Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر

  • قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر

    ارسال شده توسط شایان صبوری در دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۰۸ ب.ظ

    Make Your 2019 Forex Trading Resolution & Stick To It
    وقتی نوبت به قطعنامه سال نو رسید، بیشتر مردم تا پایان ژانویه از واگن پایین افتاده‌اند. هر صاحب باشگاه ورزشی به شما خواهد گفت که عضویت در این عضویت در هفته اول سال به پایان می‌رسد، اما اغلب مردم به طور منظم در عرض یک یا دو ماه دست از کار می‌کشند. این یک حقیقت غم‌انگیز اما واقعی از طبیعت انسان است که اکثر مردم به سادگی فاقد ابزار “روانی” برای ساختن یک برنامه و چسبیدن به آن هستند.

    من می‌خواهم در سال ۲۰۱۹ متفاوت از سال‌های ۲۰۱۸ باشید. مهم نیست که چه اهدافی که فکر می‌کنید در سال ۲۰۱۸ به دست نمی‌آورید، مهم نیست، من می‌خواهم که شما در مورد آن چیزی که گذشته را فراموش کنید. گذشته از این گذشته‌است. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که به آینده نگاه کنیم و سعی کنیم رفتار خود را اصلاح کنیم تا به برنامه‌های خود پایبند باشیم و خودمان را در سال نو بهبود بخشیم.

    به عنوان معامله گران، همه ما نقاط ضعف داریم که می‌خواهیم تقویت کنیم و سال نو با شروع تازه، یک لوح سفید، اگر می‌خواهید شروع کنید و سعی کنید هر گونه مشکل بزرگی را که ممکن است در طول سال گذشته داشته باشیم، اصلاح کنید. من می‌خواهم که شما این درس را بسیار جدی بگیرید و در واقع ورزش را در آن انجام دهید، چون انجام این کار (یا نه) واقعاً می‌تواند حساب تجاری تان را تا سال ۲۰۱۹ آغاز کند.

    در زیر لیستی از مسائل مهم پیدا خواهید کرد که دانش آموزان من و نیز نحوه حل آن‌ها، شکسته شدن به اهداف کوچک قابل‌دستیابی که می‌توانید بر روی یک برنامه روزانه و هفتگی کار کنید.

  • 6 پاسخ
  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۰ ب.ظ

    Exiting trades too early
    شما چند بار در سال ۲۰۱۸ خیلی زود از کسب‌وکار خارج می‌شوید؟ این می‌تواند واقعاً یک مشکل ناامید کننده باشد؛ خروج از یک حق تجاری قبل از اینکه واقعاً به نفع شما باشد. قطعاً شما نمی‌توانید به عنوان یک تاجر با سود اندک سود ببرید، چون باید هر از گاهی به یک “ران” ضربه بزنید و سپس زیان‌های خود را پنهان کنید و شما را به سیاه تبدیل کنید. در اینجا به چند نکته عملی در مورد این که چگونه می‌توان خروج از آن را خیلی زود ترک کرد و شروع به آویزان کردن آن حرکات بزرگ در بازار کرد، آمده‌است:

    به یاد داشته باشید، معاملات خوب طولانی‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید بازی می‌کنید. به این معنی که اغلب یک حرکت قوی بسیار فراتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید می‌تواند و یا خواهد بود، تنها عاملی که نمی‌دانید این است که چقدر طول می‌کشد تا اینکار را انجام دهد، و این چیزی است که بیشتر تجار را به خود مشغول می‌کند. شما به PATIENCE نیاز دارید تا معاملاتی را کسب کنید و همچنین باید توقف کنید و به آن‌ها نگاه کنید. به من اعتماد کن، زمانی که می‌گویم چک کردن در معاملات شما اغلب شبیه “بوسه مرگ” برای یک تاجر است، منظورم این است که بیش از آنچه به خاطر دارم، خودم آن را تجربه کرده‌ام.

    زمانی که وارد آن‌ها می‌شوید، یک استراتژی خروج برای کسب‌وکار خود داشته باشید، یا بهتر است قبل از اینکه وارد آن‌ها شوید. به این ترتیب شما راه خروج را تا یک تصمیم عاطفی به دقیقه که معمولاً اشتباه خواهد بود رها نمی‌کنید. بدیهی است، زمان‌هایی وجود دارد که شرایط بازار می‌تواند به شدت تغییر کند و شما ممکن است در یک راه خروج اولیه توجیه شود، اما این کار زمان و تجربه لازم برای دانستن آن را دارد و این چیزی است که شما واقعاً نباید آن را انجام دهید تا زمانی که ثابت کنید که می‌توانید به یک برنامه با خروج از تجارت سخت پایبند باشید. در یک پاداش ریسک ۱: ۲ یا بیشتر از هر تاجری که وارد می‌شوید و به سادگی به IT تبدیل می‌شود، خروجی خود را تعریف کنید. صادقانه بگویم، اگر فقط یک چیز را برای سال ۲۰۱۹ انجام بدهید، احتمالاً از جایی که برای سال ۲۰۱۸ در آن کار کرده‌اید، سر و کار دارید. شما شگفت‌زده خواهید شد که تنها کمی از نظم و پایبندی به برنامه از پیش تعیین‌شده تان ادامه دارد.

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۱ ب.ظ

    بیم از ورود، از دست دادن معاملات خوب،

    چند بار در آنجا نشسته بودید و فقط به یک علامت bar خیره شده بودید که چندین نقطه تلاقی در پشت آن داشت، اما به جای آن که تجارت را انجام دهید، بیست دلیل برای این کار پیدا کردید که چرا تجارت ” ممکن است عملی نشود؟ ” بسیاری از تجار این کار را به این دلیل انجام می‌دهند که از دست دادن پول می‌ترسند. بله، شما می‌توانید پول خود را در تجارت از دست بدهید، اما باید بدانید که این تنها راه برای به حداقل رساندن تاثیرات عاطفی این است که ریسک خود را در ازای تجارت کاهش دهید تا سطحی که از نظر احساسی می‌توانید از آن استفاده کنید. در اینجا برخی از گام‌های عملی که می‌توانید برای کاهش و یا از دست دادن عملکرد تجاری تان در سال آینده استفاده کنید، آورده شده‌است:

    داد و ستد نکن. اگر یک سیگنال عمل با کیفیت بالا و با کیفیت بالا را ببینید که معیارهای برنامه کسب‌وکار شما را برآورده می‌کند، تجارت را راه‌اندازی و راه بروید. در آنجا بنشینید و از Google برای پیدا کردن چند دلیل استفاده کنید که چرا این کار ممکن است کارساز نباشد! من برای شما خبر دارم، هر گونه تجارت می‌تواند یک بازنده را به پایان برساند! اما آنچه در اینجا انجام می‌دهیم این است که EDGE ما EDGE را پر کرده و شما باید لبه خود را تجاری کنید تا شانس ایجاد پول در طول مدت طولانی را داشته باشید. اگر شما خودتان را از هر تجارتی خارج کنید و مثل گوزن در چراغ‌های جلوی اتومبیل رفتار کنید، پول نخواهید گرفت.

    بیش از این که با از دست دادن تجارت راحت نیستید جان خود را از دست ندهید. این کار تا حد زیادی میزان ترس شما را در طول فرآیند تحلیل تجارت و تجارت کاهش می‌دهد. اگر بدانید که ریسک شما در هر معامله با یک دلار پوشانده شده‌است که شما می‌توانید به راحتی با آن بخوابید، پس خوب است که بروید.

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۲ ب.ظ

    در مورد ماهیت معاملات واقع‌بینانه نیست

    حدس بزن چی شده؟ تو یک معامله را از دست خواهی داد. با آن معامله کنید. اما در نهایت جدیت، یادگیری برای از دست دادن به درستی یک پیش‌نیاز برای تبدیل پول به عنوان یک تاجر است. اگر نمی‌توانید ریسک خود را مدیریت کرده و انگیزه خود را کنترل کنید، پول زیادی از دست خواهید داد و حساب خود را از دست خواهید داد. در اینجا برخی از گام‌های عملی که می‌توانید در سال جاری به دست آورید، با ماهیت بازار و آنچه در واقع امکان پذیر است، مد نظر قرار دهید.

    به یاد داشته باشید: یک توزیع تصادفی از برد و زیان برای هر نوع لبه تجاری وجود دارد. مهم نیست اگر شما با استراتژی‌های اقدام قیمت من و یا برخی روش‌های دیگر معامله کنید، همیشه به طور تصادفی برده‌ای و losses را توزیع می‌کنید. این به این معنی است که شما ممکن است در طول یک سال ۶۰ درصد نرخ برد داشته باشید، اما نمی‌دانید که کدام معامله برنده خواهد شد و کدام یک برنده خواهد شد. بنابراین، با نرخ بهره ۶۰ درصد، شما می‌توانید ۴ معامله را در یک ردیف، خارج از ۱۰، و در طول ۱۰۰ معامله که ممکن است بیش از ۴ نفر را در یک ردیف از دست بدهید و همچنان در نرخ بهره ۶۰ درصد از دست بدهید. بنابراین، باید از خودتان بپرسید ” آیا من به اندازه کافی مرد هستم که یک خط از دست رفته را تحمل کنم؟ ” این مساله برای مدیریت صحیح سرمایه بانک شما و نه بیش از حد تجارت است!

    صبر کنید تا ثروتمند شوید. چه چیزی “سریع ثروتمند” را به یک تاجر متوسط معمولی تبدیل می‌کند؟ به نظر می‌رسد: به موقعیت خود اضافه کنید، تنها به این دلیل که موقعیت شما بالا می‌رود، سپس بازار می‌چرخد و ناگهان آن موقعیت دوم منفی است، حالا چه کار می‌کنید؟ شما تجارت خود را پیچ دادید، زیرا شما سعی می‌کردید که به سرعت پول بگیرید و حریص باشید. در مورد چیزی که ممکن است صحبت کنید و علائم دلار را در چشمان خود نگیرید. به یاد داشته باشید، بازار ebbs دارد و زمانی که یک موقعیت سودآور و زیاد است، بازار ممکن است به زودی معکوس شود. اگر قرار است در وضعیتی قرار بگیرید که شما باید این کار را پس از عقب کشیدن در اغلب موارد انجام دهید، نه تنها زمانی که بازار به نفع شما باشد و احتمالاً بیش از حد در آن مسیر گسترش یابد.

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۴ ب.ظ

    حریص بودن: Risking بیش از حد و یا تجارت بیش از حد

    این موضوع یک میلیون بار پیش از این گفته شده‌است و هرگز کم‌تر حقیقت ندارد: گاوها پولی می‌سازند، خرس‌ها پول درمی آورند، اما خوک‌ها پول بیشتری به دست می‌آورند.

    آیا می‌خواهید پول درآورید و یا “قتل‌عام” شده توسط بازار را به دست آورید؟ درست مثل یه جواب واضح است، نه؟ خوب، اغلب تاجران طوری رفتار می‌کنند که انگار می‌خواهند توسط بازار قتل‌عام شوند. در اینجا نحوه اجتناب از آن در سال ۲۰۱۹ را مطرح می‌کنیم:

    واضح است، اما اجازه دهید صادق باشیم شما احتمالاً این کار را انجام نمی‌دهید چون اغلب تاجران این کار را نمی‌کنند؛ کنترل ریسک خود را در نظر بگیرید. برای هر تجارت چقدر ریسک می‌کنید؟ آیا آن چیزی است که شما می‌توانید در شب بدون داشتن یک نیاز شدید بر روی لپ‌تاپ تان در ساعت ۳ صبح بخوابید و چک کنید که بازارها چه می‌کنند؟ چون اگر شما مقصر این کار هستید، بیشتر از خواب خود را از دست می‌دهید، و اگر نمی‌توانید خود را کنترل کنید، پول تجاری خود را از دست خواهید داد.

    اگر بیش از حد خرید می‌کنید، شما هم حریص هستید، فقط کمی متفاوت خواهید بود. تاجران تمایل دارند که فکر کنند اگر بیش از حد ریسک نکنند، حریص نیستند، اما حتی اگر شما کنترل ریسک خود را به خوبی کنترل کنید، اگر بیش از حد در حال خرید و فروش هستید، هنوز حریص هستید. شما می‌خواهید یک روش تجاری با فرکانس پایین در سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنید. به این ترتیب، با مدیریت ریسک خود، به منظور از بین بردن اثرات مخرب حرص و طمع به حساب تجاری خود تلاش خواهید کرد.

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۵ ب.ظ

    دست دادن به سود

    آیا حساب تجاری شما به طور مداوم بالا می‌رود و سپس به همان جایی که شروع می‌شود، باز می‌گردد؟ شما دوست دارید که این حرکت به طور پیوسته بالاتر از یک حرکت نزولی کم در بین، درست باشد؟ خب، پس باید تمام profits رو پس بگیری. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا تجار سود خود را پس می‌دهند، اما در اینجا برخی نکات برای کمک به شما در غلبه بر این مشکل در سال ۲۰۱۹ وجود دارد:

    شما باید پس از کسب یک تجارت برنده خود را از کامپیوترتان و نمودارها حذف کنید. آنجا بنشینید و به دنبال یک کار تجاری دیگر باشید، احتمال این وجود ندارد که یک شانس وجود داشته باشد، اما اگر شما آنجا بنشینید کسی را ببینید که شما را نشان می‌دهد. تاجران در بالاترین خطر تجارت مستقیم بعد از خروج از یک تجارت برنده هستند. آن‌ها احساس خوبی دارند، احساس خوبی دارند، و در حالی که همه چیز خوب و خوب است، شما باید از آن انرژی مثبت در چیز دیگر، خارج از تجارت استفاده کنید، یا این سود را به دست می‌آورید که شما صبورانه انتظار آن را دارید.

    اگر سود خود را از دست می‌دهید، چون شما به سادگی آن‌ها را تامین نکنید، باید برنامه‌ای بریزید تا این سودها را تضمین کنید. من یک مقاله درباره یک استراتژی خروج تجاری ساده نوشتم که شما می‌توانید از آن برای کمک به شما برای تضمین سود به جای اینکه اجازه دهید آن‌ها در هیچ چیز ناپدید شوند، استفاده کنید.

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۷ ب.ظ

    نه داشتن استراتژی مناسب و یا رویکرد تجاری

    البته، اگر استراتژی تجاری مناسب و یا هر استراتژی دیگری نداشته باشید (بسیاری از تجار نمی‌دانند) شما به هیچ کجا می‌روید، سریع. شما شگفت‌زده خواهید شد که چگونه بسیاری از بازرگانان به سادگی از ران “در بازار” عکس می‌گیرند، به عبارت دیگر، آن‌ها به طور تصادفی با یک روش محکم و یا روش تجارت وارد نمی‌شوند.

    من پیشنهاد می‌کنم یاد بگیرید که اقدام قیمت را روی نمودارها مطالعه کنید و استراتژی مبتنی بر عمل را که به آن‌ها آموزش می‌دهم، به کار بگیرید، زیرا این ساده‌ترین و موثرترین راه برای تجارت کردن بازارها است. شما نیاز ندارید که چارت خود را با شاخص‌های آشفته بپوشانید، این تنها کاری است که کل فرآیند تجارت را پیچیده می‌کند.

    نتیجه‌گیری

    اگر عملکرد تجاری سال ۲۰۱۸ افزایش پیدا نکرد، تنها یک چیز وجود دارد که شما می‌توانید انجام دهید؛ از آن یاد بگیرید و حرکت کنید. در مورد این که چه اتفاقی ممکن است رخ داده باشد و بارها اشتباه‌ات گذشته را بارها و بارها تکرار کرده، هیچ حسی وجود ندارد. فقط از اشتباه‌ات خود یاد بگیرید و به عنوان یک تاجر رشد کنید، از آن‌ها به عنوان یک ابزار برای بهتر کردن خودتان استفاده کنید، نگذارید که آن‌ها شما را بکشند.

    خوشبختانه، ایده‌ها و بینش موجود در درس امروز به شما آغاز ضربه را خواهند داد – شروع به مقابله با ۲۰۱۹ با یک سر روشن و طرز فکر خرید مناسب. به یاد داشته باشید که اهداف بزرگ مانند “تبدیل شدن به یک تاجر موفق یا سودآور” یک شبه یا هر زمانی به دست نمی‌آید. در عوض، آن‌ها اوج بسیاری از اهداف کوچک‌تر هستند که با پشت‌کار برای تکمیل کردن تلاش می‌کنید. هر هدف متعالی باید به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شود، “نمونه‌های” قابل مصرف ” که روز به روز واقعی‌تر و قابل‌سنجش هستند. خوشبختانه، درس‌هایی که امسال در این وبلاگ به شما آورده‌ام و در دوره‌های حرفه‌ای تجاری بیشتر توضیح داده می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهد که هر جنبه از تجارتی را که برای تبدیل شدن به یک تاجر سودآور نیاز دارید، مدیریت کنید.
    آرزوی من این است که هر یک از شما سال نو خوش و سود آور داشته باشید. از شما به خاطر پیروی از من و خواندن درس‌های خود امیدوارم که آن‌ها به شما کمک کرده‌اند و من مشتاقانه منتظر کمک به شما در سال ۲۰۱۹ هستم. – Nial فولر

پاسخ دادن به: شایان صبوری
Make Your 2019 Forex Trading Resolution & Sti…
کنسل
اطلاعات شما: