Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی ۷ نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید چیست؟ نایل فولر

  • ۷ نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید چیست؟ نایل فولر

    ارسال شده توسط بهادر اسلامی در شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۲:۵۹ ب.ظ

    ۷ نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید

    بازارها طغیان می‌کنند، بالا می‌روند، پایین می‌ایند و از پهلو حرکت می‌کنند. روش‌های اصلی که ما درک می‌کنیم، تحلیل عملکرد قیمت و نیز سطوح در بازار است که در آن قیمت بالا یا پایین rotated، ما این سطوح را حمایت و مقاومت می‌نامیم.

    سطوح پشتیبانی و مقاومت پایه و اساس تحلیل فنی را تشکیل می‌دهند و به ما کمک می‌کنند چارچوبی را بسازیم که از آن می‌توانیم بازار را درک کنیم. برای تاجران اقدام قیمت، پشتیبانی و سطوح مقاومت به ما کمک می‌کنند تا برنامه خود را برنامه‌ریزی کنیماز دست دادن مکان‌های تبلیغ و اهداف سود خود دست برداریداما شاید مهم‌تر از آن، این سطوح به ما راهی برای درک بازار از نظر آنچه انجام‌شده، و آنچه انجام می‌دهد و آنچه که ممکن است در آینده انجام دهد، می‌دهد.

    همانطور که در بسیاری از درس‌هایم کمک می‌کنم، رویکرد کلی تجاری من می‌تواند با حروف اختصاری T.L.S خلاصه شود.روند – سطح – سیگنالاین درس اصولا در مورد L (سطوح)است، من روند و بخش سیگنال از T.L.S. را در درس‌های دیگر مورد بحث قرار می‌دهم، در اینجا چند مورد وجود دارد:

    راهنمای کامل برای تجارت روند

    سیگنال‌های اکشن قیمت

    در این درس ما فقط به شما نشان نمی‌دهیمچگونه از سطوح مقاومت و مقاومت استفاده کنیماما به کاوش عمیق‌تر و بحث در مورد چگونگی استفاده از این سطوح برای یافتن معاملات با احتمال بالا در بازارها محدود، تعیین گرایش‌ها، تعریف ریسک اهداف و موارد دیگر می‌پردازیم. من امیدوارم که شما از این درس لذت ببرید و اغلب به آن مراجعه کنید، چون پر است از توضیحات و مثال‌های مفید.

  • 10 پاسخ
  • حسین اسدی

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۰۱ ب.ظ

    ۷ انواع مهم حمایت و مقاومت مقاومت چگونه از آن‌ها استفاده کنیم…
    highs و بلندی‌های نوسان سنتی
    شاید مهم‌ترین سطوح حمایت و مقاومت به میزان بالایی در نوسان باشد. اینها سطحی هستند که ما با زوم به یک چارچوب زمانی طولانی‌تر، معمولا نمودار هفتگی یا حتی ماهانه می‌یابیم. این جایی است که ما “دید چشم یک پرنده” از بازار و نقاط عطف اصلی درون آن را دریافت می‌کنیم. چیزی که ما می‌خواهیم انجام دهیم، ساده کردن سطوح مشهود است که قیمت هر کدام بالاتر یا پایین‌تر بوده و خطوط افقی را در آن‌ها رسم می‌کند. این سطوح باید “دقیق” باشند، آن‌ها ممکن است میله‌های قیمت را قطع کنند وگرنه ممکن است به جای سطوح دقیق، مناطق باشند. شما می‌توانید این اولین قدم در رابطه با سطوح پشتیبانی و مقاومت را در نظر بگیرید و این اولین کاری است که باید هنگام تحلیل هر چارت انجام دهید.

    توجه داشته باشید که دید “پرنده” ما با زوم به سمت قاب زمانی هفتگی به دست می‌آوریم. در اینجا ما می‌توانیم حمایت اصلی و سطوح مقاومت، گرایش‌ها و دامنه‌های تجاری را شناسایی کنیم.

  • حسین اسدی

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۰۳ ب.ظ

    سپس، می‌خواهیم یک چارچوب زمانی را به نمودار روزانه تبدیل کنیم، تا “آهنگ خوب” را کمی بیشتر تنظیم کنیم. نمودار روزانه اولین چارچوب زمانی برای یافتن تنظیمات تجاری است، بنابراین مهم است که تصویر وسیع‌تر در نمودار هفتگی را درک کنیم، بلکه همچنین سطوح کوتاه‌تر در هر روز را شناسایی کرده‌ایم. من یک ویدئو خوب در مورد این موضوع دارمو بازار را نقشه‌برداری کردنداز فریم های زمانی بالاتر به پایین، دقت کنید که آن را چک کنید. یک نکته کلیدی که باید به خاطر داشته باشید این است که زمانی که شما روزانه یا حتی ۴ ساعت یا ۱ ساعت زوم می‌کنید، همیشه آن را ترک می‌کنیدسطوح بالاتر قاب زمانیدر نمودار شما به این شکل که بسیار مهم هستند.

    توجه داشته باشید، با زوم به نمودار روزانه از مثال هفتگی بالا، برخی از سطوح هفتگی هنوز هم در حال اجرا هستند و هم چنین برخی سطوح چارت روزانه کوتاه جدید که ما واقعا نمی‌توانیم در هفته ببینیم …

  • رضا فولادوند

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۰۵ ب.ظ

    سطوح نقطه نوسان بالاتر در روند
    آیا شنیده‌اید که “حمایت قدیمی” به مقاومت جدید تبدیل می‌شود و مقاومت قدیمی به حمایت جدید تبدیل می‌شود؟ این به پدیده یک بازار اشاره دارد که دارای بالاترین سطح بالاتر و پایین‌ترین سطح بالاتر و پایین پایین‌تر، در یک روند نزولی یا نزولی هستند. ما باید این سطوح “پله‌ای” را همانطور که شکل می‌دهند مشخص کنیم، سپس وقتی که بازار به پایین نفوذ می‌کند و یا از طریق آن‌ها بالا می‌رود، می‌توانیم به دنبال تجارت برگردیم به این سطوح، که همچنین به آن‌ها معروف است.trading را پس می‌گیریماین امر به ما راهی برای ترسیم نقشه بازار می‌دهد – زمانی که این پدیده مرحله‌ای را مشاهده می‌کنید که می‌دانید یک روند مستحکم در محل وجود دارد.

    این سطوح نقاط ورودی خوب و همچنین نقاط برای تعریف خطر یا توقف نقاط اتلاف هستند. شما می‌توانید دست از دست دادن خود را در طرف دیگر این سطوح قرار دهید.

    برای مثال، در تصویر نمودار زیر، یک روند نزولی واضح را در محل می‌بینیم. همانطور که قیمت از سطح پشتیبانی قبلی کاهش یافت، سطح مقاومت به سطوح مقاومت تبدیل شد که به عنوان سطوح ورود با احتمال بالا در صورتی که قیمت به آن‌ها باز گردد، عمل می‌کند.

  • رضا فولادوند

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۰۷ ب.ظ

    حمایت و مقاومت نایل فولر

    7 نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید چیست؟ نایل فولر

    سطح نقطه Swing به عنوان مهار و مدیریت ریسک شناخته میشود
    ما می‌توانیم به فروش یا خرید در نقاط نوسان نگاه کنیم حتی اگر آن‌ها بخشی از یک روند نباشند. بازارها بیشتر زمان خود را صرف تحکیم و در محدوده تجاری می‌کنند، بنابراین ما باید قادر باشیم معاملاتی را در این شرایط بازار پیدا کنیم، نه تنها در گرایش‌ها.

    ما می‌توانیم به سادگی از آخرین نوسان بالا یا پایین به عنوان نقطه خطر برای تعریف تجارت بعدی مان استفاده کنیم، که شما می‌توانید در مثال نمودار زیر ببینید.

    حمایت و مقاومت نایل فولر

    در تصویر زیر، توجه کنید که قیمت پایین است، از طریق پشتیبانی، سپس در آن سطح باقی می‌ماند، که سپس به عنوان مقاومت عمل می‌کند. ما می‌توانیم در آن سطح و یا پایین به فروش برویم اگر قیمت در زیر آن قرار داشته باشد. به این ترتیب، این سطح مشخص می‌کند که در کجا باید تجارت بعدی مان را انتخاب کنیم و می‌دانیم که آیا قیمت فراتر از آن سطح حرکت می‌کند که ایده تجاری ما نامعتبر است، بنابراین تلفات توقف ما فراتر از این سطح واضح است. همچنین می‌توانیم از نقاط نوسان اخیر به عنوان اهداف سود استفاده کنیم. در مثال زیر، توجه کنید که چگونه می‌توانیم از نرخ نوسان اخیر به عنوان اهداف سود استفاده کنیم.

    حمایت و مقاومت نایل فولر

  • علیرضا نیکوایی

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۰۸ ب.ظ

    سطوح مقاومت و مقاومت پویا
    سپس، بیایید در مورد پشتیبانی پویا و سطوح مقاومت صحبت کنیم. منظور من از پویایی سطح در حال حرکت، به عبارت دیگر، میانگین متحرک است. یک میانگین متحرک با توجه به آنچه که قیمت انجام می‌شود بالا و پایین می‌رود و شما می‌توانید آن را تنظیم کنید تا تعداد معینی از بارها و بارها را در نظر بگیرید.

    قالب‌های مورد علاقه شخصی من عبارت است از ۲۱ و ۵۰ دوره یا EMA و یا میانگین متحرک نمایی. من دوست دارم از آن‌ها در اینترنت استفاده کنمچارچوب زمانی چارتبیشتر آن‌ها می‌توانند در چارت هفتگی نیز مفید باشند. این ema برای شناسایی سریع روند بازار و پیوستن به آن روند خوب هستند. ما می‌توانیم برای تست میانگین متحرک بعد از شکستن بالا یا پایین آن را ببینیم، و سپس نگاهی به داخل یا نزدیک آن میانگین متحرک می‌اندازیم. در حالت ایده‌آل، بازار با تست کردن سطح و بالا بردن قبلا، خود را ثابت خواهد کرد، سپس می‌توانید به آن مسیر دوم مراجعه کنید.

    در اینجا نمونه‌ای از محاسبه ۵۰ دوره برای شناسایی یک روند نزولی و همچنین یافتن نقاط ورودی در داخل آن آورده شده‌است. به طور ایده‌آل، ما به دنبال یک ساعت ۱، ۴ ساعت یا هر روز خواهیم بود.سیگنال فروش عملیات قیمتبا نزدیک شدن قیمت یا برخورد به آن سطح در یک روند نزولی مثل این …

  • شهاب دانشور

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۱۰ ب.ظ

    ۲۱ دوره از EMA می‌تواند به روش مشابهی که در زیر می‌بینیم استفاده شود. در نظر داشته باشید، هر چه زمان EMA کوتاه‌تر باشد، قیمت بیشتر با EMA تعامل خواهد داشت. بنابراین، در یک بازار کم‌تر متغیر ممکن است بخواهید از دوره کوتاه‌تر تری مانند ۲۱ استفاده کنید به جای اینکه یک دوره طولانی‌تر شبیه به ۵۰ باشد.

  • سعید بهرام پور

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۱۱ ب.ظ

    سطح ۵۰ % retracement
    در حالی که من از retracements سنتی Fibonacci و همه سطوح توسعه آن‌ها استفاده نمی‌کنم، یک پدیده ثابت شده وجود دارد که در طول زمان، بازارها اغلب نقطه میانی یک نوسان را نگه می‌دارند (حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد)، که در آن بازار حرکات عظیم، retraces و سپس در جهت اصلی بازتاب می‌کند. این تا حدودی یک رویداد خود اجرا کننده است و تا حدودی ناشی از پویایی بازار عادی است. برای یادگیری بیشتر، این درس را ادامه دهیدچگونه تجارت ۵۰ % تخفیف دارد؟..

    به این نمودار مثال نگاه کنید که یک حرکت بزرگ را نشان می‌دهد که تقریبا تا ۵۰ % در دو موقعیت متفاوت بازگشته، یک سناریوی ورودی بسیار با احتمال زیاد، به خصوص در جهش دوم …

  • زهرا سلیمانی

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۱۳ ب.ظ

    سطح بازرگانی و سطوح مقاومت
    پشتیبانی محدوده تجاری و سطوح مقاومت می‌تواند بسیاری از فرصت‌های ورود به احتمال بالا را برای تاجر اقدام به قیمت آگاه فراهم کند. ایده اصلی این است که ابتدا یک محدوده تجاری را شناسایی کنیم، که اساسا فقط قیمت bouncing بین دو سطح موازی در بازار است، و سپس به دنبال سیگنال‌های عمل قیمت در آن سطوح و یا نگاهی به محو کردن سطح در یک ورودی کور است. با محو شدن سطح، منظورم این است که اگر بازار در حال بالا رفتن و در مقابل مقاومت اصلی محدوده باشد، به روش مقابل، یعنی فروش، نگاه کنید. یا، شما به دنبال خرید حمایت از محدوده هستید. شما می‌توانید این کار را تا زمانی انجام دهید که قیمت به طور واضح قطع شود و در خارج از محدوده بسته شود. این رویکرد بسیار بهتر از آن چیزی است که بسیاری از بازرگانان در محدوده تجاری قرار می‌گیرند.سعی داشت فرار را پیش‌بینی کندقبل از این که این اتفاق بیفتد و دائما در حال افزایش است و قیمت آن به محدوده نوسان باز می‌گردد.

    توجه داشته باشید که در تصویر زیر، دامنه تجاری بزرگی داشتیم زیرا قیمت به وضوح بین مقاومت و پشتیبانی نوسان داشت. ما می‌توانیم در دومین آزمایش مقاومت (کوتاه)یا در دومین آزمون حمایت (طولانی)وارد شویم.که کورکورانه و یا بر روی یک سیگنال عمل قیمتمثل …سیگنال “میله میله” ما در پایین شاهد آن هستیم.

  • شهاب دانشور

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۱۴ ب.ظ

    پشتیبانی و مقاومت در حوزه رویداد
    آخرین نوع حمایت یا مقاومت که قرار است امروز در مورد آن بحث کنیم این است کهمناطق رویدادحوزه‌های رویداد یک شکل اختصاصی از حمایت و مقاومت هستند که به طور مفصل به تفصیل در من گسترش می‌یابند.دوره معاملات کسب‌وکار قیمتاما اکنون، بگذارید مطمئن شویم که شما درک اولیه خوبی از آن‌ها دارید.

    حوزه‌های رویداد، سطوح کلیدی در بازار هستند که در آن یک رویداد مهم در بازار رخ داده‌است. این می‌تواند یک برگشت بزرگ یا علامت عمل قیمت مشخص باشد که به یک حرکت هدایتی قوی منجر می‌شود.

    در مثال زیر، شما می‌توانید یک سطح رویداد شفاف را ببینید که بعد از یک نوار وارونه خشن در نمودار هفتگی شکل گرفت (یک میله pin بزرگ روزانه در آنجا وجود داشت). با نزدیک شدن به این سطح در چند ماه بعد، ما می‌خواستیم مطمئن باشیم که آن سطح در charts را داریم چون سطح بالایی برای فروش در هر کدام از آن‌ها وجود دارد.ورودی کوریا در یک ساعت، ۴ ساعت یا هر روز علامت فروش را به فروش برسانید.

  • زهرا سلیمانی

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۱۶ ب.ظ

    نتیجه‌گیری
    امیدوارم از این لذت برده باشید.آموزش مقاومت و مقاومتما از انواع اصلی حمایت و مقاومت و چگونگی استفاده از آن‌ها به عنوان نشانه‌هایی از شرایط بازار (گرایش یا محدوده)، سطوح برای تعریف ریسک و به عنوان یک چارچوب برای درک آنچه که بازار انجام داده‌است، و کاری که ممکن است انجام دهد، استفاده کردیم. زمانی که درک کامل از سطوح مقاومت و مقاومت با عملکرد قیمت و گرایش‌ها بازار را ترکیب می‌کنید، “اعضای” سه‌گانه “تجارت” را دارید: T.L.S، که شما می‌توانید چیزهای بیشتری را در مورد من یاد بگیرید.دوره تجاری اقدام قیمت:..

    مترجم: ایلرنیکا

پاسخ دادن به: بهادر اسلامی
۷ نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید بازارها طغیا…
کنسل
اطلاعات شما: