انتقال سریع پول

در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید (آموزش انتقال سریع پول)

انتقال سریع پول

انتقال سریع پول
برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در خارج از کشور نیاز مالی فوری پیدا کند، و یا نیاز داشته باشید برای شریک خود در کشوری دیگر پولی ارسال نمایید

و یا تاجری باشید که نیازمند ارسال مبلغی به صورت فوری باشید.

در این شرایط چه میکنید؟ از چه طریقی برای ارسال پول به کشوری خارجی استفاده میکنید؟ همان گونه که میدانید حواله های بانکی سوییفت ممکن است تا زمان واریز شدن به حساب مقصد،

چندین روز پروسه اداری و بانکی نیاز داشته باشد و در شرایطی که شما برای ارسال پول زمان محدودی داشته باشید، روشی کارآمد نیست!

امروز چندین کمپانی و شرکت بزرگ در دنیا خدماتی را ارائه میدهند که انتقال سریع پول را برای شما میسر کنند.

این کمپانی ها در رقابت برای پیروزی در رقابت با یکدیگر، هر روز خدمات خود را بیشتر تسهیل کرده و زمان پروسه کاری را به حداقل ممکن کاهش میدهند.

تقریبا تمامی آن ها نیز در سال های اخیر به این سمت میروند که خدمات خود را اینترنتی کرده و بی نیاز از حضور فیزیکی نمایند.

در این مطلب معرفی کوتاهی داریم از شناخته شده ترین و مشهور ترین روش های انتقال سریع پول در دنیا:

    وسترن یونیون (Western Union):

برای اولین بار در سال ۱۸۵۱ در آمریکا شروع به کار کرد. هدف از تاسیس وسترن یونیون ارسال پول در کمترین زمان ممکن بود.

وسترن یونیون امروز بیش از نیم میلیون باجه در سراسر دنیا دارد و در هر کشوری در کمترین زمان میتوانید باجه های وسترن یونیون را بیابید.

روش کار در وسترن یونیون این است که شما تنها نام شخص که برای وی قصد ارسال پول را دارید و شهری که فرد مورد نظر در آن پول را دریافت میکند به باجه میدهید،

و در همان لحظه فرد مورد نظر با ارائه کارت شناسایی میتواند مبلغ را دریافت کند. امروزه وسترن یونیون خدمات خود را هرچه بیشتر به سمت اینترنتی شدن میبرد

و هم اکنون این امکان را فراهم آورده است که مشتریان با وصل کردن حساب بانکی خود به اکانت وسترن یونیون، در پشت کامپیوتر و حتی با اپلیکیشن روی موبایل خود پول ارسال و دریافت کنند.

    پی پال (PayPal):

پی پال در سال ۱۹۹۸ ، با هدف تسهیل خرید های اینترنتی به خصوص از سایت eBay فعالیت خود را آغاز کرد.

پی پال یکی از کاربردی ترین و آسان ترین روش های انتقال مالی و پرداخت های ارزی است و امروزه بیش از هر روش دیگری در دنیا برای خرید های اینترنتی و پرداخت های آنلاین استفاده میشود.

روش کار با پی پال بسیار آسان است، به این صورت که مشتری با ایمیل خود یک اکانت پی پال ایجاد میکند و در این اکانت خود، از دیگر اکانت های پی پال پول دریافت کرده و یا ارسال نماید.

همچنین پی پال میتواند به حساب بانکی شما نیز متصل شده و این امکان را فراهم آورد که از طریق حساب بانکی خود، پی پال خود را شارژ نمایید.

کار با پی پال بسیار آسان بوده و تنها با وارد کردن اکانت و رمز خود پرداخت و انتقال انجام میشود.

پی پال حتی به تازگی اپلیکیشنی ارائه داده است که مشتریان حتی نیاز به وارد کردن رمز نداشته باشند و تنها کافی است با فشار دادن انگشت روی آیفون، اثر انگشت آن ها تایید شود!

    Xoom:

این کمپانی نسبتا تازه تاسیس که از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده، قصد تسهیل انتقال مالی اینترنتی و غیر خضوری در مبالغ پایین را دارد.

xoom.com امروز در نزدیک به ۴۰ کشور فعالیت دارد. این کمپانی باجه حضوری ندارد ولی با بسیاری از بانک ها و خرده فروشان همکاری کرده و خدمات خود را از طریق آن ها ارائه میدهد.

کارمزد استفاده از تسهیلات این روش بسیار متغیر و وابسته به مواردی است همچون کشوری که قصد ارسال پول به آن را دارید، مدت زمانی که برای ارسال پول نیاز دارید و روشی که پرداخت میکنید.

یکی از نقاط قوت این کمپانی ماشین حساب آنلاینی است که وبسایت این شرکت در دسترس قرار داده و حتی بدون داشتن اکانت میتوانید از آن استفاده کنید.

این ماشین حساب با پرسیدن چند سوال کوچک که شامل کشور مبدا و مقصد و حجم پول مورد نظر میشود، به شما حق الزحمه ارسال در شرایط مختلف را ارائه میدهد، و شما این فرصت را دارید که خودتان شیوه پرداخت را انتخاب کنید.

    ریا (Ria):

این کمپانی در سال ۱۹۸۷ شروع به کار کرد. هدف اولیه از تاسیس این کمپانی تسهیل ارسال پول برای مهاجران و کارگرانی بود که قصد ارسال پول برای خانواده خود در کشوری دیگر را داشتند

اما با بهبود فعالیت ها، ریا امروزه یکی از مشهور ترین شیوه های ارسال پول است. ریا در ۱۴۴ کشور بیش از ۳۱۴۰۰۰ باجه ارسال و دریافت پول دارد!

انتقال مالی با استفاده از ریا میتواند بسیار آسان و کم هزینه و درکمترین زمان ممکن باشد، ولی بسته به شرایط شما میتواند کمی متغیر شود.

حداکثر حجم پولی که با این روش در یک شبانه روز میتوان انتقال داد، سه هزار دلار و در ماه هشت هزار دلار میباشد. حداقل زمان برای ارسال پول در این روش ۱۵ دقیقه و حداکثر ۴ روز کاری است.

    مانی گرام (MoneyGram):

انتقال پول به خارج از کشور با استفاده از مانی گرام بسیار مشابه با استفاده از وسترن یونیون است.

مانی گرام که امروزه بیش از ۳۲۰۰۰۰ باجه در دنیا دارد، در ۲۰۰ کشور فعال است. این کمپانی در سال ۱۹۴۰ آغاز به کار کرده و امروزه از مشهور ترین روش های انتقال سریع پول است

و بزرگترین رقیب وسترن یونیون محسوب میشود. تفاوت های ارسال پول در این دو روش بسیار کم است، از جمله اینکه به نظر میرسد گاهی کارمزد ارسال پول از

طریق مانی گرام کمتر از وسترن یونیون میباشد، اما وسترن یونیون نزدیک به دو برابر مانی گرام باجه در دنیا دارد.

اسکریل،مانی بوکرز،ریپل

بیت کوین یا اتریوم؟

بازیابی keyfile وبمانی
بازیابی keyfile از طریق کیپر وبمانی
بازیابی رمز وبمانی

راهنمای وبمانی ……. کیف پول وبمانی ……. آموزش کیپر کلاسیک وبمانی …….. آموزش پرسنال پاسپورت وبمانی …….. انتقال وجه با وب مانی ……..

نکاتی در مورد وبمانی …….. شرکت وبمانی …… آموزش راه اندازی E-NUM ……… سقف تراکنش وبمانی ……. انواع پاسپورت وبمانی ……..

افتتاح حساب وبمانی …….. ارتقا حساب وبمانی از الیاس به فرمال …….. ارتقای وبمانی به لایت وب پرو ……. تکمیل فرم اینیشیال پاسپورت وبمانی ……. وب مانی مینی استاندارد

با ثبت نام در سایت Dezpro.net یک دلار هدیه ثبت نام در کیف پول دلاری خود دریافت نمایید و از طریق این کیف پول با درگاههای پرداخت (ارز دیجیتال – وبمانی و پرفکت مانی) پرداخت خود را انجام دهید

مقالات مرتبط