Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی چک لیست چیست؟نایل فولر

  • چک لیست چیست؟نایل فولر

    ارسال شده توسط بهادر اسلامی در شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ در ۵:۴۳ ق.ظ

    قبل از اینکه تجارت بعدی خود را قرار دهید، از خودتان بپرسید این ۱۰ پرسش

    یک خلبان خطوط هوایی تجاری از یک چک لیست کامل عبور می‌کند تا از هر مشکلی که زمانی که جت – پرواز می‌کند، اجتناب کن

    اما، چگونه شما اغلب در مقابل کامپیوترتان بنشینید، پلت فرم تجاری خود را باز کنید و بدون رفتن از هر نوع چک لیست،

    شروع به جستجوی شغل خود کنید تا مطمئن شوید که کار را درست انجام می‌دهید؟

    یک طرح تجاری / چک لیست به عنوان یک فیلتر عمل می‌کند که شما معیارهای تجاری از پیش تعیین‌شده خود را در آن قرار می‌دهد و نه تنها یک فیلتر راه‌اندازی تجاری، بلکه به عنوان یک فیلتر اشتباه تجاری عمل می‌کند. همه ما به یک برنامه تجاری برای ماندن در مسیر و توقف نیاز داریم – من هنوز از یک چک لیست ذهنی قبل از نگاه کردن به نمودارها استفاده می‌کنم. با این حال، زمانی که شروع می‌کنید، باید این را چاپ کنید و یا آن را یادداشت کنید و هر بار که برای تجارت اسکن می‌گیرید، به طور فیزیکی از آن عبور کنید، تا زمانی که آن را بر روی عادت انجام دهید!

    چک لیست تحلیل فنی:

    ۱. آیا من در سطوح و گرایش‌ها کلیدی نقش داشته‌ام؟
    آیا شما به چارچوب زمانی جدول هفتگی زوم کردید و فرآیند شناسایی پشتیبانی افقی بلند مدت و سطوح مقاومت را آغاز کردید؟

    آیا شما روند فعلی یا کلی فعلی یا شرایط بازار را شناسایی کردید؟ آیا آن – گرایش – گرایش – گرایش به سمت پایین در گستره وسیعی در چارت هفتگی است؟ شکل بعدی را شکل می‌دهد.


    بعدش تمرین رو شروع کردی؟چارچوب زمانی چارتو در هر چیز دیگری که واضح و آشکار است،انواع پشتیبانی و مقاومتاین می‌تواند شامل (اما نه محدود به)سطح افقی و همچنین میانگین متحرک باشد (اگر گرایش)،سطوح ۵۰ %ومناطق رویداد..

    چه چیزی نزدیک است روند نمودار روزانه آیا حتی یک گرایش وجود دارد یا در یک محدوده قرار دارد؟ آیا بازار متلاطم است؟ مشخص کنید که آیا حرکت بازار فعلی گرایش دارد یا خیر،بازار پهلو.پاسخ به این سوال چگونگی نزدیک شدن شما به این بازار را مشخص می‌کند.

  • 7 پاسخ
  • بهادر اسلامی

    کاربر
    شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ در ۶:۰۳ ق.ظ

    ۲. آیا علامتی وجود دارد؟
    چیز دیگه ای هست که ارزش تجارت داشته باشه؟ … یه obvious هست کهسیگنال عمل قیمتآن متناسب با تصویر فعلی بازار است؟ به این معنی که آیا سیگنال “معنی” را با آنچه که بازار انجام می‌دهد، ایجاد می‌کند؟ به عنوان مثال: اگر یک uptrend قوی در محل وجود داشته باشد، شما فقط علائم خرید را مد نظر قرار می‌دهید، نه می‌فروشد. یا، اگر بازار محدود باشد، ممکن است در نظر داشته باشید که سیگنال‌ها را از پشتیبانی و فروش سیگنال‌ها از مقاومت خریداری کنید. ما اساسا از خودمان می‌پرسیم که اگر یک ورودی مناسب در اینجا وجود دارد، آیا یک سیگنال اقدام قیمت یا صرفا یک “ورودی کور”….به یاد داشته باشید که ما به دوتا از سه نیاز داریم:روند، سطح، سیگنالدر هر سه واحد، از هر سه، اما بعضی وقت‌ها فقط دوتا از اونا صف کشیده می‌شه.

    از همه مهم‌تر، اگر یک تنظیمات تجاری واضح در یک چارچوب زمانی روزانه، ۴ ساعت یا ۱ ساعت در عرض چند دقیقه بررسی نکند (با فرض این که شما این مهارت را پیدا کرده‌اید)، پس زمان آن است که ادامه دهید، در آن روز چیزی ارزش خرید وجود ندارد.

    به یاد داشته باشید که صاف بودن (یا خنثی بودن در بازار)یک موقعیت بسیار سودآور برای گرفتن یک تجارت با احتمال پایین و LOSING پول است. برای یادگیری بیشتر، این درس را ادامه دهیدچگونه سیگنال‌های تجاری خوب را از بد فیلتر کنیم..

  • شهاب دانشور

    کاربر
    شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ در ۶:۲۹ ق.ظ

    ۳. آیا تلاقی عوامل / شواهد وجود دارد؟
    ان را کمی بالاتر از بالا لمس کردم، اما این خیلی مهم است که به re نیاز دارد.

    اگر یک سیگنال تجاری را شناسایی کرده‌اید، حتی اگر یک سیگنال تجاری مشخص باشد، باید از خودتان بپرسید که آیا یک علامت تجاری نیز هست یا خیر.تنظیمات تجاری confluentیعنی، آیا این کار عوامل حمایتی دیگری را پشت آن دیگری غیر از خود نوار قیمت دارد؟ آیا راه‌اندازی کسب‌وکار در متن برنامه منطقی بنظر می‌رسد؟داستانی که عمل قیمت به شما می‌گویداگر اینطور نیست، ممکن است بخواهید از آن سیگنال دور شوید. به یاد داشته باشید، این چک لیست و چک لیست برای حصول اطمینان از اینکه بهترین کسب‌وکار آن را از طریق آن انجام می‌دهد، به عنوان راهی برای فیلتر کردن تمام زباله‌ها، و رها کردن تنها “تجارت خالص” است. شما در حال از دست دادن تجارت نیستید، مهم نیست، اما هدف ما به عنوان معامله گران این است که عملکرد خود را تا حد ممکن بهبود بخشد و ضرر و پایین کشیدن را محدود کند، همچنین یک چک لیست مانند آنچه که شما در مورد آن مطالعه می‌کنید این است که این کار چگونه انجام می‌شود.
    مثالی از یک confluentدرون الگوی تجارت باراین سیگنال در خط روند نزولی و از مقاومت (میانگین متحرک ۸ / ۲۱ روز حرکت)بود

  • علیرضا نیکوایی

    کاربر
    شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ در ۶:۳۱ ق.ظ

    مثالی از یک confluentالگوی تجارت fakeyاین سیگنال خط روند نزولی داشت و در یک سطح مقاومت کلیدی شکل گرفت …

    خلاصه‌ای از چک لیست تجزیه و تحلیل فنی:

    تعیین / تعیین شرایط کلی بازار و سطوح طوری که شما می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام مسیر را دنبال می‌کنید و از جایی که در نمودار به دنبال تجارت هستید. به دنبال سناریوهای ورود با احتمال بالا باشید که با شرایط و سطوح بازار تعیین‌شده قبلی منطقی بنظر برسد. شما ممکن است بخواهیدتاییدهای تجاری روزانهچیزی که هر روز پیش از شروع فرآیند چک لیست و یا حتی قبل از باز کردن نمودار خود انجام می‌دهید. همانطور که شما تجربه و استراتژی‌های تجارت و استراتژی کسب‌وکار را به دست می‌آورید، می‌توانید سیگنال‌های ورودی اضافی و سناریوهای ورود را قفل کنید، آن‌ها را به بخشی از فهرست خود تبدیل کنید، نه فقط در ذهن خود این کار را انجام دهید، نه تا زمانی که شما به طور جدی ماهر شوید. به خاطر داشته باشید که ما سعی داریم مغز شما را دوباره به هم متصل کنیمتوسعه معاملات مثبت تجاریزمان و زمان را فرا می‌گیرد تا ACTIONS را به HABITS تبدیل کند.

  • سعید بهرام پور

    کاربر
    شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ در ۶:۳۴ ق.ظ

    سوالات روان‌شناسی / روانشناسی:
    ۴. آیا من در حالت درست فکر می‌کنم که وارد این تجارت شوم؟

    برخی چیزهای دیگر که باید در نظر بگیرید این است: آیا شما فقط از یک تجارت برنده بزرگ رسیده‌اید که ممکن است اعتماد شما را در توانایی‌های تجاری تان به یک سطح ناامن افزایش دهد؟ تجار اغلب پول خود را از دست می‌دهند چون دریافت می‌کنندبیش از حد اعتماد به نفس داردو این باعث می‌شود که آن‌ها ریسک بیشتری در بازار داشته باشند. به یاد داشته باشید که شما تنها به اندازه آخرین تجارت تان خوب هستید، بنابراین تمرکز کنید و در همان جا بمانیدطرز فکر خرید مناسبو یا آخرین تجارت شما ممکن است تاثیری منفی بر عکس بعدی شما داشته باشد.

    ۵. آیا من به لحاظ روحی و مالی آماده پذیرفتن این ریسک هستم؟
    قبل از ورود به یک تجارت از خودتان سوال کنید، آیا در نظر روانی برای نتایج تجارت، برنده یا بازنده هستید؟ این جایی است که آموزش تجاری عالی است.مارک داگلاسمی‌درخشد، به روانشناسی تجارت و واقعا چکش می‌پردازد – به این نکته اشاره می‌کند که نتیجه هر تجارت اساسا تصادفی است، یک عکس ۵۰ / ۵۰، و این همان چیزی است که شما باید آن را ببینید. اما این به این معنی است که وقت اضافه بیش از حد SERIES لبه شما فقط ۵۰ / ۵۰ است. این بدان معنی است که یک توزیع تصادفی از برد و زیان برای هر یال تجاری داده‌شده وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید ۲۰ باخت در یک ردیف و پس از آن ۴۰ برنده در یک ردیف (کم، اما ممکن)داشته باشید. با این حال، این یک نرخ ۶۶ درصدی بر سر رشته ۶۰ معامله است. اما، اغلب تاجران نمی‌توانند حتی در یک ردیف، حتی چند تن از ضرر را تحمل کنند، چه برسد به ۲۰، آیا در اینجا به حرکت من گوش می‌دهید؟

    شما باید به یاد داشته باشید که هر تجارتی، در خلا / جدا از بقیه به نظر می‌رسید، فقط مهم نیست. در نتیجه شما باید در مورد این واقعیت فکر کنید و رفتار کنید. به این معنی که اگر شما عملکرد تجاری خود را آنالیز می‌کنید، نمی‌توانید به همه آن‌ها در مورد هر یک از آن‌ها اهمیت بدهید، بلکه نتیجه کلی است، مجموعه‌ای از حرفه‌های گوناگون که عملکرد شما را اثبات می‌کنند. این کار برای شما یک دنیا خوب خواهد بود که این نکات را هر بار که در شرف ورود به آن حرفه بعدی هستید به یاد داشته باشید. این نگرش و رویکرد بخشی از من استفلسفه مبادله را فراموش و فراموش کردبه یاد داشته باشید، شما باید اجازه دهید لبه تجاری شما از تداخل در بخش شما خارج شود، در غیر این صورت شما نمی‌توانید عملکرد خود را در زمان به عنوان یک روش تجاری اندازه‌گیری کنید.

  • زهرا سلیمانی

    کاربر
    شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ در ۶:۳۸ ق.ظ

    سوالات مدیریت پول و تجارت:

    ۶. آیا من میزان ریسک سرانه (۱ ر)را می‌دانم؟
    اگر یک مقدار ریسک از پیش تعیین‌شده نداشته باشید که در آن (۱ R = دلار)، شما احتمالا پول را به عنوان یک تاجر تبدیل نکنید. شما باید بنشینید و مشخص کنید که چند دلار یا پوند یا هر چیز دیگر، شما می‌توانید به طور واقع‌بینانه خرید کنید. این مقدار را به طور بالقوه ۱۰ تا ۲۰ بار در یک ردیف از دست بدهید و همچنان از نظر مالی و روحی پایدار باشید. من همیشه به تجار می‌گویم که یک کار ساده انجام دهندآزمون خواب برای ریسککه در آن به توانایی خود برای فراموش کردن شغل و خواب خود دست می‌یابند و به راحتی تعیین می‌کنند که آیا آن‌ها ریسک سلامتی خود را به خطر می‌اندازند یا نه.

    ۷. آیا من به درستی از اندازه پست استفاده کردم؟
    آیا شما اندازه موقعیت صحیح را به تجارت اعمال کرده‌اید؟ این مساله با سوال شماره شش در بالا همراه است. اگر اندازه تعیین مکان را درک نمی‌کنید، لطفا مقاله مرا بخوانید.پاداش ریسک و تعیین موقعیتتا بیشتر یاد بگیریم. اما برای بیان خلاصه، تعیین اندازه موقعیت به معنی تنظیم تعداد زیاد مقدار (اندازه موقعیت شما)برای برآورده کردن مقدار ریسک ۱ R برای هر تجارت در هنگام در نظر گرفتن محل توقف توقف شما است، که در مورد بعدی صحبت خواهیم کرد. همیشه مشخص کنیدتوقف جایگذاری دست از دست دادنقبل از اندازه موقعیت. برای هر تجارتی ریسک می‌کنید باید همین کار را بکنید. شما بهترین مکان برای دست دادن را پیدا می‌کنید تا به تجارت فرصت خوبی برای کار کردن بدهید (خیلی نزدیک توقف نکنید)و سپس اندازه موقعیت خود را برای مواجهه با ریسک ۱ R تنظیم می‌کنید.

  • علیرضا نیکوایی

    کاربر
    شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ در ۶:۳۹ ق.ظ

    ۸. آیا در واقع پاداش ریسک وجود دارد؟
    … اینپاداش ریسکآنجا؟ معنا، آیا یک هدف سود منطقی نسبت به سطوح نمودار کلیدی نزدیک در دسترس وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که ۲ تا ۱ برنده یا بیشتر بگیرید؟ شما باید اطمینان حاصل کنید که دست دادن و هدف سود شما هم در زمینه ساختار بازار مجاور منطقی است، برای یادگیری بیشتر در مورد این، در مقاله من چند سال بعد نوشتم.چگونه توقف کنیم و اهدافی مانند یک حامی را هدف قرار دهیم..

  • رضا فولادوند

    کاربر
    شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ در ۶:۴۰ ق.ظ

    ۹. آیا برنامه‌ای برای خروج از این تجارت دارم؟
    آیا شما یک برنامه خروج برای این تجارت دارید؟ برنامه کلی شما برای خروج از این تجارت برای برنده شدن یا شکست چیست؟ آیا در حال برنامه‌ریزی برای خروج از یک سطح افقی خاص هستید یا قصد دارید توقف خود را دنبال کنید و اجازه دهید که تجارت به این دلیل ادامه پیدا کند که در یک روند قوی است؟ آیا ممکن است در یک نقطه خاص به breakeven حرکت کنید یا صرفا بروید و فراموش کنید؟ این جزئیات باید قبل از ورود به تجارت اتو شوند. اگر یک تغییر چشمگیر از رویدادها روی دهد، در حالی که تجارت زنده است (مانند یک برگشت عمل قیمت بزرگ در مقابل موقعیت شما)شما می‌توانید مداخله کنید، اما در اغلب موارد، شما می‌خواهید استراتژی خروج خود را تعیین کنید و به آن توجه نکنید. به من توهین کرد.راهنمایی برای خروج از خروجیبرای بیشتر از این.

    ۱۰ تا نقشه تجارت من رو داره؟
    در نهایت، اگر همه سوالات بالا را با موفقیت پاسخ داده‌اید، پاسخ شما به این سوال آخر باید “بله” باشد. برنامه کسب‌وکار شما می‌تواند یک چک لیست مانند این باشد، اگر چه شما جزئیات بیشتری ارائه خواهید کرد، و تنها در صورتی که یک تجارت از هر فیلتر عبور کند، باید آن را “خوب” بدهید. نگران نباشید، در نهایت، روند عبور از هر فیلتر به یک عادت تبدیل خواهد شد و چیزی که حتی لازم نیست در مورد آن فکر کنید. شما به طور شهودی متوجه خواهید شد که آیا یک تجارت همه فیلترها و معیارهای شما را از بین می‌برد، زیرا چندین بار برنامه / برنامه خود را به صورت دستی سپری خواهید کرد و این به بخشی از شما تبدیل خواهد شد.

    نتیجه‌گیری
    همه ما به راهنمایی در زندگی نیاز داریم، همه ما به مربیان برای پیشرفت و برتری نیاز داریم. من می‌توانم راهنمای کسب‌وکار شما باشم و به شما یاد بدهم چه می‌دانم و چه چیزهایی را از طریق خودم آموخته‌ام،دوره‌های تجاریو اعضای جامعه، اما این بستگی به شما دارد که در “کار سخت” قرار بگیرید و از آنچه یاد می‌گیرید پیروی کنید. درس امروز یک بخش دیگر از پازل تجاری است؛ شما باید واقعا یک چک لیست درست کنید و آن را در خرید روزانه تان استفاده کنید و اگر اینکار را انجام دهید، من تضمین می‌کنم که شما شاهد بهبود در معاملات خود خواهید بود. شما طبیعتا بیشتر انتخاب خواهید شد و در مورد این که چه معاملاتی را انجام می‌دهید و چگونه بازار را اداره می‌کنید، more و methodical خواهید بود.
    این لیست خرید را بخشی از برنامه کاری روزانه خود قرار دهید و شما شگفت‌زده خواهید شد که چطور بدون آن معامله کردید.

پاسخ دادن به: بهادر اسلامی
قبل از اینکه تجارت بعدی خود را قرار دهید، از خودت…
کنسل
اطلاعات شما: