• ارسال شده توسط شادی خسروپناه در آبان ۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۰ ق.ظ

    چگونه برای تبدیل شدن به یک معامله گر فارکس معامله گر
    رشته ای بخشی جدایی ناپذیر از تبدیل شدن به یک معامله گر پیوسته است. با این حال، بیشتر معدود بازرگانان فارکس خود را قادر به حفظ نظم و انضباط در زمانی که آنها تجارت در بازار است. درس تجارت فارکس امروز به شما یک بینش جامع برای اینکه چرا شما باید به عنوان یک فروشنده معامله گرانه در اسرع وقت تبدیل شود و چگونه عادت های تجاری خود را تغییر دهید تا به انضباط بیشتر تبدیل شوید، به شما ارائه می دهیم. این یکی از مهمترین مقالات تجاری است که تا به حال خوانده اید ، بنابراین پیشنهاد می کنم که شما یک فنجان قهوه را بچرخانید و از آن استفاده کنید.

    توجه داشته باشید از نایلال – به نفع من است، و لطفا بر روی آیکون های اجتماعی در پایان مقاله امروز کلیک کنید و لطفا یک نظر را در زیر بنویسید.

    چرا انضباط برای تبدیل شدن به یک معامله گر همیشه سودآور ضروری است

    تجارت فارکس به وضوح نیاز به درجه بالایی از نظم و انضباط دارد، اکثر همه معامله گران این را می دانند، چه مبتدی و چه حرفه ای. با این حال، دانستن از انجام دادن متفاوت است و در حالی که اکثر معامله گران می دانند که باید بیشتر انضباط داشته باشند، اغلب آنها چیزی را تصور می کنند که فکر می کنند می توانند تا زمانی که پول X را به دست آورند، کنار بگذارند. تلاش برای اصلاح کردن در سر خود، بدون نظم و انضباط، یکی از بزرگترین اشتباهات است که تقریبا همه معامله گران آن را در برخی مواقع انجام می دهند. من می دانم که چگونه کار می کند زیرا من یک بار در کفش خود بودم. شما احتمالا به تازگی چنین چیزی فکر کرده اید: “هنگامی که من حساب خود را تا مقدار X پول دریافت می کنم، من شروع به انضباط و مدیریت ریسک خودم می کنم …” آشنایی با صدا؟ من مایلم پول زیادی را بپردازم که فکر می کردم این چیز دقیق در بعضی مواقع است یا هنوز فکر می کنم. تقریبا هر تجارتی دارد.

    مشکل با تفکر شما می توانید تا زمانی که XYZ اتفاق می افتد تا زمانی که XYZ اتفاق می افتد، معامله گر ریاضتی باشد، کاملا واضح است، اما اکثر معامله گران همچنان این کار را انجام می دهند. این به سادگی یک اشتباه است که از حرص و طغیان متولد شده است و معامله گران حریص در طولانی مدت پول نمی کنند. اگر یک چیز وجود دارد که حساب معاملاتی خود را سریعتر از هر چیزی نابود می کند، این حرص و طمع است. یک معامله گر حامله بیش از حد معاملات می کند و بیش از حد در هر تجارت خطرناک است، و همانطور که در مقالات قبلی چند بار مورد بحث قرار گرفته است، بیش از حد معاملات و بیش از حد، دو دلیل اصلی که بیشتر معامله گران فارکس از دست دادن پول . به نظر من، تجارت تقریبا به طور طبیعی موجب رفتار حریصانه در معامله گران به علت وسوسه ثابت به راحتی قادر به ایجاد سریع پول با کلیک کردن با ماوس خود است. بنابراین، برای تقریبا تمام افرادی که بازارهای را در معرض فروش قرار می دهند، برنامه ای آگاهانه برای مبارزه با حرص و آزا قبل از مصرف آن ضروری است، اگر بخواهید تبدیل به یکمعامله گر فارکس موفق .

  • 3 پاسخ
  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آبان ۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۲ ق.ظ

    تبدیل شدن به یک معامله گر انضباطی در مورد تغییر عادت های تجاری شما است

    معامله گرانی که به اندازه کافی بلند در بازار زندگی می کنند تا خود را ثابت کنند سودآور هستند کسانی هستند که عادت های تجاری مثبت را به دست می آورند. عادت ها مثل هر چیز دیگری در زندگی، واقعیت شما را تعریف می کنند و در هر زمینه ای چقدر می گذارند. عادات نیز تقویت می شوند و تمایل دارند که بیشتر به شخصیت و روال روزمره خود دست یابند که آیا آنها مثبت هستند یا منفی هستند.

    متأسفانه، برای اکثر معامله گران فارکس کوچک خرده فروشی، عادت های یک معامله گر فارکس موفق ، یک نبرد سخت از دروازه است. اکثر بازرگانان به رویای پول نقد سریع یا با ایده گرفتن پول کافی برای ترک شغل خود به بازار می آیند. آنها همچنین به بازار با حساب های تجاری نسبتا کوچک می رسند، که عمدتا احساسات و خواسته های خود را علیه واقعیت وضعیت می کند. حقیقت این است، سخت تر شما سعی می کنید پول زیادی را واقعا سریع بفروشید، بیشتر از شما از بین می رود. شما ممکن است در ابتدا خوش شانس باشید و چند برنده بزرگ را تجربه کنید، اما شما فقط تقویت عادتهای تجاری منفی خواهید شد که به زودی شما را مجذوب شما می کند بسیار سخت تر از آنچه که تصور می کنید ممکن است.

    بنابراین، اولین قدم برای تبدیل شدن به یک معاملهگر انضباطی، این است که به سادگی واقعیت آنچه را که ممکن است با توجه به اندازه حساب شما مطرح شود، قبول کنید، فرض کنید که شما در برنامه مدیریت موثر مدیریت پول فارکس برنامه ریزی کنید. من می دانم که شما به احتمال زیاد می خواهید پول زیادی به دست بیاورید و کار خود را ترک کنید، اما اگر یک حساب معاملاتی ۱۰۰۰ دلاری داشته باشید، این یک گزینه واقع بینانه برای شما در هر زمان نیست، هرچند که بسیاری از معامله گران شروع به نظر می کنند که آنها می تواند حساب های کوچک خود را به تغییر مقدار زندگی یک شبه. یکی از چیزهایی که ممکن است به شما کمک کند این واقعیت را قبول کنید این است که اگر شما یک دوره متوالی سودمند را طی یک دوره چندین ماه متوالی ایجاد کنید، هیچ مشکلی برای یافتن افراد با پول برای تأمین مالی شما نخواهید داشت. فکر می کنید که رکورد حساب های معاملاتی خود را به عنوان “رزومه کاری” معاملاتی، و بیشتر رزومه شگفت انگیز خود را بیشتر احتمال دارد که شما برای “شغل تجاری”. مهم نیست که آیا شما در معرض اندازه های کوچک قرار دارید یا اینکه پول واقعی را به فروش می رسانید و یک رکورد مستمر سود آور را ایجاد می کنید،

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آبان ۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۵ ق.ظ

    چگونه عادت های تجاری خود را تغییر دهید

    اگر شما به طور کامل بر اساس واقعیت آنچه ممکن است با توجه به اندازه حساب شما و مدیریت موثر ریسک پذیرفته شود، می توانید شروع به طراحی یک طرح مشخص برای تغییر عادت های تجاری خود کنید، یا اگر شما با نام تجاری جدید برای تجارت، عادت های مناسب را توسعه دهید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که دقیقا همان چیزی را که “بازار” شما در بازار است و چگونه آن را تجارت می کنید می دانید. اگر هنوز یک استراتژی تجاری موثر ندیده اید، باید از استراتژی های معاملاتی اقدامات قیمت خود را بررسی کنید ، زیرا آنها می توانند با سیگنال های ورودی احتمالی به شما تجزیه و تحلیل و تجارت پویایی قیمت های طبیعی را در بازار عرضه کنند. پس از تسلط بر یک استراتژی تجاری موثر، شما باید برنامه ریزی کنید که چگونه آن را تجارت کنید. شما باید طرح جامع و در عین حال مختصر برنامه معاملاتی فارکس را طراحی کنیدبر روی کامپیوتر شما و آن را چاپ کنید. این طرح راهنمای شما برای چگونگی تعامل با بازار است. با پیش تعریف همه جنبه های تجارت شما شما آگاهانه از بین بردن پتانسیل برای تبدیل شدن به یک معامله گر حریص، فرض کنید شما به دنبال برنامه معاملاتی خود را البته.

    هنگامی که یک طرح معاملاتی را در اطراف یک استراتژی تجاری فارکس کارآمد طراحی کرده اید، لازم است که تمام معاملات خود را در یک نشریه تجارت فارکس دنبال کنید تا پیشرفت قابل توجهی را که قبلا مورد بحث قرار گرفت، آغاز کنیم. برنامه های بازرگانی و مجلات تجارتی، دو سلاح اصلی تجارت در برابر تجارت بیش از حد و بیش از حد است. بعضی از معامله گران بیشتر از دیگران به انضباط نیاز دارند، اما همه معامله گران از داشتن آنها سود می برند، بنابراین من به شدت توصیه می کنم هر کس یک طرح تجاری و یک مجله تجاری را پس از خواندن این مقاله ایجاد کند و هر روز از آنها استفاده کند اگر بخواهید تجارت خود را تغییر دهید عادات

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آبان ۱۲, ۱۳۹۷ در ۳:۵۴ ب.ظ

    هنگامی که شروع به تغییر عادت های خود می کنید، آهنگ را سقوط نکنید

    مشکل دیگر بسیاری از معامله گران این است که آنها عادت های تجاری خود را تغییر می دهند و فقط برای یک دوره زمانی به تنهایی نظم و انضباط دارند تا سقوط مسیر و بازگشت به عادات تجاری قدیمی خود را. شما باید به طور آگاهانه از اهمیت نظم و انضباط روزافزونی که بازارها را در آن تجارت می کنید آگاهی داشته باشید. در صورتی که به طور منظم انضباطی نداشته باشید، هیچ راهی برای حفظ سودآوری در بازارها وجود ندارد، بنابراین، به یاد داشته باشید که در سفر خود برای تبدیل شدن به یک معامله گر انضباطی باقی بمانید.

    هنگامی که شما شروع به تغییر عادتهای تجاری خود میکنید، باید آن را آسانتر کنید تا بتوانید آنها را حفظ کنید و به این ترتیب، نظم و انضباطی باقی نمانید، دیگر به شما کاری نزده است. این به طور منظم تمرین است در ابتدا می تواند ناراحت کننده و دشوار باشد، اما با گذشت زمان، طبیعت دوم به عنوان تاثیر مثبت تمرین تقویت ضرورت آن و میل شما به انجام آن خواهد بود و در نهایت چیزی است که شما به دنبال آن هستید به و نمی توان تصور کرد که انجام نمی دهد به طور مشابه، هنگامی که عادت های معاملاتی مثبت فارکس را توسعه می دهید، خود را تقویت می کنند زیرا شما شروع به دیدن خودتان از دست دادن پول کمتری خواهید کرد و در طول زمان بازدهی بیشتری پیدا خواهید کرد، این عادت های تجاری مثبت شما شروع به تبدیل شدن به نوع دوم برای شما خواهد شد و شما تعجب خواهید کرد که چرا شما تا کنون تا قبل از آن رشته ای معامله شده است.

پاسخ دادن به: شادی خسروپناه
چگونه برای تبدیل شدن به یک معامله گر فارکس معامله…
کنسل
اطلاعات شما: