• معرفی اندیکاتور EasyTrend

    ارسال شده توسط حسین اسدی در مهر ۶, ۱۳۹۷ در ۸:۳۵ ق.ظ

    EasyTrend یک شاخص روند به ظاهر ساده اما بسیار قدرتمند است. هر کس احتمالا در سراسر شاخص ها یا مشاوران متخصص است که دارای پارامترهای ورودی متعددی هستند که برای درک دشوار است. در اینجا چندین پارامتر ورودی را نمی بینید، هدف تنها برای توسعه دهنده روشن است. در عوض، یک شبکه عصبی مصنوعی تنظیمات پارامترها را انجام می دهد.
    پارامترهای ورودی
    هشدار – اگر به درست تنظیم شود ، وقتی روند تغییر می کند، اعلان های قابل شنیدن و نوشتاری را ارسال می کند. اگر تنظیم به اشتباه – غیر فعال شده است.
    هشدار ایمیل – اگر به درستی تنظیم شود ، ارسال پیام ها را به ایمیل می دهد. اگر تنظیم به اشتباه – غیر فعال شده است. برای استفاده از این تابع، لازم است پارامترهای ایمیل در تنظیمات ترمینال را تنظیم کنید.

    امکانات
    این بار باز نمی شود
    مناسب هر دو برای scalping و برای تجارت دراز مدت.
    آسان برای استفاده و پیکربندی
    هنگامی که روند تغییر می کند، ممکن است هشدار صدا یا ارسال اعلان ها به ایمیل شما را فعال کنید.
    به صورت خودکار روند را تعیین می کند و با آن سازگار می شود: در M1 ، M5 ، M15 ، M30 ، H1 ، H4 ، D1 ، W1 ، MN1 کار می کند .
    به طور خودکار به تمام جفت ارز، فلزات، آینده و حتی سهام سازگار است. بهترین سازگاری برای فلزات و جفت ارزها ارائه شده است.

    این در ترکیب با نوسانگرهای کلاسیک به خوبی کار می کند: CCI ، ADX ، RSI ، MFI .

    چگونه کار می کند
    این بر مبنای تجزیه و تحلیل تغییر فعلی در انحراف قیمت از ارزش متوسط ​​آن در طی یک دوره معین و میانگین میانگین مطلق این پارامتر است. نتایج تجزیه و تحلیل ها با ضریب حساسیت و تغییرات عمودی تنظیم می شود که به نوبه خود بستگی به ابزار معاملاتی جاری، زمان بندی و زاویه گرایش کانال روند دارد. پارامترهای متغیر داخلی، مقادیر و سازگاری اتوماتیک توسط یک شبکه عصبی ساده مدیریت می شود

    چگونه برای تجارت؟
    تظاهرات استراتژی تجاری که در زیر ارائه شده است و ماهیت این شاخص را می توان در ویدئو پیوست کرد. در هر زمانی، به جز W1 و MN1 ، اصل عملیات یکسان است:

    برای زمانی معامله را انتخاب کنید، برای مثال: M5 . منتظر سیگنال نشانگر برای خرید یا فروش است.
    پس از دریافت سیگنال، مطمئن شوید که روند در فریم های زمانی بالاتر را بررسی کنید. در معاملات M5 ، M15 و H1 را بررسی کنید – روند باید مشخص باشد (نه صاف) و سیگنال شما را مطابقت دهد.
    صبر کنید تا زمانی که یک سیگنال خرید وجود داشته باشد، فلش را در بالای خط نشانگر ببندید، در صورتی که یک سیگنال فروش وجود داشته باشد، یا بعد از آن یک سیگنال خرید را وارد کنید و بعد از آن بازرگانی را باز کنید. سطح توقف توقف را در همان (یا کمی بیشتر) فاصله از خط نشانگر تنظیم کنید، که قیمت آن پس از ظاهر سیگنال منحرف شده است. تجارت نیز می تواند بر اساس یک سیگنال نوسانگر بسته شود.
    دستورالعمل مرتب براساس اختیار شما: زمانی که قیمت از خط نشانگر عبور کند، هنگامی که نوسانگر یک سیگنال مخالف تولید می کند، زمانی که دستور با توقف معکوس بسته شود.
    این معاملات در M1 ، M5 ، H1 ، H4 ، D1 دوره ها و جفت ارز EURUSD ، GBPUSD ، NZDUSD ، AUDUSD ، USDCHF ، USDCAD ، USDJPY ، XAUUSD ، XAGUSD کارآیی بیشتری دارد . نتایج M15 و M30 بدتر است، اما نه خیلی زیاد. استفاده از فریم های W1 و MN1 خطرناک است، زیرا هیچ راهی برای تایید روند وجود ندارد.

    دوره زمانی برای بررسی روند:

    M1 – M5 و M15 .
    M5 – M15 و H1 .
    M15 – H1 و H4 .
    M30 – H4 و D1 .
    H1 – H4 و D1 .
    H4 – D1 و W1 .
    D1 – W1 و MN1 .
    مدت زمان معاملاتی در سمت چپ است، و دوره های زمانی برای بررسی روند در سمت راست است

     

    حسین اسدی نوشته ای ارسال کردن در 5 سال, 7 ماه پیش 1 کاربر · 0 پاسخ
  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: حسین اسدی
EasyTrend یک شاخص روند به ظاهر ساده اما بسیار قدر…
کنسل
اطلاعات شما: