پرفکت مانی چیست؟

همه چیز درباره پرفکت مانی , پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی چیست؟

www.perfectmoney.is
مقدمه پرفکت مانی

در دهه‏ ی اخیر زندگی بشر از جنبه های زیادی دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است که این شرایط بر نحوه زندگی و چگونگی انجام کارهای روزانه ی افراد تأثیر گذار بوده است. به طوری که همه روزه شاهد ظهور نو آوری ها و تکنولوژی های جدید هستیم که همه ی این موارد در سایه اینترنت و پیشرفت صنعت کامپیوتر شکل گرفته است. یکی از مواردی که در زندگی بشر دچار تغییر و تحول بسیار شده، بحث انتقال پول و بانکداری است که تحت تأثیر کامل اینترنت قرار گرفته است به طوری که مباحثی مانند روش های انتقال پول از طریق اینترنت و بانکداری آنلاین مطرح شده اند که به مرور زمان وارد زندگی بشر شده و خدمات و امکانات زیادی را در اختیار افراد قرار داده اند و باعث می شوند که تراکنش های مالی با سرعت بالا و در شرایطی ایمن در بین حساب ها انجام گیرد.

در این تحقیق بر آن هستیم تا یکی از این روش ها یعنی پرفکت مانی را مورد بررسی قرار دهیم. پرفکت مانی توانسته با داشتن ویژگی های ذاتی خود شرایط ایمن و بسیار مناسبی را برای جا به جایی و تبدیل ارز در اختیار کاربرانش قرار دهد و به عنوان نسل جدیدی از تکنولوژی انتقال پول آنلاین شناخته شود.

با استفاده از خدمات و امکانات پرفکت مانی، می توانید عملیات انتقال پول را به راحتی انجام دهید. همچنین این امکان وجود دارد که پول خود را به ارزهای دیگر مانند دلار، یورو، طلا و حتی بیت کوین تبدیل نمایید.

تاریخچه پرفکت مانی

شرکت پرفکت مانی به طور رسمی از سال ۲۰۰۴ به بعد فعالیت خود برای ارائه ی خدمات و سرویس های انتقال پول را در کشور پاناما شروع کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین درگاه های ارائه ی خدمات مالی در دنیا تبدیل شود که حجم زیادی از کاربران شرکت پرفکت مانی مربوط به آسیای شرقی و آمریکا می باشند. همچنین این شرکت بر خلاف بسیاری از سایت ها و درگاه های موجود در اینترنت، خدمات خود را در اختیار کشور ایران قرار می دهد و کاربران ایرانی به راحتی و با رعایت نکات و دستور العمل های خاص می توانند از خدمات شرکت پرفکت مانی بهره مند گردند.

سایت رسمی پرفکت مانی

برای این که بتوانید از امکانات و سرویس های مختلف پرفکت مانی بهره مند شوید، نیاز است که به سایت رسمی پرفکت مانی مراجعه نموده و در آن جا ثبت نام خود را انجام دهید. آدرس سایت رسمی پرفکت مانی، به صورت زیر می باشد :

www.perfectmoney.is

که با کلیک بر روی لینک بالا، وارد سایت پرفکت مانی با صفحه ی زیر خواهید شد :

پرفکت مانی چیست؟

ایجاد حساب کاربری پرفکت مانی

در گام بعدی برای این که در سایت پرفکت مانی حساب کاربری جدید بسازیم، از گزینه ی sign up در منوی بالای صفحه، استفاده می نماییم.

پرفکت مانی چیست؟

با زدن گزینه ی sign up، وارد صفحه ی بالا می شویم که باید اطلاعات حساب کاربری خود را در این قسمت وارد کنیم. در قسمت Account name، نام مناسبی را برای حساب کاربری خود در نظر بگیرید. برای Full name، اسم خود را وارد نمایید. سپس به ترتیب در قسمت‏های City، Address، Country، Zip / Postal code و Email، نام شهر، آدرس، کشور، کد پستی و ایمیل خود را وارد کنید.

در بخش Account type، نوع حساب کاربری خود را مشخص نمایید، می‏توانید یکی از دو نوع زیر را برای نوع حساب کاربری خود انتخاب نمایید :

Personal :

برای کارهای شخصی بوده

Bussiness :

به عنوان یک حساب تجاری تلقی شده و می توانید کارهای بیش تری را با این حساب نسبت به نوع شخصی آن انجام دهید.

در ادامه نیز کلمه ی عبور مناسبی را برای حساب کاربری خود در نظر بگیرید سپس کد امنیتی را وارد و تیک موافقت با قوانین سایت را بزنید. در نهایت نیز با زدن دکمه‏ی register، می توانید عملیات ثبت نام را به نهایت برسانید. در راستای تکیمل مراحل ثبت نام، ایمیلی حاوی اطلاعات حساب کاربری به ایمیل شما فرستاده می شود که برای این بتوان در سایت وارد شد باید از این اطلاعات استفاده نمود، همچنین در این ایمیل باید درست بودن ایمیل خود را با زدن لینک تأیید در داخل ایمیل نشان دهید.

نکته ای که در ثبت نام پرفکت مانی وجود دارد، این است که پرفکت مانی اطلاعات حساب کاربری شما را برای verify شدن، چک نمی کند و شما بدون درد سر می توانید به راحتی عملیات انتقال پول خود را انجام دهید. البته اگر قصد داشته باشید که از تمامی امکانات و سرویس های متمایز پرفکت مانی استفاده نمایید، لازم است که عملیات احراز هویت حساب کاربری شما به صورت کامل صورت گیرد.

سایت پرفکت مانی از صرافی های بسیاری برای همکاری پشتیبانی می کند که می توانید از هر کدام یک از این موارد برای انجام کارهای انتقال و یا تبدیل پول خود کمک بگیرید.

پرفکت مانی چیست؟

ورود در حساب کاربری پرفکت مانی

بعد از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت پرفکت مانی، برای این که بتوانیم از خدمات و سرویس های این سایت بهره مند شویم، نیاز است که در سایت login کنیم. گزینه ی login در منوی بالای صفحه وجود دارد که با زدن این گزینه، وارد صفحه ی زیر می شویم :

پرفکت مانی چیست؟

برای این که بتوانیم وارد حساب کاربری خود شویم، باید اطلاعات شناسایی حساب خود را به مانند شکل بالا و به درستی وارد نماییم.

در قسمت Member ID، شماره شناسایی ای را که پرفکت مانی در مراحل قبل به ایمیل شما فرستاده بود را وارد نمایید، سپس پسورد خود را زده و با تکمیل کد احراز هویت، دکمه ی Authorize را می زنیم تا وارد حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی شویم. البته می توانیم برای حساب کاربری خود احراز هویت دو مرحله ای فراهم نماییم که به صورت ارسال اس ام اس یا ایمیل می باشد که با استفاده از این موارد، امنیت حساب کاربری خیلی بیش تر می شود.

بعد از طی موفیت آمیز مراحل، وارد حساب کاربری خود می شویم که به عنوان مثال موجودی حساب کاربری به مانند شکل زیر می باشد :

پرفکت مانی چیست؟

در این قسمت، طلا، دلار و یورو، قابل مشاهده است که می توانیم موارد دیگری مانند بیت کوین را نیز به موجودی های خود اضافه نماییم. همانطور که قابل مشاهده است، هر یک از ارزها به صورت مستقل دارای یک آی یونیک هستند که از طریق این ای دی یونیک می توانیم نسبت به ارسال و یا دریافت ارز اقدام نماییم که سرعت تراکنش های صورت گرفته با استفاده از پرفکت مانی بسیار بالا می باشد.

برای واریز ارز به حساب خود می توانیم در بالای صفحه، گزینه ی deposit را زده و به صورت مستقیم ارز مورد نظر را خریداری نماییم که این کار با استفاده از کارت های اعتباری از طریق خرید مستقیم از بانک، قابل انجام است که تصویر آن مطابق با شکل زیر می باشد :

پرفکت مانی چیست؟

همچنین می توانیم آی دی کیف پول خود را در اختیار افراد دیگر قرار داده و از آن ها پول دریافت نماییم. بدین صورت که افراد دیگر می توانند با در اختیار داشتن آی دی کیف پول حساب ما، از طریق در گاه های پرفکت مانی و با وارد کردن آی دی حساب ما، نسبت به ارسال ارز اقدام نمایند.

علاوه بر این می توانیم از طریق گزینه withdraw که در منوی بالای صفحه، وجود دارد، دارائی ارز موجود در حساب خود را با داشتن آی دی حساب دیگر به آن حساب انتقال دهیم.

در عین حال در پرفکت مانی این امکان وجود دارد که ارزها را به هم دیگر تبدیل نماییم که در این تبدیل تنها مقداری هزینه به عنوان هزینه تبدیل از ارزهای موجود در کیف پول کاسته می شود.

مزایای پرفکت مانی

از جمله مزایای شرکت و خدمات پرفکت مانی، می توان به موارد زیر اشاره نمود :

امکان استفاده برای کاربران ایرانی

با توجه به شرایط دشوار تحریم و عدم استفاده کاربران ایرانی از خدمات بانکی دنیا، این درگاه می تواند فرصت های مناسبی را برای کاربران ایرانی در جهت فعالیت های تجاری، اقتصادی و … فراهم نماید. ساین پرفکت مانی تا حدی از کاربران ایرانی پشتبانی می کند که حتی از زبان فارسی برای راحتی کاربران ایرانی پشتیبانی می نماید.

سرعت بالای تراکنش های صورت گرفته

با استفاده از درگاه پرفکت مانی می توان تراکنش های مالی خود را به بهترین و سریع ترین شکل ممکن انجام داد به طوری که سرعت انتقال ارز از طریق پرفکت مانی از یک حساب به حساب دیگر، بسیار بالا می باشد و در واقع می توان گفت که این تراکنش ها به صورت آنی و لحظه ای صورت می گیرند.

شرایط امنیتی بالا

سایت پرفکت مانی شرایط امنیتی بالایی را برای حفاظت از دارائی های کاربران خود در نظر گرفته است. به طوری که کاربران می توانند برای حساب های کاربری خود شرایط احراز هویت دو مرحله ای را از طریق ارسال اس ام اس و یا ایمیل، فراهم نمایند که این امر عملاً راه نفوذ را برای افراد سود جو بسته نگه می دارد

امکان تبدیل ارز در داخل حساب کاربری پرفکت مانی

می توان به راحتی ارزهای خود را به انواع دیگر تبدیل نمود

معایب پرفکت مانی

در عین حال که پرفکت مانی دارای مزایای زیادی است، از وجود برخی معایب نیز رنج می برد

خیلی از سایت های خرید از پرفکت مانی پشتیبانی نمی کنند و نمی توان با استفاده از پرفکت مانی از این سایت ها خرید انجام داد
در تبدیلات ارزی صورت گرفته در داخل پرفکت مانی، مبلغ بیش تری در مقایسه با سایر درگاه ها، از حساب مالی کاربر کسر می شود.

سایت پرفکت مانی از زبان فارسی پشتیبانی میکند و به راحتی می توانید زبان سایت را به فارسی تغییر دهید. در صورت هرگونه سوال میتوانید با شماره 09121043796 تماس حاصل فرمایید

افتتاح حساب پرفکت مانی
چگونه کد ووچر پرفکت مانی خریداری شده را مصرف کنیم؟
چگونه ووچر پرفکت مانی بگیرم

با ثبت نام در سایت Dezpro.net یک دلار هدیه ثبت نام در کیف پول دلاری خود دریافت نمایید و از طریق این کیف پول با درگاههای پرداخت (ارز دیجیتال – وبمانی و پرفکت مانی) پرداخت خود را انجام دهید

مقالات مرتبط

بلاک چین چیست؟

آشنایی با مفاهیم تکنولوژی بلاک چین و کاربردهای این تکنولوژی و بلاک چین چیست؟ در این مقاله قصد داریم درمورد سیستم بلاک چین و کاربردهای این تکنولوژی…