Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتور و اکسپرت های جدید معرفی اکسپرت Trend Pullback Trader

  • معرفی اکسپرت Trend Pullback Trader

    ارسال شده توسط شهاب دانشور در مهر ۱۵, ۱۳۹۷ در ۱۲:۰۲ ب.ظ

    معامله گر Trend Pullback
    معامله گر Trend Pullback پس از یک حرکت کوچک (قیمت پایین در روند صعودی، افزایش قیمت در روند نزولی) در جهت روند حرکت می کند. این کار با شناسایی روند با استفاده از یک MA و سپس با استفاده از نوسانگرهای RSI و Stochastic (در یک دوره زمانی کمتر از MA) به منظور نشان دادن شرایط خرید بیش از حد خرید و فروش بیش از حد کوتاه مدت انجام می شود. EA برای EURUSD در نمودار M5 بهینه شده است ، دیگر جفت / فریم زمان باید بهینه سازی شود .

    EA هر روز تجارت نخواهد کرد، می تواند چند روز بدون ایجاد یک تجارت در حالی که انجام معاملات ۳ تا ۴ در روزهای دیگر می شود. زمان تعویض Defaulti ساعت ۱۱:۰۰ – ۲:۰۰ GMT روزانه (دوشنبه تا پنجشنبه)، زمان های تجاری را می توان از طریق تنظیمات ورودی کاربر تغییر دهید.

    صفحه نمایش استراتژی تستر (ST) شبیه سازی عملکرد EA را از ۱ ژانویه ۲۰۰۶ تا ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۴ با استفاده از تنظیمات پیش فرض با موارد استثنایی زیر نشان می دهد:

    Trend Pullback Trader
    درصد خطر٪ ۳ (به جای پیش فرض ۱٪)
    GMT ساعت خنثی سازی شده برای مطابقت با داده های HST مورد استفاده (به جای ۰) اصلاح شده است.
    HST برای فایل های تست استراتژی با استفاده از داده های قیمت از Alpari ایجاد شده است، و آنها هیچ شکاف زمانی (یعنی میله های گمشده) را ندارند. گسترش مورد استفاده برای آزمون در یک کارگزار ۵ رقمی ۱.۵ پیپ (۱۵ امتیاز) بود

  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: شهاب دانشور
معامله گر Trend Pullback معامله گر Trend Pullback…
کنسل
اطلاعات شما: