• مقالات نایل فولر

    ارسال شده توسط شادی خسروپناه در آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۴ ق.ظ

    چرا باید از تراز حساب تجاری خود محافظت کنید: چگونه اینکار را انجام دهید؟

    تراز تجاری شما اهمیت بیشتری نسبت به زمانی دارد که شما در مهارت‌های تجاری خود پیشرفت می‌کنید تا زمانی که شروع می‌کنید, با این حال برای پیشرفت و فهمیدن اینکه باید پول واقعی را ریسک کنید, که در روزه‌ای اول می‌تواند خطرناک باشد و منجر به آسیب قابل‌توجهی به حساب شما شود. به نظر می‌رسد نوعی تناقض ” ظالمانه ” باشد, نه?

    اگر شما تمام ریسک خود را در طول مسیر از دست داده‌اید، چه خوب است که یک تکنسین کامپیوتر ماهر و دقیق باشید؟ همانطور که می‌بینید، در روزه‌ای اولیه حرفه تجاری، تنها تمرکز بر روی یادگیری به تجارت کافی نیست، شما هم باید بر حفظ و (ایده‌آل) با پشتوانه مالی خود (پول در حساب تان) تمرکز داشته باشید و یاد بگیرید که پول کافی برای استفاده درست از توانایی‌های تجاری تان در آینده دارید.

    من اغلب اوقات، می‌بینم که تجار حساب‌های خود را در روزه‌ای اولیه از دست می‌دهند و سال‌ها بعد با چشم بسیار مشتاق برای پیش‌بینی جنبش‌های اقدام قیمت، با اندک پولی برای تجارت با آن‌ها، به پایان می‌رسند.
    این درس با هدف باز کردن چشم شما به اهمیت سرمایه در حساب تجاری و اینکه چگونه می‌توانید از آن محافظت کنید، به اندازه کافی برای رسیدن به اهداف تان برای تبدیل شدن به یک تاجر ثابت و پر سود، در نظر گرفته شده‌است.

  • 6 پاسخ
  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۵ ق.ظ

    می تونی و سرمایه شما به اندازه کافی زنده بمونن؟

    اگر زمان کافی را صرف تجزیه و تحلیل و بررسی اقدام قیمت در نمودارها کنید، در نهایت همه چیز به معنای درست کردن است، شما شروع به دیدن بازار به عنوان یک تاجر حرفه‌ای خواهید کرد. با این حال، همانطور که ممکن است از عنوان این درس گرفته باشید، تمام تجربه / زمان نمایش و آموزش در دنیا به این معنا نیست که اگر هنوز سرمایه بانک شما را تا زمانی که به نقطه برتری تجاری برسد، دست‌نخورده نگه دارید.

    اگر فردی تصمیم بگیرد که برای اولین بار در آسمان شرکت کند و بدون توجه به آموزش، آموزش و تمرین با تجربه قبلی از هواپیما بیرون می‌پرد، این کار می‌تواند یک خودکشی بالقوه باشد. همین مساله برای یک تاجر صادق است که در ابتدا به بازار فروش می‌پرد و پول واقعی را بدون هیچگونه آموزش رسمی وارد بازار می‌کند، این یک خودکشی مالی است. با این حال، هر روز، گله‌های تاجر خرده‌فروشی این کار را می‌کنند.
    به دلایلی، بیشتر تجار به نظر نمی‌رسد این نقطه‌ها را متصل کنند که به منظور زنده ماندن در تجارت و تولید سود بلند مدت، باید پولی برای تجارت داشته باشند. بنابراین، من می‌خواهم به شما کمک کنم، تاجر بلندپرواز، واقعاً هم اهمیت حفاظت از سرمایه در حساب تجاری تان را درک می‌کند و از همه مهم‌تر، چطور باید این کار را انجام دهید.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۳ ق.ظ

    پایتخت، قیمت پذیرش است، بدون بلیط، شما نمی‌توانید بازی کنید.

    آیا تا به حال شنیده‌اید که ” شما باید پول بازی را بپردازید؟ خب، این برای همه چیز کاملاً درست است، به خصوص تجارت. اگر پول ندارید، نمی‌توانید درآمد داشته باشید.

    به حساب تجاری خود به عنوان قیمت پذیرش در بازارها فکر کنید؛ یک بلیط روزانه برای تماشا، یادگیری و بهبود. اگر از پول فرار کنید، نمی‌توانید بلیط بخرید، و سفر و حرفه یادگیری تان تنها به پایان رسیده‌است.

    واضح است که بسیاری از تجار از پول واقعی برای تجارت فرار می‌کنند و سپس کاره‌ای احمقانه ای مانند سرمایه‌گذاری حساب تجاری خود را بر روی اعتبار انجام می‌دهند، این تنها دیوانگی است و شما را سریع‌تر از آنچه تصورش را بکنید، حفر می‌کند. هرگز این کار را نکنید.

    این مرا به مرحله بعدی هدایت می‌کند …
    چه ریسکی می‌کنی؟

    من قصد ندارم به شما بگویم که در هر تجارت چقدر ریسک کنید، یا چه % از حساب تان برای تجارت چیست، چون این مکان من به خاطر عوامل پیچیده زیادی که درگیر این کار هستند نیست. با این حال، من می‌گویم، در روزه‌ای اول حرفه تجاری، مطمئن شوید که می‌توانید از باخت ۵۰ یا ۱۰۰ کسب‌وکار جان سالم به در ببرید و هنوز مقدار بسیار زیادی از حساب تان باقی مانده‌است. به یاد داشته باشید، شما باید زنده بمانید، تنها هدف در اینجا است، نه سود (هنوز)، بلکه حفاظت از سرمایه به هر قیمتی است. شما سعی دارید تا جایی که می‌توانید سرمایه تجاری خود را تا جایی که می‌توانید به اندازه یک تاجر که هنوز پول دارید، حفظ کنید تا از مهارت‌های بهبود خود استفاده کنید.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۹ ق.ظ


    همچنین می‌خواهم از شما بخواهم که به ارزش خالص کلی خود نگاه کنید. درآمد خود را در مقابل خود نگاه کنید. قبض‌های ماهانه خود را پس‌انداز کنید و تصمیم بگیرید که در حال حاضر چقدر پول دارید و هر سال از درآمد disposable / پس‌انداز خود برای ادامه فعالیت‌های تجاری و سفر یاد می‌گیرید.

    پس از اینکه موقعیت مالی خود را مشخص کردید، بودجه را مشخص کنید و به آن برنامه وفادار بمانید و مانند یک قمارباز از هوس خود منحرف نشوید. به این فکر کنید که امروز چه چیزی در حساب شما وجود دارد و اگر این کار را نکنید، هر ماه هر ماه به حساب شما واریز می‌شود و احتمال ایجاد آن را خراب خواهید کرد. سرمایه‌گذاری در تجارت باید منظم و منظم باشد، هر ماه به برنامه سرمایه خود پایبند باشید. از همه مهم‌تر، پول لازم برای تجارت را که نمی‌توانید از دست بدهید، انجام ندهید و یا اگر از دست رفته بر روش زندگی شما تاثیر می‌گذارد، هرگز این کار را نکنید، به خصوص زمانی که کاملاً نمی‌دانید چه کار می‌کنید.
    از گلوله‌ها فرار نکن. نقشه نبرد برای آخرین بار.

    هیچ رازی وجود ندارد که من استعارات نظامی را دوست داشته باشم تا نوع طرز فکر آن‌ها را به تاجران آموزش دهم. کسانی که از وبلاگ من پیروی می‌کنند می‌دانند که من طرفدار رویکرد تجاری تک‌تیرانداز هستم که اساساً یک سبک تجاری با فرکانس پایین است. تجارت یک جنگ علیه رقیب تان است که دهه‌ها طول می‌کشد, بنابراین شما باید موجودی, آماده و برنامه‌ریزی, و برای بلندمدت حفر کنید. وقتی پول در حساب خود دارید, مهمات دارید که وارد جنگ شوید, اما اگر خارج از مهمات باشید قطعاً نمی‌توانید در نبرد پیروز شوید.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۱:۰۴ ق.ظ

    تجارت یک موقعیت کوچک‌تر در روزه‌ای اولیه

    هر چقدر سایز شما در حال حاضر تجاری باشد، حتی اگر احساس راحتی کند، ممکن است بخواهید در مورد کاهش ۵۰ % یا حتی ۷۵ درصد فکر کنید و یک قدم عقب بروید و کمی ریاضی را شروع کنید.

    اگر شما ۱۰ کسب‌وکار را در یک ردیف از دست داده‌اید که هر چیزی که در حال حاضر هستید را به خطر بیندازید، کجا خواهید بود؟ آیا شما زنده می‌مانید یا تنزل کرده‌اید؟ آیا شما مهمات کافی برای ذخیره آن دارید؟ منطقی فکر کنید و فکر نکنید که شما به گونه‌ای خوش‌شانس هستید که هرگز کاهش نیروها را تجربه نکرده اید، زیرا آن‌ها می‌توانند و در برخی موارد برای شما اتفاق بیفتد.

    همان طور که در مقاله اخیری که در مورد این که چرا شما به زیان‌های مالی گسترده‌تر نیاز دارید، می‌توانید توقف کنید یا توقف کنید، و هنوز همان مقدار پول را در خطر قرار دهید، آن فقط به اندازه موقعیت خود می‌رسد. تغییر قراردادها / معاملات کلی و تغییرات ریسک دلار، این خیلی ساده است.

    عاقلانه است که هر تاجر جدیدتر شروع به به خطر انداختن مقدار بسیار کمی نسبت به سرمایه کلی خود کند و سپس به تدریج ریسک در طول سال‌ها را به عنوان مهارت، اعتماد و حساب تجاری افزایش دهد.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۱:۰۹ ق.ظ

    گسترش تجارت به طور کلی

    دستان قدرتمند” (metaphor پوکر) را با انتخاب بهترین الگوی اقدام قیمتی که شما درک می‌کنید و در طول زمان با موفقیت در نمودارها و معاملات با موفقیت انجام می‌دهید، بازی کنید. قدرت خود را بشناسید و از آن منحرف نشوید تنها به این خاطر که می‌توانید نظم و انضباط را اعمال کنید.

    همیشه در حالت دفاعی باشید؛ بازی بلند را بازی کنید و آن را خاموش کنید. فکر نکنید یک راه میان‌بر وجود دارد (چون وجود ندارد!)؛ باید همیشه به ریسک‌های خود فکر کنید و نه تنها پاداش.
    ناخودآگاه فریب نخورید.

    ترجمه کن
    خب، شما صاحب یک کسب‌وکار برنده بودید. آفرین! اما، رفیق را آرام کنید، آهسته پایین بروید و نفسی بکشید، این کار آسان نیست و بهتر است آن را باور کنید. باید برای آن رشته از برندگان آماده شوید تا به حالت عادی برگردد و تنها به این دلیل که احساس اعتماد به نفس می‌کنید، خودتان را نوردهی نکنید. نمایش رشته‌های برنده به عنوان یک “موهبت” و به خاطر داشته باشید که یک توزیع تصادفی از نتایج تجاری برای هر یال تجاری داده‌شده وجود دارد (بنابراین یک رشته از بازندگان می‌تواند در گوشه (گوشه باشد)!

    به یاد داشته باشید، معاملاتی که راحت‌ترین نقطه به نظر می‌رسد و شما بیش‌ترین اعتماد را دارید، آن‌هایی هستند که باید در مورد آن‌ها نگران باشید. اغلب، بازار “راه‌اندازی شما” برای شکست دادن است، بنابراین بر روی یک معامله بزرگ شرط نکنید که به شما این احساس اعتماد به نفس را می‌دهد، زیرا آن‌ها خطرناک‌ترین آن‌ها هستند.

    ترجمه کن
    من نمی‌گویم که شما نباید درباره حرفه‌های بالقوه فکر کنید و تحلیل کنید، من هنوز می‌خواهم که شما بهترین و most تنظیمات را بازی کنید. با این حال، من می‌گویم که شما نباید در مورد کسانی که به دنبال آن‌ها هستید را دو برابر کنید، زیرا به خاطر داشته باشید که هر گونه تجارت می‌تواند شکست بخورد و تنها یک کارت نابجا استفاده کند تا خانه را پایین بیاورد.

    به پارامترهای ریسک از پیش تعیین‌شده خود بچسبید و زمانی که یک تنظیمات تجاری با کیفیت می‌بینید که برنامه کاری شما را برآورده می‌کند، با محکومیت به آن وارد شوید.

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۷ ق.ظ

    فقط باده‌ای تجارتی را انتخاب کنید که به آن‌ها پاداش ریسک را می‌دهد.
    اگر می‌خواهید پشتوانه مالی خود را حفظ کنید، باید فقط مشاغلی را انتخاب کنید که ریسک صدا را ارایه می‌دهند: نسبت پاداش. اگر نمی‌دانید نسبت پاداش ریسک چه معنایی دارد، مقاله خود را در مورد پاداش ریسک و مدیریت پول بررسی کنید.

    در حالت ایده‌آل، شما تنها معاملاتی را انجام خواهید داد که یک پاداش ریسک مناسب ۱ تا ۱.۵ یا ۱ تا ۲ یا بیشتر را ارایه می‌دهد. زمانی که با پاداش‌های ریسکی ۱: ۱ یا کم‌تر شروع به تجارت می‌کنید، به طور باورنکردنی سخت می‌شود که بتوانید سرمایه خود را در طولانی‌مدت نگه دارید و سرمایه خود را بسازید.

    پول در مورد “باده‌ای استوایی” را به خطر نیندازید. اخطار: شما Tempted خواهید بود.

    ترجمه کن
    زمانی که همه فکر می‌کنند که بازار نمی‌تواند در آن مسیر حرکت کند، پول بیشتری برای معامله با این گرایش وجود دارد.

    این را به خاطر داشته باشید: بازارها می‌توانند بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید، فراتر بروند و آن‌ها اغلب این کار را خواهند کرد. این حرکت‌های بزرگ زمان می‌برد تا بازی کنند و بسیاری از تجار آماتور شرط‌بندی بر علیه آن روند را تمام می‌کنند و فکر می‌کنند که این روند به هر نوسان پایان خواهد یافت. از این رو، گاهی اوقات contrarian در واقع با “گله” همراه می‌شود، زیرا هر کس دیگری علیه آن‌ها شرط‌بندی می‌کند!

    دفعه بعدی که می‌خواهید یک گلوله را از حساب تجاری خود دور کنید و سعی کنید که یک قهرمان باشید و برگشت بزرگ بعدی را در یک بازار یک طرفه انتخاب کنید، یک قدم به عقب بردارید و به این فکر کنید که آیا ارزش آن در طرح بلند مدت چیزها ارزش دارد یا خیر. هدف شما این است که زنده بمانید و عزت‌نفس خود را بالا نبرید.

    نتیجه‌گیری

    زمانی که این مساله به موفقیت تجاری بلند مدت برسد، یک عامل مشارکت وجود دارد که سر و شانه‌ها را بالاتر از بقیه قرار می‌دهد: حفاظت از سرمایه. بسیاری از بازرگانان چنین پولی را در روزه‌ای اولیه خود از دست می‌دهند که تا زمانی که آن‌ها می‌دانند آن‌ها چه کار می‌کنند، همه از سرمایه تجارت خارج می‌شوند تا به درستی از توانایی خود استفاده کنند. وزش باد از طریق پول در روزه‌ای اولیه معاملات باعث می‌شود که بسیاری از بازرگانان به سادگی تسلیم شوند و نقل کنند که “تجارت خیلی سخت است” یا “غیر ممکن” قبل از اینکه آن‌ها واقعاً بدانند که چه می‌کنند.

    هر شکلی که آن را برش دهید، زمانی که برای اولین بار با پول واقعی شروع به خرید می‌کنید، باید بیشتر مراقب باشید چون احساسات بالا هستند، امید شما بالا است و انتظارات شما با واقعیت همخوانی ندارد. شما دو انتخاب دارید: به این بینش که در درس امروز با شما در میان گذاشتم گوش نکنید و اینکه من در دوره‌های حرفه‌ای تجاری ام گسترش پیدا می‌کنم، یا به آن گوش می‌دهم و آن را اجرا می‌کنم. واقعاً بین این دو چیزی وجود ندارد. در پایان روز، تنها شما می‌دانید که چقدر پول برای از دست دادن هم مالی و هم در ذهن دارید و هنوز هم در بلند مدت بازی هستید. در نتیجه، این به شما بستگی دارد که تماس بگیرید و کاری را که باید انجام شود را انجام دهید چون هیچ‌کس نمی‌تواند شما را از دمیدن در حساب تجاری تان، به جز شما، متوقف کند.

پاسخ دادن به: شادی خسروپناه
چرا باید از تراز حساب تجاری خود محافظت کنید: چگون…
کنسل
اطلاعات شما: