روش های پرداخت و آنلاین

کدامین روش های پرداخت و آنلاین ارز بهتر است؟

پرداخت ارزی، اصطلاحی که ممکن است سر و کارتان به آن بخورد! اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشید، چه برای تحصیل باشد چه کار و چه زندگی

قطعا قبل از مهاجرت باید بار ها و بار ها هزینه های مختلفی را پرداخت نمایید.

این هزینه ها میتواند پرداخت های ارزی همچون پرداخت هزینه آزمون تافل، پرداخت هزینه دانشگاه خارجی، پرداخت هزینه بررسی پرونده و یا صدها مورد دیگر باشد.

روش های پرداخت و آنلاین

PayPal

چنانچه در شرایطی قرار دارید که باید چندین پرداخت متنوع ارزی داشته باشید که از وبسایت های فروشگاهی یا خدماتی انجام میگیرد،

استفاده از پی پال میتواند بسیار برای شما راحت و به صرفه باشد.

پی پال به این صورت کار میکند که شما در آن یک حساب کاربری ایجاد میکنید،

حساب کاربری خود را از طرق مختلف شارژ مینمایید، و پس از آن به راحتی و با تنها وارد کردن ایمیل و پسورد، پرداخت های خود را انجام میدهید.

روش های پرداخت و آنلاین

البته استفاده از پی پال در ایران مشکلاتی را نیز دارد. از جمله اینکه همیشه باید به VPN وصل باشید و هرگز نگذارید پی پال به ماهیت ایرانی شما پی ببرد.

Credit Card

استفاده از کارت های بانکی احتمالا پر استفاده ترین روش پرداخت در سراسر دنیاست.

کارت های بانکی در کشور های دنیا مدل های مختلفی دارد که مشهور ترین آن ها کارت های Debit و credit هستند.

دبیت کارت ها در واقع مانند کارت های بانکی ایرانی هستند که تمام ما از آن ها استفاده میکنیم. در دبیت کارت ها شما دقیقا به میزانی میتوانید خرج کنید که در آن موجودی دارید.

اما کارت های اعتباری یا کردیت، به شما بر اساس سوابق مالی شما اعتبار میدهند و شما میتوانید بدون داشتن موجودی، از اعتبار خود استفاده کرده و در موعد مقرر بدهی خود را به بانک پس دهید. استفاده از کارت های بانکی میتواند تقریبا در همه ی پرداخت ها شما را یاری دهد اما باید به یاد داشته باشید که خرید این کارت ها مستلزم صرف هزینه و زمان نسبتا زیادی است.

استفاده از این کارت ها با توجه به محدودیت صدور آن ها در ایران، به کسانی توصیه میگردد که بیش از چند خرید و پرداخت ارزی را پیش رو دارند

و یا به زودی قصد مسافرت به خارج از کشور را داشته و یا به دلیل شغل و شرایط خود، به صورت مداوم در رفت آمد به خارج از ایران به سر میبرند.

Swift

ارسال وجه از طریق کد سوییفت یا همان حواله بانکی هم یکی از رایج ترین و قدیمی ترین روش های پرداختی است که ایرانیان سال ها است از آن استفاده میکنند.

در این روش شما شماره حساب بانکی مورد نظر را به همراه کارمزد و وجه مورد نظر به صرافی های ارائه میکنید و صرافی ها از طریق رابط های خود در کشور های دیگر ، حواله مورد نظر را پرداخت مینمایند. با توجه به این که این روش روشی سنتی بوده که نیازمند زمان انتظار گاها طولانی است، مناسب برای افراد خاصی محسوب میشوند.

عمده افرادی که از این روش استفاده میکنند تجار هستند که مبالغ بسیار بالایی را برای تجار دیگر کشور ها واریز میکنند

و یا افرادی که برای پرداخت های خود، تنها روشی که به آن ها اجازه ی استفاده داده شده است حواله بانکی است.

Bitcoin

بیت کوین در حال حاضر مشهور ترین ارز رمز پایه است. ارز های رمز پایه نوع جدیدی از ارز هستند که به تازگی رایج شده اند و استفاده از آن بسیار آسان میباشد.

بزرگترین مزیت این ارز ها، عدم نیاز به پرداخت هزینه تبدیل ارز است.

البته قوانین استفاده از این ارز ها درکشور های مختلف متفاوت بوده و در مجموع استفاده از بیت کوین با توجه به شرایط ابهام انگیز کنونی اش توصیه نمیگردد.

پی پال ، مانی بوکرز ، پیزا

از معتبرترین و امن ترین حساب های الکترونیکی، پی پال ، مانی بوکرز ، پیزا ( آلرت پی ) را می توان نام برد که از نظر عمومیت بین المللی و ایمنی در ردیف اول قرار می گیرند.

هر کدام از این حساب های بانکی درگاه مختص به خود را دارند و معمولا شرایط بسیار سخت گیرانه ای را اعمال می کنند.

هر سرویس دهنده معتبر حساب های الکترونیکی برای تایید هویت صاحبین حساب روش های مختلفی دارد.

با توجه به شرایط تحریم ها، در صورتی که تابعیت ایرانی های مقیم ایران آشکار شود منجر به مسدود شدن حساب ایرانی ها می شود.

بنابراین باید از روش های دور زدن تحریم استفاده کرد.

برخی دیگر از حساب های بین المللی الکترونیکی هم وجود دارند که اگرچه عمومیت جهانی آنها به اندازه حساب های نام برده شده نیست،

اما حساب های معتبری هستند و شرایط آسان تری به ویژه برای ایرانی ها دارند.

از جمله این حساب ها، حساب الکترونیکی روسی با نام وب مانی و یا حساب های لیبرتی ریسرو و پرفکت مانی می باشند.

این حساب ها نیز، هریک درگاه پرداخت الکترونیکی ویژه خود را دارند.

 انتقال سریع پول
مقایسه مانی گرام و وسترن یونیون

بازیابی keyfile وبمانی
بازیابی keyfile از طریق کیپر وبمانی
بازیابی رمز وبمانی

راهنمای وبمانی ……. کیف پول وبمانی ……. آموزش کیپر کلاسیک وبمانی …….. آموزش پرسنال پاسپورت وبمانی …….. انتقال وجه با وب مانی ……..

نکاتی در مورد وبمانی …….. شرکت وبمانی …… آموزش راه اندازی E-NUM ……… سقف تراکنش وبمانی ……. انواع پاسپورت وبمانی ……..

افتتاح حساب وبمانی …….. ارتقا حساب وبمانی از الیاس به فرمال …….. ارتقای وبمانی به لایت وب پرو ……. تکمیل فرم اینیشیال پاسپورت وبمانی ……. وب مانی مینی استاندارد

با ثبت نام در سایت Dezpro.net یک دلار هدیه ثبت نام در کیف پول دلاری خود دریافت نمایید و از طریق این کیف پول با درگاههای پرداخت (ارز دیجیتال – وبمانی و پرفکت مانی) پرداخت خود را انجام دهید

مقالات مرتبط