Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتور و اکسپرت های جدید معرفی اندیکاتورRenkoMaker Pro

  • معرفی اندیکاتورRenkoMaker Pro

    ارسال شده توسط حسین اسدی در مهر ۵, ۱۳۹۷ در ۲:۳۵ ب.ظ


    سیستم تجاری RenkoMaker Pro
    این سیستم بر اساس نمودار Renko است که قیمت های میکرو قیمت را با احتمالی شگفت انگیز پیش بینی می کند! به نظر ما، این ابزار تجارت کار می کند بهتر از تمام سیستم های دیگر که ما تلاش کرده ایم زیرا با استفاده از یک سیستم تعیین نام تجاری الگوریتم های تجاری جدید و روند میکرو! اصل اصلی شاخص یک شاخص تجاری تجاری کامپوزیت + شاخص رشد میکرو + قیمت عمل فیلتر سیگنال دروغین – همه در یک! به “RenkoMaker طرفدار” آیا فلش رنگ و خبرچین روند چاپ به طور مستقیم بر روی نمودار خود را، به علاوه، شما یک هشدار پنجره دریافت هشدار ایمیل هر زمان که یک سیگنال تجارت جدید وجود دارد. اگر شما از توصیه های ما پیروی کنید، میزان امتیاز سیستم به ۹۰٪ + در بیشتر ارزها می رسد!

    چرا رنکو
    Renko (از کلمه ژاپنی “renga” یا آجر مشتق شده)، بر مبنای حرکت در قیمت و نه زمان است. باید یک اندازه خاص از حرکت داشته باشد یا نمودار آن را نادیده بگیرد.

    نمودار Renko پیش از نمودار سنتی PPS و حداقل چهار قرن پیش توسعه داده شد. بر اساس “Renga”، کلمه ژاپنی برای “آجر”، نمودار Renko ارائه نمایشی از جنبش PPS نه بر خلاف یک نوسان یا سه خط نمودار شکستن. بر خلاف نمودارهای نوسان و سه خط، فرمت OHLC با “آجر” جایگزین می شود که نشان دهنده “روند” است در حالی که فیلتر کردن تغییرات کوچک از روند. در نمودارهای کلاسیک Renko، که به ترفندهای اشاره نشده است، آجر در جهت حرکت قبلی کشیده می شود و اگر قیمت اوراق بهادار با قدرت / اندازه خاصی حرکت کند؛ با قدرت / اندازه نشان داده شده توسط اندازه آجر.

    کتابها تنها زمانی که قیمت حداقل یک اندازه آجر حرکت می کند، نمودار Renko یک آجر اضافه می کند حتی اگر چندین روز برای تولید چنین حرکتی طول بکشد! بنابراین، نمودارهای Renko زمان را نادیده می گیرند و تنها حرکت قیمت را بدون در نظر گرفتن مدت زمان لازم برای ثبت اندازه تغییر اندازه کافی / آجر ثبت می کنند.

    ساخت نمودار ساده است – اگر قیمت ها بیش از اندازه آجر بالای بالای (یا پایین پایین) آجر آخر در نمودار حرکت کنند، آجر جدید در ستون بعدی نمودار اضافه می شود. اگر قیمت ها افزایش پیدا کنند، آجرهای توخالی اضافه می شوند. اگر قیمتها در حال سقوط باشند، آجرهای سیاه اضافه می شوند. فقط یک نوع آجر می تواند در هر دوره زمانی اضافه شود.

    آجر همیشه گوشه های خود را لمس می کند و نه بیش از یک آجر ممکن است هر ستون نمودار را اشغال کند. (توجه: برخی از مردم از این طرح رنگ استفاده می کنند، اما برخی دیگر از رنگ های گمرکی استفاده می کنند.) مهم است که توجه داشته باشید که ممکن است قیمت ها از بالا (یا پایین) آجر فعلی فراتر رود. باز هم، آجر جدید تنها زمانی اضافه می شود که قیمت ها به طور کامل “آجر” را پر می کنند. به عنوان مثال، برای یک نمودار ۵ نقطه، اگر قیمت ها از ۹۸ به ۱۰۲ افزایش یابد، آجر توخالی که از ۹۵ به ۱۰۰ می رود، به نمودار اضافه می شود، اما آجر توخالی که از ۱۰۰ تا ۱۰۵ می رود، NOT طراحی شده است. نمودار Renko این تصور را نشان می دهد که قیمت ها در ۱۰۰ باقی مانده است.

    به عنوان مثال، یک نمودار ۱۰ پیپ Renko، آجر را درصورتی که قیمت در حال حرکت (و بسته است) ۱۰ پیپ بالاتر در روند صعودی ۱۰ پیپ پایین تر در روند نزولی قرار می دهد. یکی از مزایای متمایز نمودارهای Renko، این است که آنها وابسته به زمان نیستند. بنابراین، آجرهای Renko جدید تنها زمانی طراحی می شوند که قیمت برای تعداد مشخصی از پیپ ها به سمت بالا یا پایین حرکت کند.

    روش معاملاتی کانال فارکس به عنوان یک سیستم بازاریابی آسان و بی نظیر موثر طراحی شده است. شما می توانید آن را در نمودار Renko یا بدون آن استفاده کنید. این یک روش مبتنی بر “مکانیکی” با مجموعه ای روشن از قوانین برای مدارک تجاری واجد شرایط است. این دستورالعمل آموزش، معیارهای اساسی مورد نیاز برای شناسایی یک ورودی صحیح واجد شرایط را پوشش می دهد.
    یکی از قواعد اولیه سیستم FCT نیاز به قیمت برای تجارت در داخل و یا از طریق کانال های قرمز یا آبی کانال است. هنگامی که قیمت به منطقه کانال قرمز بالا یا کانال کانال آبی پایین معامله می شود، پس از آن شما مجاز به شروع به ردیابی برای سیگنال وارد شدن به تجارت می باشید. منطقه کانال قرمز بالا و بالاتر از آن می تواند به نام منطقه فروش شناخته شود و منطقه کانال آبی پایین و زیر آن می تواند به عنوان منطقه خرید شناخته شود. معامله قیمت به یکی از کانال های کانال یا خارج از کانال های کانال، مقرر اولیه را برای یک سیگنال تجارت ممکن را تنظیم می کند.

    همانطور که برای معاملات قیمت به داخل یا از طریق کانال های کانال ما نیاز بعدی ما قبل از اینکه ما می توانیم سیگنال واردات معتبر تجارت. سیستم FCT نیاز به یک شمع سبز نزدیک یک سیگنال تجارت طولانی و یک شمع قرمز برای یک سیگنال تجاری کوتاه است.
    برای یک ورودی خرید BUY، از منطقه کانال آبی یا زیر، ما باید یک شمع سبز نزدیک به راه اندازی یک سیگنال تجاری داشته باشیم. برای ورود به SELL تجارت، از منطقه کانال قرمز یا بالا، ما باید شمع قرمز نزدیک به راه اندازی یک سیگنال تجارت. هنگامی که این معیار اساسی برآورده می شود، برای یک تجارت خرید یا فروش، شما می توانید به شاخص های پایین تر برای تایید سیگنال نهایی نگاه کنید.

    حسین اسدی نوشته ای ارسال کردن در 5 سال, 7 ماه پیش 1 کاربر · 0 پاسخ
  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: حسین اسدی
سیستم تجاری RenkoMaker Pro این سیستم بر اساس نمود…
کنسل
اطلاعات شما: