک شما را مشخص می کند. به صورت خودکار روی 0.5 است یعنی اگر شما 1000 دلار داشته باشید اجازه ریسک 5 دلاری در هر معامله را به اکسپرت می دهید.

2- این قسمت مربوط به میزان pip استاپ شماست در صورتی که بخواهید از استاپ ثابت استفاده کنید.

3- این قسمت مربوط به میزان pip تیک پرافیت شماست در صورتی که بخواهید از تی پی ثابت استفاده کنید.( قسمت لاتیج ثابت یا متغیر در بخش نمای کلی اکسپرت توضیح داده خواهد شد.)

4-این قسمت مربوط به ارزش pip در بروکر است. این قسمت را روی symbol contract size قرار دهید. ( در صورتی که اکسپرت در قسمت تعیین لاتیج مشکل داشته باشد احتمالا ایراد از این قسمت است ، گزینه را روی pick point value factor input قرار دهید و از قسمت 5 به صورت دستی میزان آن را وارد کنید.
5- در صورت انتخاب pick point value factor input در قسمت بالا این قسمت را به صورت دستی پر کنید . برای طلا 1 و برای جفت ارزها 0.1 قرار دهید.

6- در این قسمت رنگ خطوط را مشخص می کنید. اولین رنگ مربوط به تی پی ، رنگ دوم مربوط به استاپ و رنگ سوم مربوط به محل باز کردن معامله است.

نمای کلی اکسپرت مدیریت سرمایه
هنگامی که تنظیمات بالا را انجام دادید ، پس از باز کردن اکسپرت با قسمت های زیر روبرو می شوید که هر بخش شماره گذاری شده از آن را به صورت جداگانه شرح می دهیم:

دانلود رایگان اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD

1- این قسمت میزان ریسک شماست و دو گزینه پیش روی شما قرار داده است . اگر حالت اول باشد ریسک شما بر حسب درصد است که 0.5 درصد لحاظ شده و قابل تغییر است. اگر گزینه دوم را بزنید میزان ریسک برحسب دلار را نمایش می دهد که می توانید عددی را وارد کنید.

2- این قسمت میزان اسپرد را نمایش می دهد.

3- این قسمت همان ارزش پیپ می باشد که در قسمت تنظیمات راجب آن توضیح داده شد.

4-این قسمت حجم معامله یا معاملات باز شما را نشان می دهد.

5- این قسمت میزان سود یا زیان از معاملات باز را نشان می دهد.

6- این قسمت میزان ریسک به ریوارد معامله ای را نمایش می دهد که شما قصد دارید آن را انجام دهید.

7- این قسمت استاپ معامله ای را که می خواهید باز کنید نمایش می دهد ، هم بر حسب پیپ و هم دلار.

8- این قسمت تی پی معامله ای را که می خواهید باز کنید نمایش می دهد .

9- این قسمت نمایش دهنده حجم معامله است ، دو حالت دارد : اگر شما حالت محاسبه لات را انتخاب کنید ، اکسپرت با توجه به میزان ریسک شما و نیز استاپ لاس ، حجم را مشخص می کند . اما در صورتی که شما از لات فیکس استفاده کنید و مقدار لات مشخصی برای هر معامله داشته باشید در این حالت اکسپرت تنها موارد فوق را نمایش می دهد و لاتیج بر عهده خود شماست.

10- این تیک را اگر فعال کنید استاپ و تی پی شما مقدار ثابتی می شود که در قسمت تنظیمات در ردیف 2 و 3 توضیح داده شد.

11- این تیک مربوط به معامله در قیمت کنونی بازار یا پندینگ اردر است . اگر فعال باشد یعنی شما در قیمت لایو بازار معامله می کنید و اگر فعال نباشد ، معامله شما پندینگ اردر است.

12- این قسمت مربوط به تی پی است . اگر فعال باشد تی پی را مشخص می کنید و در صورتی که برای معامله خود تی پی مشخصی تعریف نکرده اید تیک را بردارید.

13- نوع معامله که سل یا بای است را مشخص می کند.

نحوه کار اکسپرت مدیریت سرمایه
دو حالت وجود دارد یا شما تیک market order را فعال کرده اید که در این صورت میخواهید یک معامله در لایو بازار باز کنید و در غیر این صورت معامله شما یک از نوی لیمیت یا استاپ خواهد بود. هر دو مورد را بررسی میکنیم.

معامله در لایو بازار
در این حالت قیمت در حال حرکت است . شما با جابجا کردن خط قرمز یک استاپ برای خود تعریف می کنید . در هر لحظه با جابجایی قیمت اکسپرت تمام تغییرات را به شما نمایش می دهد.

دانلود رایگان اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD

همانطور که مشاهده می کنید روی طلا یک استاپ در قیمت 2002.29 تعریف کرده ایم ، قیمت در لایو در لحظه گرفتن عکس روی 1999.54 است . اکسپرت با توجه به اکوئیتی 5000 دلاری و میزان استاپ در آن لحظه و نیز ریسک 1 درصدی لاتیج را 0.18 تعیین کرده است که همانطور که مشاهده می کنید در صورت استاپ خوردن 49.50 دلار ضرر خواهیم کرد که کمتر از 1 درصد است.

معامله با پندینگ اردرها
در این حالت شما یک قیمت خاص برای ورود را معیین میکنید ( صرفا با حرکت دادن خط سفید) و نیز استاپ مشخصی را نیز تعیین می کنید. در این حالت اکسپرت لات مشخصی را با توجه به سرمایه شما و میزان ریسک و نیز میزان استاپ مشخص خواهد کرد.

دانلود رایگان اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD

همانطور که مشاهده می کنید ما با استراتژی خاص نقطه 2008.47 را برای ورود انتخاب کرده ایم و استاپ را نیز در 2009.51 قرار دادیم. حالا با توجه به اینها و میزان ریسک 1 درصدی و نیز میزان سرمایه ، اکسپرت ورود به معامله با 0.16 لات را پیشنهاد می کند.

جمع بندی
اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management Tool TD یک ابزار خوب و دقیق جهت به دست آوردن حجم ورود به معامله می باشد . شما می توانید با توجه به استراتژی شخصی خود یا استفاده از اندیکاتور های مختلف نقطه ورود و استاپ را مشخص کنید تا این اکسپرت به شما بگوید باید با چه حجمی وارد معامله شوید. همچنین میزان ریسک به ریوارد شما را نیز پس از ست کردن تی پی مشخص می کند. اما ایراداتی که به نظر ما در این اکسپرت وجود دارد این است که نمیتوان نقاط ورود و استاپ و تی پی را به صورت دقیق به اکسپرت داد و تنها با جابجایی خطوط (که دقیق نیست) این نقاط مشخص می شوند . اما این ایراد آنقدر بزرگ نیست که چشم بر این اکسپرت طلایی ببندید.

جهت دانلود رایگان اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD کلیک نمایید

آشنایی با اکسپرت ها

14 اکسپرت مدیریت سرمایه در متاتریدر 4……..دانلود بهترین اکسپرت های سودده فارکس……..اکسپرت اتومات فارکس……..اکسپرت حرفه ای فارکس……..اکسپرت سودده……..اکسپرت فارکس……..اکسپرت فارکس جدید……..اکسپرت ویژه جپشین……..اکسپرت ویژه مکدی……..بهترین اکسپرت سودده فارکس……..خرید اکسپرت فارکس……..خرید اکسپرت فارکس تضمینی……..خرید اکسپرت متاتریدر……..دانلود اکسپرت متاتریدر……..آموزش نصب اکسپرت……..اکسپرت ویژه استراتژی ریاضی

برای اطلاعات بیشتر در مورد دانلود رایگان اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD با 09121043796 تماس حاصل فرمایید


دانلود رایگان اکسپرت مدیریت سرمایه Money Management TooL TD

اکسپرت مدیریت سرمایه money management tool td برای متاتریدر 4 و 5 میباشد

مقالات مرتبط

آموزش نصب اکسپرت

آموزش نصب اکسپرت بر روی متاتریدر 4 برای اجرای اکسپرت بر روی متاتریدر به ترتیب زیر عمل نمایید ابتدا می بایست برنامه متاتریدر ۴ مخصوص…