Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی روانشناسی معامله گری چیست؟ نایل فولر

  • روانشناسی معامله گری چیست؟ نایل فولر

    ارسال شده توسط kaevanee در شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۱ ق.ظ

    بازار صحبت می‌کند، اما گوش می‌دهید؟
    آیا به آنچه که بازار به شما می‌گوید گوش می‌دهید یا فقط به خودتان گوش می‌دهید؟ بازار ” به زبان خودش صحبت می‌کند، آن زبان عمل قیمت است، و نه تنها باید به زبان عمل قیمت مسلط باشید، همچنین باید بتوانید آنچه عمل قیمت به شما گفته می‌شود را به شیوه‌ای بی‌طرف و بی‌طرف بیان کنید.

    تماشای نمودارهای قیمت هر بازار داده‌شده چیزی است که باید هر روز انجام دهید اگر می‌خواهید واقعا با آن بازار ارتباط داشته باشید و یاد بگیرید چطور آن را تجارت کنید. من دوست دارم مثل خواندن یک کتاب فکر کنم – تا داستان را درک کنم، شما باید هر صفحه را مطالعه کنید چون آنچه قبلا اتفاق افتاد به شما کمک خواهد کرد تا درک کنید در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد و در کجا ممکن است بازار بعد از آن برود.

    چگونه به آنچه که بازار به شما می‌گوید، گوش دهید و آن را اعمال کنید
    هر روز،نزدیک بازارشما باید چارت مورد علاقه خود را چک کنید، درست مانند خواندن یک صفحه از داستان بازار برای آن روز. شما می‌توانید ببینید چه اتفاقی افتاد، چه کسی نبرد بین سفته بازه‌ای بورس و خرس و چه کسی را برنده شد.سیگنال‌های عمل قیمتدر نتیجه شکل گرفت. مهم است که این کار روزانه روزمره باشد تا شما فراموش نکنید که چه اتفاقی افتاده‌است و بازار چه کار می‌کند، در غیر این صورت، زمان می‌برد تا با ریتم بازار هماهنگ شوید.

    وقتی به یک نمودار قیمت روزانه و یا چارت هفتگی هر بازار نگاه می‌کنید، به سرعت متوجه مسیر اولیه که بازار به سمت آن می‌رود، نمی‌شود. این در حال حاضر مسیر “درست” برای تجارت است، ۹۰ % مواقع. با این وجود، زمان و زمان دوباره، معامله گران این موضوع را پیچیده‌تر می‌کنند. به جای زوم کردن، و دریافت احساس برای جهت کلی غالب یک بازار، بسیاری از بازرگانان مایل به بزرگنمایی بیشتر و بیشتر، پایین تا جداول زمانی هستند، جایی که در واقع چیزی جز سر و صدا نمی‌بینند.

    kaevanee نوشته ای ارسال کردن در 5 سال, 7 ماه پیش 0 کاربر · 5 پاسخ
  • 5 پاسخ
  • kaevanee

    کاربر بدون عضویت
    شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۵ ق.ظ

    بدیهی است که مسیر صحیح معمولا مسیر صحیح است

    اگر چیز دیگری را از درس امروز به یاد دارید، این نکته را به خاطر داشته باشید:بدیهی است که مسیر صحیح معمولا مسیر صحیح استاین یعنی چیزی که من در پاراگراف قبل گفته بودم – مسیر اصلی، از چپ به راست که یک نمودار روزانه زوم در حال حرکت است، معمولا جهتی است که می‌خواهید به آن نگاه کنید. بنابراین تعیین این مسیر اولین قدم “گوش دادن” به چیزی است که بازار به شما می‌گوید. بیش از حد آن را پیچیده نکنید. فقط چارت را بیرون بیاورید و ببینید که به کدام سمت از چپ به راست حرکت می‌کند.

    به نمودار هفتگی EURUSD در زیر نگاه کنید، ما به حدود ۴ سال از داده‌های قیمت در اینجا نگاهی می‌اندازیم. این روشی است که شما به سرعت آنچه را که داستان یک بازار است را مشخص کنید. در این نمودار، چیزی که من می‌بینم یک روند نزولی بزرگ است که باز شد، و پس از آن یک دوره بزرگ از تحکیم در یک محدوده تجاری بزرگ، و اخیرا ما می‌توانیم قیمت را ببینیم که از طریق آن محدوده تجاری بالا و بالاتر می‌رود. بنابراین، the مسیر فعلی این نمودار بالا است. می‌بینید که چقدر ساده است؟

  • kaevanee

    کاربر بدون عضویت
    شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۷ ق.ظ

    سپس، اجازه دهید یک چارچوب زمانی را به سمت پایین حرکت دهیمچارچوب زمانی چارت(عکس مورد علاقه من). در اینجا ما می‌توانیم ببینیم که بازار نیازمند حمایت بسیاری در ۱.۰۴۰۰ است و اخیرا highs در ۱.۱۱۰۰ – ۱.۱۳۰۰ و مهم‌تر از آن، بالاترین میزان مبادلات تجاری قبلی در نزدیکی ۱.۱۶۱۵. را به دست آورده‌است.

    این روشی است که شما بازار را از چپ به راست مطالعه می‌کنید. سخت نیست، درست مانند خواندن یک کتاب، شما باید درک کنید که بازار کجا بوده‌است و در کجا سطوح کلیدی درک این که چه اتفاقی دارد می‌افتد و چه کاری ممکن است بعد از آن انجام شود.

    مسیر حداقل مقاومت
    ما همیشه می‌خواهیم با مسیری که کم‌ترین مقاومت را طی می‌کند، در یک خط سرمایه‌گذاری کنیم. در مثال‌های EURUSD بالا، مسیر جریان حداقل مقاومت بالا می‌رود. پس این یعنی ما به دنبال آن خواهیم بودقیمت ¬ های خرید ¬ ها علامت ¬ ها روی پشت ¬ ها می ¬ باشند.برای حمایت و یا پشتیبانی از مناطق بازار به شما می‌گوید که کم‌ترین مقاومت چیست، تمام کاری که باید انجام دهید زوم و گوش دادن است.

  • kaevanee

    کاربر بدون عضویت
    شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۸ ق.ظ

    فقط گاهی اوقات پول صرف می‌کند، نه همیشه. اجازه ندهید که نفس شما بیش از حد طول بکشد.
    در حالی که من طرفدار تفکر contrarian هستم وتجارت contrarianهمه چیز استثنایی است.

    مهم است که به این شکل نشوید که دیگر به آنچه که بازار به شما می‌گوید گوش ندهید. برای مثال، اگر شما خیلی وقت دارید که در حال تبدیل شدن به یک شکست هستیدشکست خوردشما به سادگی در تجارت بمانید زیرا شما این احساس را به شدت در مورد آن احساس می‌کنید. اگر این کار را بکنید، دیگر به بازار گوش نمی‌دهید، تنها به خودتان گوش می‌دهید. الفاستراحت دروغین،یک سیگنال هشدار دهنده بزرگ است و شما باید گوش دهید و به آن سیگنال گوش دهید، نه آن را نادیده بگیرید.

    به این ترتیب، عمل قیمت می‌تواند به شما کمک کند کسب‌وکار بد را ترک کنید همان طور که می‌تواند به شما در ورود به یک تجارت کمک کند. یک مانع بزرگ یا صعودی در مقابل موقعیت شما یا شکست کاذب همانگونه که ذکر شد، اغلب می‌تواند نشانه‌ای باشد از اینکه بازار حتی با در نظر گرفتن چنین سیگنال بازگشتی، شما به خرید یا مبادله با بازار گوش نمی‌دهید. این یک راه بسیار خوب برای از دست دادن پول زیاد است.

    به خاطر داشته باشید، آنچه را که می‌بینید به خاطر داشته باشید، نه تنها چیزی که شما فکر می‌کنید،از نظر احساسی به هیچ یک از معاملات مربوط نمی‌شود..تجارت با بازار. نه علیه اون

  • kaevanee

    کاربر بدون عضویت
    شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۹ ق.ظ

    اهمیت سیگنال‌های عمل قیمت
    همانطور که در حال مطالعه یک اقدام قیمت بازار هستیم و “گوش دادن” به چیزی که سعی دارد به ما بگوید، یک قطعه مهم از داده‌ها که نیاز داریم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم، یک سیگنال اقدام قیمت است. سیگنال‌های عمل قیمت اغلب اطلاعات بسیار مهم را در مورد یک بازار بیان می‌کنند و بنابراین ما نه تنها باید از آن‌ها آگاه باشیم و به دنبال آن‌ها باشیم، اما درک کنیم که آن‌ها چه معنایی می‌توانند داشته باشند.

    شاید مهم‌ترین چیزی که در مورد سیگنال‌های عمل قیمت، به خصوص کسانی که در چارت روزانه هستند، باشد.گوزن‌ها در نور چراغ‌هازمانی که یک نفر را می‌بینید. به عبارت دیگر، وقتی یک سیگنال عمل آشکار قیمت را می‌بینید، سر خود را خشک نکنید و (یا)وحشت نکنید. یک سیگنال عمل نمودار قیمت هر روز می‌تواند به عنوان یک سیگنال ورودی و یا یک سیگنال ورودی عمل کند.سیگنال خروجو چیزی است که همیشه باید به آن توجه داشته باشید. آن‌ها نشانه‌های مهمی در “داستان” هستند که نمودار سعی دارد به شما بگوید و آن‌ها اغلب می‌توانند به شما کمک کنند بفهمید که بازار چه کاری در کوتاه‌مدت انجام خواهد داد.

  • kaevanee

    کاربر بدون عضویت
    شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۵ ق.ظ

    confluence – زمانی که شما سیگنال‌های عمل قیمت را در سطوح رویداد و یا سطوح کلیدی می‌بینید، بازار چیزی را به شما می‌گوید.
    بیایید به نمودار دیگری نگاه کنیم. شما در نمودار طلا زیر توجه خواهید داشت، قیمت دو دنباله صعودی شکل می‌گیردسیگنال “میله میله” در یک سطح پشتیبانی کلیدیحوزه رویدادحدود ۱۲۱۵.۰۰ دلار در حدود ۱۲۰۰.۰۰ دلار؛ منطقه‌ای که در آن به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته بودیم.گزارش setups های تجارت روزانه اعضابه عنوان یک منطقه خرید قوی در اوایل ماه جولای. زمانی که یک سیگنال عمل قیمت مشخص در یک سطح کاملا مشخص از این دست پیدا می‌کنید، به a نگاه می‌کنیدسیگنال اقدام قیمت confluentو این ستون اصلی رویکرد تجاری من است.

    نتیجه‌گیری
    به عنوان یکتاجر آغازیا هر تاجری که می‌خواهد یاد بگیردتجارت با اقدام قیمتمهم است که بدانید چطور این داستان را بخوانید و تفسیر کنید. شما این کار را با یادگیری اول برای خواندن نمودار از چپ به راست و سپس یادگیری برای تفسیر میله‌های قیمت فردی انجام می‌دهید. این کار هر چه بیشتر انجام دهید آسان‌تر می‌شود، اما مهم است که هر روز با نمودارهای مورد علاقه خود چک کنید تا متصل و با بازار ارتباط برقرار کنید.

    در نهایت، شما شروع به توسعهشهود تاجرو هنگامی که شما شرایط بازار مشخصی را می‌بینید، به سادگی “چیزی را که بازار سعی دارد به شما بگوید، مانند برق خیره‌کننده که می‌گوید:” قبلا این را دیدم “. سفر معاملات هرگز به درستی پایان نمی‌یابد، اما اگر شما در این مورد علاقه داشته باشید، به دنبال یادگیری نحوه خواندن اقدام قیمت و یادگیری آنچه که بازار به شما می‌گوید را یاد خواهید گرفت.

    مترجم : خدمات ایرنیکا

پاسخ دادن به: kaevanee
بازار صحبت می‌کند، اما گوش می‌دهید؟ آیا به آنچه ک…
کنسل
اطلاعات شما: