جایگزین های پی پال paypal

جایگزین های پی پال paypal کدام است؟

جایگزین های پی پال paypal

پی پال احتمالا پر استفاده ترین و مشهور ترین کیف پول آنلاین دنیا است. اگر اهل خرید ها و پرداخت های اینترنتی ارزی باشید،

حتما لوگوی پی پال و گزینه پرداخت با پی پال را به وفور مشاهده کرده اید. اما استفاده از پی پال در ایران کار چندان آسانی نیست.

سخت گیری های پی پال برای افتتاح حساب از یک سو آغاز به کار با پی پال را دشوار کرده، و از سویی دیگر بلاک شدن حساب های کاربران به دلایل گوناگون، نه تنها در ایران

که در تمام دنیا اعتراضاتی را همواره به دنبال داشته است.

اگر شما نیز به هر دلیلی از کار با پی پال خسته شده اید و به دنبال جایگزینی برای آن هستید، شاید خواندن این مطلب برای یافتن جایگزین های پی پال paypal به شما کمک کند.

   اسکریل یا مانی بوکرز (Skrill)

اسکریل شاید برای ساکنان شرق دنیا، بهترین جایگزین برای پی پال باشد. باز کردن حساب اسکریل نه تنها به دشواری پی پال نیست،

بلکه یکی از آسان ترین ها در میان رقباست. کارمزد ارسال و دریافت از طریق اسکریل معمولا بسیار ارزان و در شرایطی حتی رایگان است. امنیت در اسکریل بسیار بالا است

و این کمپانی راه های بسیاری برای جلوگیری از تقلب دارد. اسکریل گرچه سختگیری کمتری نسبت به پی پال در افتتاح حساب دارد،

اما در سخت گیری حین استفاده از حساب چندان کمتر از پی پال عمل نمیکند. در اسکریل نیز ممکن است مانند پی پال، ناگهان بنا به دلیلی با حساب بلاک شده خود مواجه شوید.

   گوگل والت (Google Wallet)

گوگل والت که به نظر میرسد در حال حاضر جدی ترین رقیب پی پال باشد، ممکن است در آینده جایگزین های پی پال paypal نیز بشود.

گوگل والت امکانات بسیار زیادی داردو خدمات بسیار ارزشمندی را به مشتریان عرضه میکند. از جمله اینکه شما میتوانید از طریق گوگل والت برای کسی که حتی حساب گوگل والت ندارد،

از طریق آدرس ایمیل و یا شماره تماس، وجه ارسال کنید! ضمن اینکه اکثر خدمات گوگل والت هیچگونه کارمزدی نیز ندارد.

متاسفانه در حال حاضر برای استفاده از گوگل والت نیاز است که حداقل یک حساب بانکی آمریکایی به آن متصل شود و در این شرایط امکان کار با گوگل والت برای ایرانیان بسیار دشوار خواهد بود.

   پیونیر (Payoneer)

پیونیر میتواند جایگزینی بسیار مناسب برای پی پال باشد. کارمزد های این کمپانی بسیار مقبول بوده و سرعت تراکنش ها نسبت به رقبا بالاست.

افتتاح حساب در این کمپانی ممکن است کمی مشکل ساز و طولانی باشد اما سخت گیری های پس از افتتاح حساب نسبت به پی پال کمتر است.

به نظر میرسد پشتیبانی در پیونیر به اندازه گوگل والت و پی پال قوی و سریع نیست و این کمپانی نسبت به رقبایش کمتر در دنیا شناخته شده است.

   استریپ (Strip)

اگر از هزینه های ثابت پی پال خسته شده باشید و به دنبال یک کمپانی باشید که از شر کارمزد های ماهانه و سالانه ی مختلف راحت شوید،احتمالا استریپ گزینه مناسبی برای شما باشد.

این کمپانی تازه کار عملکردی بسیار مشابه با پی پال دارد و تمرکز خود را در رقابت با پی پال بر روی این موضوع گذاشته است که مشتریان تنها کارمزد خدمتی را پرداخت کنند

که از آن استفاده کرده اند و نه اینکه بابت خدمات مختلف، به صورت ماهانه از آن ها کارمزد کسر گردد.

   پایزا (Payza)

پایزا در حال حاضر از رقبای اصلی پی پال محسوب میشود. آنچه پایزا را در میان رقبایش ممتاز میکند، کیفیت پشتیبانی آن است. پایزا در ۲۰۶ کشور دنیا امکان مراجعه حضوری و پشتیبانی را قرار داده

در حالی که پی پال در حال حاضر تنها در ۱۷ کشور دفاتر کاری اصلی دارد. پایزا ۲۲ ارز دنیا را پشتیبانی میکند در حالی که ارز های مورد قبول پی پال ۱۸ ارز است.

همچنین افتتاح حساب پایزا زمان کمی میبرد و نسبت به پی پال بسیار آسان تر است.

این ۵ جایگزین، تنها برخی از جایگزین های پی پال بودند که معرفی شدند. با کمی پرس و جو تعداد بسیار زیادی جایگزین دیگر نیز خواهید یافت.

اگر میخواهید یکی از این سرویس ها را انتخاب کرده و همیشه از آن استفاده نمایید،

پیشنهاد میکنیم در ارتباط با هر کدام از این گزینه ها بیشتر جستجو کرده و با توجه به خدمات قابل استفاده هر کدام در ایران، بهترین گزینه را برای جایگزین های پی پال paypal بیابید.

روش های پرداخت و آنلاین
انتقال وجه با وب مانی

با ثبت نام در سایت Dezpro.net یک دلار هدیه ثبت نام در کیف پول دلاری خود دریافت نمایید و از طریق این کیف پول با درگاههای پرداخت (ارز دیجیتال – وبمانی و پرفکت مانی) پرداخت خود را انجام دهید

مقالات مرتبط

بلاک چین چیست؟

آشنایی با مفاهیم تکنولوژی بلاک چین و کاربردهای این تکنولوژی و بلاک چین چیست؟ در این مقاله قصد داریم درمورد سیستم بلاک چین و کاربردهای این تکنولوژی…