Home تالار گفتگو فارکس چگونه ووچر پرفکت مانی بگیرم چطور پرفکت مانی بخرم و حساب خود را شارژ کنم؟

  • چطور پرفکت مانی بخرم و حساب خود را شارژ کنم؟

    ارسال شده توسط مجتبی مجتبی در آذر ۱۹, ۱۳۹۹ در ۴:۳۳ ب.ظ

    چطور پرفکت مانی بخرم و حساب خود را شارژ کنم؟
    روش‌های زیادی برای شارژ حساب وجود دارد، اما بهترین و آسان‌ترین روش برای کاربران ایرانی، مراجعه به سایت‌های فروشنده پرفکت مانی است.

    شما می‌توانید به راحتی با استفاده از ریال و کارت بانکی خود به صورت آنلاین از وب‌سایت‌های ایرانی پرفکت مانی خریداری نمایید.

    پرفکت مانی هم به صورت یورو و هم به صورت دلاری موجود است اما وب‌سایت‌های ایرانی غالبا دلار پرفکت مانی می‌فروشند.

    وب‌سایت‌های معتبر زیادی ریال شما را به پرفکت مانی تبدیل می‌کنند که ما در اینجا از نام بردن آن‌ها معذوریم. فقط کافیست کلمه «خرید پرفکت مانی» را در گوگل جستجو فرمایید. برای خرید از سایت‌های صرافی ایرانی، نیاز است که با ارسال تصویر مدرک شناسایی خود (مثل کارت ملی) احراز هویت انجام دهید. برای خرید باید شماره حساب پرفکت مانی خود را به صرافی بدهید تا برای شما واریز را انجام دهد.

    شماره حساب پرفکت مانی من چیست؟

    پس از ساختن حساب، وارد پنل کاربری خود شوید تا بتوانید به حساب‌های خود دسترسی پیدا کنید. شماره حساب شما در همان صفحه اول پنل کاربری به وضوح مشخص است که باید آن را کپی کرده و به صرافی بدهید.

    طبق عکس فوق، در قسمت حساب کاربری خود، شماره حساب دلاری‌تان را پیدا کنید و آن را به صرافی بدهید تا برایتان واریز را انجام دهد. به عنوان مثال در این عکس شماره حساب من «U22065984» است که اگر بخواهم پرفکت مانی بخرم باید آن را به وب‌سایت فروشنده بدهم.

    چگونه پرفکت مانی بفروشم؟

    برای فروش هم مانند خرید آن فقط کافیست به وب‌سایت‌های ایرانی معتبر مراجعه کنید. پس از ثبت نام در این وب‌سایت‌ها می‌توانید پرفکت مانی‌های خود را برای آن‌ها ارسال کرده و در قبال آن ریال در کارت بانکی خود دریافت کنید.

    نحوه فروش به این صورت است که سایت صرافی شما را به درگاه پرفکت خود ارجاع می‌دهد و شما با زدن یک دکمه، مبلغ را برای آن‌ها می‌فرستید و بعد از چند ساعت در کارت بانکی خود ریال دریافت می‌کنید.

    آیا به جز صرافی باید در پرفکت مانی هم احراز هویت کنم؟

    برای استفاده از خودِ سیستم پرفکت مانی احراز هویت ضروری نیست اما این شرکت برای حساب‌هایی که احراز هویت نکرده‌اند، کارمزد ۲ درصدی برای هر تراکنش تعیین کرده است.

    در صورت انجام احراز هویت کارمزد تراکنش‌ها از ۲ درصد به ۰.۵ درصد کاهش می‌یابند و یک سری محدودیت خاص مثل امکان دریافت وام و … برای شما باز می‌شود.

    پرفکت مانی چیست؟

    تفاوت وب مانی و پرفکت مانی

    آموزش کار کردن با پرفکت مانی

    چگونه ووچر پرفکت مانی بگیرم

    افتتاح پرفکت مانی

  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: مجتبی مجتبی
چطور پرفکت مانی بخرم و حساب خود را شارژ کنم؟ روش‌…
کنسل
اطلاعات شما: