Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر

  • رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر

    ارسال شده توسط شادی خسروپناه در آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۲۵ ب.ظ

    ۵ رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق

    مدیریت پول مثل “فیل در اتاق” است که بیشتر تاجران نمی‌خواهند در مورد آن صحبت کنند. این می‌تواند خسته‌کننده، خجالت‌آور یا حتی از نظر عاطفی برای برخی تجار دشوار باشد تا در مورد ریسک و مدیریت سرمایه صحبت کنند، زیرا آن‌ها می‌دانند که این کار را درست انجام نمی‌دهند.

    با این حال، همانند هر چیزی در زندگی، صحبت کردن درباره “فیل در اتاق” معمولاً بهترین کاری است که می‌توانید برای بهبود تجارت Forex انجام دهید. این یعنی، صادق بودن با خودتان و تمرکز بر “سخت‌ترین” یا most چیزهای خسته‌کننده و اغلب به همان اندازه ضروری. اگر این چیزها را نادیده بگیرید، به طور معمول به مشکلات بزرگی تبدیل خواهند شد که دیگر نمی‌توانید کنترل کنید.

    در درس امروز، من می‌خواهم به شما کمک کنم برخی از جنبه‌های مهم مدیریت ریسک و سرمایه شما را همانطور که در بازارها تجارت می‌کنید، درک کنید. این درس به سوالات زیادی پاسخ خواهد داد که من از معامله گران مبنی بر توقف breakeven، دست کشیدن از دست دادن، و بیشتر کردن آن‌ها سوال می‌کنم. پس بیایید شروع کنیم …

    ریسک را سازگار نگه دارید
    اولین “راز” که می‌خواهم به شما بگویم این است که ریسک خود را سازگار نگاه دارید. همانطور که مارتی شوارتز در مقاله wizards گفت که ” همچنین، اندازه موقعیت خود را افزایش ندهید تا زمانی که سرمایه خود را دو برابر یا سه برابر کنید. بسیاری از مردم به محض شروع پول اشتباه خود را افزایش می‌دهند. این راهی سریع برای محو شدن است.”

    چرا من این “راز” را در نظر می‌گیرم؟ خوب، از آنجایی که اغلب تجار تمایل دارند که اندازه ریسک خود را بعد از برنده شدن یا بعد از یک سری از برندگان افزایش دهند، این معمولاً چیزی است که شما می‌خواهید از آن دوری کنید. اساساً، انجام خلاف آنچه که “اغلب معامله گران” انجام می‌دهند را می‌توان “مخفی” در نظر گرفت … و هنگامی که به مدیریت پول می‌رسد، تعداد کمی از این “اسرار” وجود دارد.

    من طرفدار پروپا قرص حفظ ریسک نیستم، نه تنها به این دلیل که دیگر تاجران حرفه‌ای عمل می‌کنند، بلکه به خاطر درس‌هایی که از تجربه شخصی من یاد گرفته‌اند. قبلاً در حرفه من، من بعد از برنده شدن در خطر بودم … و بالاخره بعد از این که متوجه شدم که این کار درستی نیست، متوقف شدم. همچنین، از مشاهدات من از بازرگانان که به آن‌ها کمک می‌کنم، می‌دانم که بسیاری از بازرگانان ریسک را بعد از برنده افزایش می‌دهند، و این دلیل بزرگی است که آن‌ها از دست می‌دهند …

    بعد از کسب چند شغل، شما تمایل به اعتماد به نفس دارید … و باید تاکید کنم که هیچ چیز ذاتاً اشتباهی در مورد شما وجود ندارد اگر این کار را انجام دهید و یا آن را انجام دهید؛ این واقعاً طبیعت انسان است که بعد از کسب یک معامله تجاری یا چند شغل، به خطر کمتری تبدیل شود. با این حال، این چیزی است که شما باید به آن خاتمه دهید اگر می‌خواهید پول را به بازار تبدیل کنید. اگر مقاله خود را درباره یک چیز که باید در مورد تجارت بدانید را خوانده باشید، می‌دانید که حتی اگر استراتژی تجاری خود را به T دنبال کنید، winners و بازندگان همچنان به طور تصادفی توزیع می‌شوند. این به این معنی است که پس از کسب یک تجارت برنده، هیچ دلیل منطقی برای فکر کردن به تجارت بعدی وجود ندارد که دلیلی برای افزایش اندازه ریسک شما باشد. اما، به عنوان انسان، ما دوست داریم که احساس شادی و اطمینان را بعد از ضربه زدن به یک برنده خوب، نادیده بگیریم … اما باید اگر می‌خواهید پول خود را به طور موثر مدیریت کنید و در بازار زندگی کنید.

  • 8 پاسخ
  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۲ ب.ظ

    سود کشیدن

    همانطور که در بالا توضیح دادیم، حفظ ریسک و یا “ثابت” یکی از کلیدهای مدیریت موفق مدیریت پول است. تجار حرفه‌ای ریسک خود را به صورت تصاعدی پس از هر برنده اعلام نمی‌کنند … این راهی منطقی و یا دنیای واقعی برای مدیریت ریسک شما نیست. بازرگانان حرفه‌ای که در بازارها زندگی می‌کنند هر ماه از حساب‌های خود پول برداشت می‌کنند و اغلب حساب‌های آن‌ها را در هر ماه تامین می‌کنند. اگر هر ماه سود خود را از دست بدهید، میزان ریسک خود را در طول زمان افزایش نخواهید داد.

    کاری که شما باید انجام دهید این است که حساب خود را تا سطحی که با آن راحت است در نظر بگیرید، و سپس می‌توانید هر ماه سود خود را از دست بدهید … بنابراین میزان ریسک در هر تجارت رو به افزایش نخواهد بود زیرا در نهایت سرمایه تجاری شما به سطح “تعادل” خواهد رسید.
    انتقال یک توقف توقف به “breakeven” می‌تواند حساب شما را بکشد

    راز بزرگ در رابطه با تلفات توقف breakeven این است که شما نباید دست از دست دادن خود را به breakeven منتقل کنید مگر اینکه یک دلیل واقعی و منطقی برای انجام این کار وجود داشته باشد. از دست دادن دست تان به همان سطحی که به تازگی وارد کرده‌اید، معنا ندارد اگر دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد. حرکت به سمت breakeven و یا به این دلیل که شما برخی از قوانین پیش تصمیم‌گیری را دارید که این کار را انجام دهید، تنها راه موثر برای مدیریت کسب‌وکار شما نیست. چند بار به breakeven نقل‌مکان کردی تا بازار رو ببینی و بعد تو رو رها کنی و بعد به طرف your حرکت کنی؟ باید اتاق بازرگانی خود را بدهید تا نفس بکشید “، و اگر دلیلی برای محکم کردن توقف یا حرکت به breakeven وجود ندارد، پس این کار را نکنید.

    چیزی که ممکن است درک نکنید این است که درگیر شدن با از دست دادن دست رفتن و یا بستن معاملات به صورت دستی قبل از این که شانس حرکت داشته باشند، به طور داوطلبانه توانایی لبه تجاری خود را کاهش می‌دهد تا به نفع شما کار کند. به طور خلاصه، اگر شما یک دلیل منطقی برای حرکت به سمت breakeven ندارید، پس شما بر پایه احساس حرکت می‌کنید؛ عمدتاً از ترس. شما باید بر ترس از دست دادن پول خود غلبه کنید، زیرا بازنده بودن بخشی از یک تاجر موفق است، و تا زمانی که یاد بگیرید چطور اجازه بدهید یک تجارت تنفس کنید و بدون دخالت مداوم خود حرکت کنید، پول نخواهید گرفت.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۴ ب.ظ


    حالا، من نمی‌گویم که شما هرگز نباید به breakeven حرکت کنید چون قطعاً زمان‌هایی هست که باید. در زیر برخی دلایل منطقی برای حرکت دست دادن متوقف‌شده تان به breakeven آورده شده‌است:

    اگر یک سیگنال مخالف باعث احتیاط شود و شرایط بازار را تغییر دهد، شما می‌توانید آن را به عنوان یک دلیل منطقی برای حرکت به سمت breakeven انتخاب کنید.

    * اگر بازار به یک سطح نمودار کلیدی نزدیک می‌شود و سپس شروع به نشان دادن نشانه‌هایی از معکوس شدن می‌کند، باید آن را به عنوان علامتی نشان دهید که بازار واقعاً معکوس است و سپس توقف خود را به breakeven دنبال می‌کند.

    * اگر در عرض چند روز در یک تجارت بوده‌اید و هیچ اتفاقی نمی‌افتد، ممکن است از تجارت خارج شوید یا به breakeven نقل‌مکان کنید. این به عنوان “توقف زمان” یا استفاده از آلمان زمان برای مدیریت trades شناخته می‌شود. به طور کلی، بهترین مشاغل به زودی پس از ورود شما به نفع شما عمل می‌کنند.

    * اگر یک خبر بزرگ مانند Non – منتشر می‌شود و شما یک سود خوب را از دست می‌دهید، ممکن است بخواهید به breakeven بروید و یا بر روی تجارت نظارت کنید. اعلامیه‌های اخبار فرار مانند این می‌تواند اغلب شرایط بازار را تغییر دهد.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۷ ب.ظ

    حریص نباشید: تمام مدت اهداف بزرگ را هدف قرار ندهید

    یک “راز” دیگر مدیریت پول این است که شما باید واقعاً سود ببرید. این ممکن است واقعاً شبیه یک “راز” برای شما نباشد، اما من آن را یک راز می‌دانم چرا که اغلب تاجران خیلی ساده از آن سود نمی‌برند … و بسیاری از تجار هرگز سود نمی‌برند. چرا با به دست آوردن سود مشکل دارید؟ این خیلی ساده است؛ زمانی که یک تجارت به نفع شما است، گرفتن سود سخت است، زیرا تمایل طبیعی شما این است که یک تجارت آزاد را ترک کنید که به نفع شما است. در حالی که مهم است که “برندگان شما اجرا شوند” … شما باید انتخاب کنید و انتخاب کنید که این کار را انجام دهید؛ قطعاً شما نباید سعی کنید که همه تجار برنده را برنده شوید. این بازار ebbs و flows دارد، و اکثر اوقات آن حرکت هدایتی واقعاً قوی را بدون در نظر گرفتن مقدار زیادی از آن ایجاد نمی‌کند. بنابراین، بیشتر به عنوان یک تاجر نوسان کوتاه‌مدت برای کسب ۱ یا ۳ تا ۱ سود می‌کند وقتی که بازار به شما ارائه می‌کند … به جای اینکه صبر کنید تا بازار به سمت نقطه ورودی شما برگردد و تمام راه را به سمت نقطه ورودی و یا فراتر از آن حرکت دهد، در این نقطه شما احتمالاً از نظر احساسی خارج می‌شوید و اجازه می‌دهید همه آن سود را باز کنید.

    به خصوص برای تجار با حساب‌های کوچک‌تر، شما باید خوشحال باشید که “نان و کره” ۱ تا ۱ یا ۲ تا ۱ often….ther را با زدن “انفرادی” و “دو برابر” برای ایجاد حساب تجاری و نیز اعتماد به نفس خود “دو برابر” کنید. شما باید از وسوسه تلاش برای رسیدن به “دویدن خانگی” در هر تجارت دوری کنید.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۴۱ ب.ظ

    دانستن این که چه زمانی باید سود داشته باشید

    هر از گاهی اوقات بازار برای ۱۰ سال آینده آماده خواهد بود. یک تجارت خانگی. در حالی که این معاملات نادر هستند، اما واقعاً رخ می‌دهند اما شما باید از اشتباهی که بسیاری از تجار اغلب انجام می‌دهند اجتناب کنید؛ با هدف “فرار از خانه” در هر تجارت. اغلب اوقات، بازار فقط می‌تواند هر هفته یک دامنه مشخص داشته باشد. برای مثال، متوسط محدوده هفتگی در EURUSD حدود ۲۵۰ دانه است.

    دانستن زمان امتحان کردن و اجازه دادن به یک اجرای تجاری و زمانی که ۱ تا ۱ به ۱، ۲ به ۱ یا ۳ به ۱ در نظر بگیرید، در واقع همان جایی است که مهارت کسب‌وکار احتیاطی شما وارد عمل می‌شود. من اینجا صادق خواهم بود چون بسیاری از ایمیل‌ها را دریافت می‌کنم که در مورد زمانی که اجازه دادن نسبت به یک نسبت پاداش ریسک را می‌دهد وجود ندارد، غیر از این که بگویید آموزش، زمان نمایش، و “حس درونی” برای خواندن این نمودارها چیزهایی هستند که شما به منظور بهبود مهارت خود در معاملات خارجی نیاز دارید.

    با این حال، من می‌توانم یک فیلتر ساده به شما بدهم که می‌توانید از آن‌ها برای ارزیابی معاملات در یک مورد به طور موردی استفاده کنید تا مشخص کنید که آیا آن‌ها کاندیدهای خوبی برای امتحان کردن یا رقابت در یک برنده بزرگ‌تر هستند یا خیر:
    ۱. الگوهای شکست قوی – وقتی بازار یک زمانی را سپری می‌کند که محکم کردن آن منجر به شکست قوی می‌شود. این حمله قوی اغلب می‌تواند نامزدهای خوبی برای تجارت‌های “خانگی” باشد. با این حال، همه شکست برابر است؛ برخی ضعیف‌تر از بقیه هستند و گاهی اوقات بازار قبل از اینکه شکست واقعی رخ دهد یک شکست کاذب ایجاد می‌کند. بنابراین، ما باید در هنگام بروز حمله هشدار بدهیم، ایمن‌ترین راه برای ورود به یک شکست عبارتند از: دو سناریوی زیر:

    تصویر نمودار در زیر مثالی از ورود به بازار بر روی یک چیدمان اکشن قیمت در “پیش‌بینی” شکست را نشان می‌دهد. این یک روش پیشرفته برای ورود به یک شکست است اما می‌تواند یک توقف محکم و یک پتانسیل پاداش ریسک بسیار بزرگ را برای تجارت فراهم کند. معمولاً “نشانه‌های” اقدام قیمت ” درست قبل از این نوع شکست وجود دارد؛ دنباله bullish را روی میله‌ها مشاهده کنید که قبل از راه‌اندازی بار داخلی در نمودار زیر نشان‌داده شده‌است. این نشان داد که حرکت درست زیر مقاومت برای شکست بالقوه ای وجود دارد، سپس ما مقدار کمی از تنظیمات داخل بار را درست زیر سطح شکست قرار دادیم که ورود “پیش‌بینی” خوبی را به بازار داد.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۴۵ ب.ظ

    تصویر نمودار زیر نشان می‌دهد که یک “پیش‌بینی” برای سیگنال اقدام قیمت درست قبل از شکست وجود دارد:

    راه بعدی برای وارد شدن به یک شکست که می‌تواند به نوع تجاری منتهی شود که شما می‌توانید به یک برنده بزرگ‌تر تبدیل شوید، این است که منتظر بمانید تا بازار ” شکست بعد از بازگشت به مقاومت یا پشتیبانی را تایید کند. زمانی که قیمت بالا یا پایین‌تر از یک سطح کلیدی بشکند، به طور معمول به عقب برمی‌گردد و آن را قبل از اینکه دوباره به سمت شکست سوق دهد، دوباره از بین می‌برد. این نوع موارد “تایید شده” از سطوح کلیدی نیز می‌توانند به خوبی فرصت‌های خوبی برای امتحان و پی‌گیری توقف کسب‌وکار شما باشند.

    تصویر نمودار زیر یک سیگنال اقدام قیمت را نشان می‌دهد که در مسیر برگشت به سطح شکست شکل می‌گیرد:

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۴۷ ب.ظ

    ۲. سیگنال‌های ادامه روند بدیهی

    به طور واضح بازارهای رو به رشد می‌تواند نامزدهای خوبی برای امتحان و اجازه دادن به کسب‌وکار شما به یک برنده بزرگ باشد. ما گاهی شاهد برنده بالقوه بسیار زیادی در گرایش‌ها قوی مانند نمودار GBPJPY زیر نشان می‌دهیم. توجه داشته باشید، در مثال زیر، این روند به وضوح بالا بوده و بنابراین هر سیگنال اقدام قیمتی که در این گرایش قوی شکل می‌گیرد، کاندید مناسبی برای کسب منفعت بیشتر بوده‌است، ما می‌توانیم سیگنال نوار سوزن و تنظیمات درون بار در نمودار زیر را ببینیم.

    تصویر نمودار زیر نمونه‌ای خوب از فرآیند حرکت قیمت را نشان می‌دهد – سیگنال‌های ادامه دهنده که می‌تواند کاندیدهای خوبی برای پی‌گیری توقف شما باشد تا اجازه دهد تجارت به یک برنده بزرگ‌تر تبدیل شود:

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۵۰ ب.ظ


    ۳. سیگنال اقدام قیمت در یک سطح کلیدی در بازار گرایش قوی

    یک سناریوی خوب دیگر برای جستجوی “مشاغل خانگی” دنبال کردن بازار به یک سطح کلیدی در یک بازار گرایش است. در نمودار زیر ما می‌توانیم یک مثال روشن از این را ببینیم که یک راه‌اندازی fakey اخیراً در بازار طلا در ساختار نزولی شکل گرفت. ما در واقع این fakey را در گزارش ۵ فوریه مان مورد بحث قرار دادیم و می‌بینیم که بعد از تشکیل این سیگنال از مقاومت، بازار به طور قابل‌توجهی کم‌تر کاهش می‌یابد. هنگامی که یک بازار به روشنی گرایش دارد و سپس به یک سطح کلیدی تبدیل می‌شود و یک سیگنال حرکت قیمت مشهود در خط با روند اساسی شکل می‌دهد، اغلب می‌تواند فرصتی خوب برای نگاه داشتن به دنبال یک برنده متوسط باشد.

    تصویر نمودار زیر یک سیگنال fakey را نشان می‌دهد که پس از آن که بازار به یک سطح مقاومت کلیدی در بازار رو به پایین برگشته بود، شکل گرفت:

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۵۳ ب.ظ

    سناریوهای بالا می‌توانند برای اجازه دادن به اجرای سود شما مفید باشند. زمانی که بازار به روشنی به شما نشان می‌دهد که این گرایش به نفع شما پیش می‌رود، شما می‌خواهید فرآیند پی‌گیری را با انتقال توقف به breakeven آغاز کنید. دوست دارم صبر کنم تا حداقل ۱ بار ریسک کنم قبل از این که stop را به breakeven منتقل کنم. بعد از آن، چگونگی رد و خروج شما از تجارت چیزی است که شما باید از اختیار خود برای تصمیم‌گیری استفاده کنید؛ روش‌های مختلف مختلفی وجود دارد اما هیچ یک از آن‌ها “کامل” نیستند. با گذشت زمان و از طریق تمرین و تمرین، شما احساس بهتری برای تعیین اینکه آیا متوقف‌کردن یک توقف و چگونه انجام دهید، احساس بهتری خواهید داشت.


    یادداشت پایانی

    استراتژی که ما با آن تجارت می‌کنیم، به وضوح مهم است، اما در واقعیت، آن نباید “همه چیز” باشد و “همه” برنامه کاری شما را به پایان برساند. روشی که ریسک خود را مدیریت می‌کنید و سرمایه کلی تان “راز” واقعی برای مبادله است. اکثر شما این مطلب را در حال حاضر می‌دانید که شما به اندازه کافی به نحوه فکر شما در مورد حفاظت از سرمایه و مدیریت ریسک توجه ندارید، بلکه به این دلیل که بخش کسل‌کننده بازی است، آن را جدی نگرفته اید. وقت آن است که بیدار شوید و با واقعیت روبرو شوید؛ توجه نکردن به مدیریت ریسک و حفظ سرمایه شما را به مسیر درد مالی و استرس شخصی هدایت می‌کند. مدیریت صحیح ریسک در حالی که تجارت با یک استراتژی تجاری ساده و در عین حال موثر، اساس چیزی است که من در دوره trading و ناحیه اعضا یاد می‌دهم. هنگامی که این دو قطعه مهم از پازل معامله را ترکیب کردید، آماده خواهید بود که در بازارها پول ثابتی درست کنید.

پاسخ دادن به: شادی خسروپناه
۵ رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق مدیریت پول م…
کنسل
اطلاعات شما: