• معرفی اکسپرت Asian Scalper

    ارسال شده توسط زهرا سلیمانی در مهر ۸, ۱۳۹۷ در ۸:۳۷ ق.ظ

    آسیا Scalper
    آسیا Scalper یک روبات فارکس خودکار است. این یک اسکالپس پیشرفته آسیایی است که از ۹ جفت ارز پشتیبانی می کند. ربات مجهز به مدیریت پول، سود، توقف ضرر، محافظ کارگزار، حفاظت لغزش، حفاظت حداکثر گسترش، سیستم بازیابی تلفات و غیره است.

    جفت های پشتیبانی شده: GBPUSD، GBPCHF، GBPCAD، EURGBP، EURCAD، EURCHF، USDJPY، USDCHF، USDCAD.

    قاب زمان: M15

    ایده اصلی پشت رباتتجارت در جلسه آسیا است. ربات به دقت قیمت جفت ارز و نوسان قیمت بازار را بررسی می کند. این می تواند تنها در طیفی از محدوده زمانی خاصی که برای هر جفت پشتیبانی متفاوت است، تجارت کند. این اطلاعات در جعبه اطلاعات ربات قابل مشاهده است. شاخص های اصلی عبارتند از میانگین حرکت و انحراف استاندارد. پارامتر Channel_Period دوره ای برای این دو شاخص تعریف می کند. پارامتر Entry_Break فاصله معیشتی را در پیپ ها برای باز کردن یک تجارت جدید تعریف می کند. برای تعیین خطوط بالا و پایین، از دو شاخص شاخص استفاده می کنیم. خط HIGH برای بررسی اینکه آیا یک شکست وجود دارد استفاده می شود. خط LOW برای بررسی اینکه آیا یک شکست وجود دارد استفاده می شود. هنگامی که یک شکست وجود دارد و نوسانات بازار برابر یا بیشتر از مقدار پارامتر Min_Volatility است، ربات یک موقعیت طولانی را باز می کند (تجارت خرید). وقتی یک شکست و نوسانات بازار برابر یا بیشتر از مقدار پارامتر Min_Volatility است، ربات یک موقعیت کوتاه را باز می کند (فروش SELL).

    تنظیمات اصلی

    Stop_Loss – مقدار توقف ضرر در پیپ های استاندارد. ربات می تواند معاملات را زمانی که ضرر برابر با Stop_Loss است، متوقف کند.
    Take_Profit – مقدار سود را در پیپ استاندارد بگیرید. ربات هنگامی که سود برابر Take_Profit است، معاملات را با هم ببندد.
    لغزش – حداکثر لغزش مجاز در پیپ استاندارد.
    Max_Spread – حداکثر توزیع مجاز در پیپ استاندارد برای تجارت.
    Hidden_Mode – هنگامی که مقدار TRUE باشد، ربات Stop Loss را مخفی می کند و از کارگزار سود می گیرد.
    Magic_Number – یک عدد صحیح منحصر به فرد منحصر به فرد است که به همه معاملات باز از ربات اختصاص خواهد یافت.
    Robot_Comment – یک متن که به عنوان یک نظر برای همه معاملات باز شده اضافه خواهد شد. به طور پیش فرض آن “آسیا Scalper” است. شما می توانید چیزی را که می خواهید تنظیم کنید.
    تنظیمات مدیریت پول

    خطر – ارزش در درصد. هنگامی که مقدار آن بزرگتر از ۰ (صفر) است، ربات حجم اندازه را به طور خودکار براساس مقدار ریسک و حاشیه حساب حساب محاسبه می کند.
    لات – اندازه لات ها ثابت. اگر می خواهید با مقدار ثابت تعامل کنید، باید Risk = 0 را تنظیم کنید و مقدار مناسب را به پارامتر Lots بر اساس حاشیه آزاد حساب کاربری خود تنظیم کنید.
    Loss_Recovery – سیستم بازیابی از دست دادن. هنگامی که را فعال کنید، ربات بررسی می کند که آیا زیان های قبلی وجود دارد. اگر وجود دارد، شروع به افزایش حجم زیادی از معاملات بعدی با مقادیر کم می کند. به این ترتیب زیان های قبلی را جبران می کند. هنگامی که زیان های قبلی جبران می شود، ربات ادامه تجارت با خطر طبیعی می کند. برای بازیابی صحیح، MM باید فعال باشد: خطر> 0.
    Max_Recovery_Risk – حداکثر خطر در درصد که توسط ربات در طی روند بازیابی استفاده می شود.
    GMT Offset Settings

    GMT_Offset – GMT تعویض کارگزار شما. همیشه صندوق پستی زمستانی خود را از کارگزار خود تنظیم کنید. بسیار مهم است که به درستی تنظیم شود. در غیر این صورت، ربات ممکن است نتایج بدی داشته باشد.
    DST – درست تنظیم اگر کارگزار جابه جایی GMT ​​با +۱ در تابستان را تغییر دهد. تنظیم FALSE اگر کارگزار با استفاده از همان GMT در تمام سال.
    تنظیمات استراتژی معاملاتی

    Trading_Hours – ساعت زمانی که ربات با شرایط خوبی روبرو خواهد شد.
    Channel_Period – پارامتر دوره شاخص های اصلی.
    Exit_Distance – فاصله موفقیت در پیپ هایی که باعث بسته شدن یک تجارت می شود.
    Entry_Break – فاصله موفقیت در پیپ هایی که باعث باز شدن یک تجارت می شود.
    Min_Volatility – حداقل ضعف بازار مورد نیاز برای تجارت.
    Exit_Profit_Pips – حداقل سود (زیان برای یک مقدار منفی) که در آن تجارت از منطق خروجی اصلی ربات بسته خواهد شد.
    Reverse_Profit – حداقل سود که در آن یک معامله در بازار صورت پذیرد، یک تجارت بسته خواهد شد.
    Exit_Minutes – هنگامی که این مقدار از دقیقه تجاوز می شود، اگر سود فعلی بزرگتر یا برابر پارامتر Time_Profit_Pips باشد، تجارت بسته خواهد شد.
    Time_Profit_Pips – سود در پیپ ها (از دست دادن ارزش منفی)، که در آن یک تجارت بسته خواهد شد. دومین شرط این است که زمان وجود تجارت باید از مقدار پارامتر Exit_Minutes
    تجاوز کند

  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: زهرا سلیمانی
آسیا Scalper آسیا Scalper یک روبات فارکس خودکار ا…
کنسل
اطلاعات شما: