Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی نایل فولرHow to Trade Long Tailed Pin Bar Signals on Daily Charts

  • نایل فولرHow to Trade Long Tailed Pin Bar Signals on Daily Charts

    ارسال شده توسط شادی خسروپناه در آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۸:۴۹ ق.ظ

    من اغلب از شما سوال می‌کنم که آیا یک الگوی نمودار اکشن مورد علاقه برای تجارت دارم، و پاسخ بله است، بله، من این کار را می‌کنم. درس امروز در مورد الگوی نمودار است، آن چیزی است که من به “استراتژی جزیره متروک” می‌نامم، زیرا اگر در یک جزیره متروکه گیر افتاده باشم و تنها یک استراتژی یا علامت تجاری را انتخاب کنم، آن کسی خواهد بود که امروز می‌خواهم با شما در میان بگذارم …

    Pin میله‌ها، به طور کلی، الگوهای قیمت کلی مورد علاقه من برای تجارت هستند، عمدتاً به این دلیل که ساده، قدرتمند و سازگار هستند. نوار سوزن آزمون زمان است؛ برگردید و از ۵۰ سال پیش به نمودارها نگاه کنید، خواهید دید که میله‌های سوزن در آن زمان کار می‌کردند و اکنون کار می‌کنند.

    با این حال, همه میله‌های پین برابر نیستند, شاید شما ممکن است فکر کنید این مایه تاسف است, اما اگر یاد بگیرید که آن‌ها را به درستی شناسایی و مبادله کنید, به سرعت ذهن خود را تغییر خواهید داد. یک نوع نوار سوزن به طور خاص ” میله بلند مدت “, احتمالاً مهم‌ترین علامتی است که در ساله‌ای عمرم شاهد آن بوده‌ام. میله‌های بلند مدت مثل ” سوان سیاه ” هستند; نادر و زیبا و وقتی شما دیدید که بایستید و به ترس نگاه کنید, بیشتر به این دلیل است که می‌دانید آن‌ها چقدر مهم هستند و اگر ندانید, پس از خواندن بقیه این درس شما خواهید دانست …
    How does a long-tailed pin bar compare to a ‘normal’ pin bar…
    پین bars در همه اندازه‌های مختلف ظاهر می‌شود، اما اساساً می‌توانند به دو دسته طبقه‌بندی شوند: “میله‌های عادی” و “پین -“. با این حال، اگر شما چیزی در مورد میله سوزن نمی‌دانید، من پیشنهاد می‌کنم که برای یک دقیقه توقف کنید و به برنامه آموزشی کاری pin مراجعه کنید تا قبل از ادامه کار با آن‌ها آشنا شوید

    خب، این بار چه شکلی بوده؟

  • 8 پاسخ
  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۹:۲۷ ق.ظ

    در مقابل، در اینجا جدولی وجود دارد که نشان می‌دهد آنچه که من در نظر دارم “میله‌های” معمولی ” را در نظر می‌گیرم …

    اینها مهم‌ترین ویژگی‌ها و چیزهایی هستند که در مورد pin با دم طولانی می‌دانند:

    آن‌ها یک دم یا سایه دارند که بسیار طولانی‌تر از عملیات نزدیک یا اطراف آن است.

    آن‌ها معمولاً سیگنال‌های احتمال بسیار بالا هستند.

    آن‌ها اغلب نسبت به میله‌های دیگر بسیار کم‌تر اتفاق می‌افتند، اما اغلب منجر به حرکت عمده در بازار می‌شوند.

    آن‌ها می‌توانند به دلیل توقف وسیع نیاز وارد شوند (بعدا در مورد این موضوع بحث خواهند کرد) و گاهی اوقات لازم است که برای ورود دوباره به آن‌ها صبر کنید.

    میله‌های pin با دم دراز می‌توانند موضوع را برای برگشت اصلی در روند یا ادامه اصلی روند تنظیم کنند (به مثال‌هایی برای ادامه مراجعه کنید).

    آن‌ها پاداش بالایی به ریسک می‌دهند، به خصوص اگر ورودی بتواند خوب تنظیم شود (بیشتر در این مورد بعدا).

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۱ ق.ظ

    یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در مورد میله‌های دارای دم دراز درک می‌کنید، این است که آن‌ها تنها یک زمان برای شما یک علامت تجاری نیستند. اغلب، آن‌ها آنقدر قوی هستند که می‌توانند “چشم‌انداز” بازار را برای ماه‌ها و یا حتی سال‌ها دوباره شکل دهند. بعد از آنکه یک سنجاق دم دراز شکل گرفت و بازار با میله سوزن واکنش نشان داد، آنگاه می‌توانیم شروع به “نقشه بازار” براساس آن پین کنیم. من به بازرگانان آموزش می‌دهم که بازار را مانند یک کتاب بخوانند، از چپ به راست، تا داستان “داستان” را که بازار سعی دارد به شما بگوید، درک کنند. زمانی که یک میله با دم دراز شکل می‌گیرد، بخش بسیار مهمی از داستان “داستان” است که پیامدهایی برای “فصل” خواهد داشت. برای مثال، بازار ممکن است برگردد و حوزه‌ای که در آن نوار سوزن شکل‌گرفته است را دوباره امتحان کند، که در این حالت، ما با توجه به تیوری منطقه رویداد خود تجارت خواهیم کرد.

    کن
    می‌بینید که میله‌های دو دم فقط سیگنال‌های تجاری نیستند، بلکه بیشتر و بیشتر هستند. آن‌ها به ما کمک می‌کنند که پویایی یک بازار و روانشناسی مردم را درک کنیم. یک نوار سوزن با دم دراز معمولاً آخرین نقطه خستگی در یک بازار را نشان می‌دهد، یا در مورد ادامه روند حرکت، این یک سیگنال تایید قوی است که یک گرایش ادامه خواهد یافت. دنباله بلند در نوار سوزن نشان می‌دهد که شرکت کنندگان بازار در این نقطه به شدت خشن یا صعودی شدند، و این یک بخش بسیار مهم از اطلاعات برای یک تاجر است، همان طور که مطمئن هستم شما موافق هستید.

    Where and how do you trade long-tailed pin bars?
    Long-tailed pin bars with confluence

    بهترین راه برای تجارت نوار یک دم دراز مثل هر سیگنال دیگری است که من تدریس می‌کنم؛ با هر تلاقی بسیار تلاقی. وقتی در مورد تجارت با تلاقی صحبت می‌کنم، در مورد جستجو برای سیگنال‌های تجاری صحبت می‌کنم که با یک یا چند قطعه از شواهد پشت سر هم جمع شده‌اند. موارد اصلی عبارتند از: T.L.S یا گرایش، سطح، سیگنال. بنابراین، به طور ایده‌آل شما حداقل دو نفر از این سه، روند و سیگنال، یا سطح و سیگنال و یا حتی یک روند و سطح (مانند یک ورودی کور) را می‌خواهید. توجه داشته باشید که عوامل بیشتری در تلاقی وجود دارد که ما می‌توانیم به دنبال آن باشیم و من در مسیر تجارت پیشرفته به آن‌ها عمق بیشتری پیدا می‌کنم.

    مثال نمودار زیر یک نوار سوزن با دم خوب را با تلاقی هر سه بخش of نشان می‌دهد.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۵ ق.ظ

    pins با روند رو به بالا با تلاقی

    اغلب اوقات, به دلیل عواملی که منجر به شکل‌گیری آن‌ها می‌شود, میله‌های زندان بلندمدت با یک روند موجود یا پس از یک حرکت قوی شکل می‌گیرند. با این سنجاق‌ها, ما می‌خواهیم به دنبال پدیدار شدن در سطوح کلیدی, در حالت ایده‌آل در محدوده مشخص باشیم. یا, ما دوست داریم که دم میله میله را ببینیم که از سطح یک سطح بیرون آمده و اشتباه می‌کند. این چیزها به عنوان تلاقی برای میله‌های پین با دامنه بلند مدت عمل می‌کنند.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۱ ق.ظ

    ممکن است یک برگشت عمده رخ دهد که بعد از یک حرکت پایدار رخ می‌دهد، این برگشت اصلی اغلب به شکل یک میله با دم دراز مانند در مثال زیر است. به آن به عنوان “بازار” پس از آن که بیش از حد سریع حرکت می‌کند، فکر کنید.

    میله‌های – با گرایش و تلاقی

    میله‌های پین دراز مدت بسیار خوبی هستند. ما می‌توانیم پس از عقب‌نشینی در یک روند, و همچنین در نقاط نوسان اصلی به دنبال آن‌ها بگردیم.

    به دنبال سیگنال به عنوان ادامه باشید, اما با دیدن یک پین بزرگ در بالا یا پایین یک حرکت تمایل می‌تواند نشانه هشدار فروپاشی قریب‌الوقوع و معکوس باشد, پس مراقب این باشید.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۷ ق.ظ

    نوار سوزن با دم دراز به عنوان شکست

    بازاری که در یک محدوده تجاری برای یک دوره پایدار بوده‌است در نهایت به روش پرخاشگرانه انجام می‌شود. زمانی که یک نوار سوزن با دنباله بلند بعد از یک بازار برای مدت طولانی به دست می‌آوریم، اغلب نشانه این است که چنین شکست aggressive در شرف وقوع است.

    نوار سوزن با دم دراز می‌تواند مناطق رویداد را ایجاد کند
    شما ممکن است مقاله من را در مورد این که چگونه به حوزه‌های انتخاباتی کار کنید را خوانده باشید و اگر شما دارید احتمالاً به یاد داشته باشید که من می‌گویم که میله‌های بلند – یکی از راه‌های اصلی تشکیل شده‌اند. بنابراین، زمانی که یک میله با دم دراز شکل می‌گیرد، ما می‌خواهیم که آن منطقه را از نزدیک ببینیم که بازار به آن باز می‌گردد، حتی چند هفته یا چند ماه بعد، زیرا آن ناحیه نوار tailed یک منطقه رویدادی قدرتمند است که به دنبال ورودی‌های شانس دوم است.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۰ ق.ظ

    چگونه یک میله با دم دراز را وارد کنید
    اساساً سه روش مختلف وجود دارد که می‌توانید یک سیگنال میله زمانی بلند وارد کنید:

    در بازار ” ورود به بازار ” این بدان معناست که شما سفارش بازار را انجام می‌دهید که بلافاصله بعد از قرار دادن آن در بهترین قیمت بازار پر می‌شود. یک پین سرسخت یک سفارش بازار خرید و یک pin نزولی را به سفارش بازار فروخت.

    به این معنی است که شما در سطحی که می‌خواهید وارد بازار شوید توقف نکنید. بازار باید به شما کمک کند که برای تریگر کردن آن توقف کنید و یا پایین بفروشید. لازم به ذکر است که سفارش توقف فروش باید تحت قیمت فعلی بازار باشد, از جمله گسترش, و سفارش توقف خرید باید بالاتر از قیمت بازار فعلی از جمله گسترش باشد. اگر برای انجام این کار به کمک بیشتری نیاز دارید, تجارت آزاد تجاری من بیشتر می‌شود. بر روی تشکیل میله‌ای صعودی, ما به طور معمول یک شکستگی میله میله و بر روی تشکیل بار نزولی را خریداری خواهیم کرد, ما به طور معمول در یک وقفه از بار پین فروش خواهیم کرد. برای خواندن درباره میله میله, جای دادن از دست دادن را متوقف کنید.

    ” ورود محدود ” – این مدخل باید بالاتر از قیمت بازار فعلی برای فروش و پایین‌تر از قیمت بازار فعلی برای خرید قرار گیرد. ایده اولیه این است که برخی میله‌های پین به حدود ۹۰ % % دنباله باز خواهند شد, بنابراین ما می‌توانیم با یک دستور محدودیت وارد آنجا شویم. این یک اتلاف محکم با از دست دادن توقف ما در بالا یا پایین‌تر از بار پین بالا یا پایین و یک پاداش ریسک بالقوه بزرگ در تجارت است. این مدخل برای میله‌های دارای دم بلند عالی است که به این دلیل که پاداش ریسک شما را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد, یک مقاله کامل دارم که به این تکنیک ورودی اختصاص دارد و آن را ترفند ورود تجاری می‌نامم.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۴ ق.ظ

    توصیه‌هایی در مورد میله‌های pin با دم دراز

    نباید به سختی در مورد یک میله با دم دراز فکر کنید. اگر یک نفر را می‌بینید، این فرصت را تشخیص دهید و برنامه‌ریزی کنید که چگونه وارد آن خواهید شد. فکرش را نکن! یک میله با دم دراز یکی است که شما نمی‌خواهید آن را از دست بدهید.

    به سطوح چارت اصلی توجه داشته باشید چون این جایی است که در آن pins دم دراز بیشتر شکل می‌گیرند.

    میله با دم دراز با دم که به وضوح از باره‌ای اطراف و یا عمل قیمت بیرون‌زده است، معمولاً بهترین هستند. وقتی که یک دمش را در “هیچ چیز” می‌بینید، زمان عمل کردن است.

    این موارد به طور خاص قدرتمند هستند و اغلب می‌توانند منجر به تغییرات گرایش شوند.

    با pin بزرگ که در بالای یک حرکت در یک حرکت نزولی یا پایین یک حرکت در یک روند نزولی (بنابراین پین صعودی در بالای یک حرکت در uptrend) شکل می‌گیرد، دقت کنید زیرا این می‌تواند سیگنال‌هایی باشد که جهت بازار ممکن است مسیر مخالف را از چیزی که نوار سوزن به آن اشاره می‌کند حرکت دهد.

    اگر این بازار به میله با دم دراز احترام نمی‌گذارد و دامنه بلند یا پایین دمش را نقض می‌کند، این یک سیگنال برای توجه به آن است. من مقاله یک عضو را در مورد چیزی که pin به معنای آن است دارم، آن را بررسی کنید.

    confluence پادشاه با هر سیگنال تجاری و pins دارای دم دراز است. زمانی که شما علامتی را می‌بینید که با یک سطح و یک گرایش به کنار هم می‌رسند، زمان آن رسیده که یک تجارت ایجاد کنید و کمی پول بگیرید!
    در حالی که داشتن اطلاعات مربوط به تنظیمات تجاری با احتمال بالا بسیار مهم است، تنها یک بخش از تبدیل شدن به یک تاجر موفق است. مرد یا زنی که این تجزیه و تحلیل را انجام می‌دهد و ماشه را می‌کشد، به اندازه استراتژی یا طرح تجاری که استفاده می‌کنند مهم است.

    به عنوان معامله گران، ما باید حس تجارت ناخودآگاه خود را به طور مداوم توسعه دهیم، از نمودارها یاد بگیریم و یادداشت‌ها را حفظ کنیم و به سادگی با تحولات روز به روز در بازارها ارتباط داشته باشیم. این کار به ما کمک می‌کند تا حس خوبی پیدا کنیم و احساس کنیم که با یک استراتژی تجاری خوب دست به دست هم می‌دهیم.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۸ ق.ظ

    نتیجه‌گیری

    بعد از پانزده سال در بازار و حدود هشت سال تدریس, برای من واضح است که اغلب تاجران یک تنظیمات تجاری آشکار را وقتی که به آن‌ها خیره می‌شود نمی‌دانند. با میله‌های بلند مدت, این مشکل تاحد زیادی از بین می‌رود زیرا بسیار بزرگ هستند. به همین دلیل توصیه می‌کنم که pin با دامنه بلند پایه برنامه خرید و فروش شما باشد.

    بنابراین بسیاری از بازرگانان تجارت‌های بزرگ را از دست می‌دهند و بنابراین بسیاری از تجار با تجارت هر چیزی که ” فکر می‌کنند ” است نیش می‌زنند. این مثل یک دیوانه است با یک تفنگ که در اطراف چیزی که حرکت می‌کند تیراندازی می‌کند. خرید و فروش سلاح است, بنابراین صحبت کردن و درست مثل اسلحه باید مراقب آن باشید. شما باید صبور باشید و برای بهترین کارها چی … سپس ” اهداف خود را انتخاب کنید ” و با دقت و اطمینان مطلق تجارت را انجام دهید.


    دوره خرید من انواع میله‌های سوزن و دیگر تنظیمات قیمت دیگر من را پوشش می‌دهد. به همراه خبرنامه‌های تجارت روزانه اعضای روزانه، منابع زیادی برای کمک به شما در نقطه یابی ارزش دارید – در حالی که سوزن به هم متصل می‌شوند. در اصل، این منابع به شما اجازه می‌دهند تا زمانی که من بازار را بررسی می‌کنم، از روی شانه من نگاه کنید، و این سریع‌ترین راه برای یاد گرفتن نحوه تجارت سودآور است.

پاسخ دادن به: شادی خسروپناه
من اغلب از شما سوال می‌کنم که آیا یک الگوی نمودار…
کنسل
اطلاعات شما: