• بیت کوین کش چیست؟

    ارسال شده توسط احمدرضا فراهانی در فروردین ۱۱, ۱۳۹۷ در ۶:۳۷ ق.ظ

    بیت کوین کش چیست؟
    immy Song توسعه دهنده بیتکوین و کارآفرین:

    بیتکوین-کش به طور ناگهانی به عرصه رمز ارز ها اعلان شد. آن ها اعلام کردند که از اول آگوست با انجام فورک مورد انتظار به پیش خواهند رفت. بسیاری از مردم از جمله من با این اعلام شگفت زده شدند. در این مقاله توضیح خواهم داد که بیتکوین-کش (BCC) چیست، چگونه بر شما تاثیر خواهد گذاشت و بعد از اول آگوست و فورک بیتکوین کش چه اتفاقی افتاد.

    بیتکوین-کش (BCC) چیست؟
    بر اساس پروژه اعلانی در Bitcointalk و وب سایت، این پول رمزنگاری شده نوظهور، بدین صورت تعریف میشود:
    بیتکوین-کش یک پول الکترونیک همتا به همتا روی بستر اینترنت است. این پول کاملا غیر متمرکز، بدون هیچ بانک مرکزی و بدون نیاز به اعتماد به طرف های سوم است.
    عبارت مشهور “پول الکترونیک همتا به همتا” در اینجا معنی دار است. بیتکوین-کش به دنبال تبدیل شدن به یک پول رمزنگاری با تمرکز بر ظرفیت تراکنش است.

    “نقشه راه آینده، اگر توافق نامه نیویورک فعال شود؛

    جانب احتیاط چیست؟
    باید مراقب باشید که بیتکوین-کش یک فورک دائمی برای بیتکوین خواهد بود. از پرسش و پاسخ روی سایت مذکور:

    “آیا بیتکوین-کش با بیتکوین فرق دارد؟
    بله. بیتکوین-کش ادامه راه پروژه بیتکوین به عنوان پول دیجیتال همتا به همتا است. بیتکوین-کش یک فورک روی دفتر کل بلاکچین بیتکوین با قوانین مورد اجماع ارتقا یافته است که امکان رشد و مقیاس پذیری را می هد.”

    مبادا فکر کنید BCC بی ارزش است، BCC آینده، هم اکنون روی صرافی ViaBTC در حدود ۴۷۵ دلار داد و ستد میشود.

    آنچه باید بدانیم؟
    اول، اینکه خیلی از صرافی ها از جمله Coinbase در حال حاضر برای این رویداد آمادگی ندارند. مجددا از پرسش و پاسخ روی سایت مذکور:

    “اگر من بیتکوین داشته باشم آیا به طور خود کار بیتکوین-کش نیز دارم؟
    بله. برای اینکه بیتکوین-کش یک فورک روی دفتر کل است شما به اندازه مقدار بیتکوینی که روی بلاک منشعب شده دارید، همان مقدار بیتکوین-کش خواهید داشت. به هر جهت، اگر بیتکوین شما توسط یک طرف سوم مثل یک صرافی نگهداری میشود، باید از آن ها در خصوص پول خود سوال کنید.”
    به جمله آخر توجه کنید. صرافی ها یا طرف های سوم ذخیره کننده بیتکوین ممکن است بیتکوین-کش را به شما بدهند یا ندهند. به نظر میرسد سرویس های طرف سوم در تلاش برای انجام کارها در زمان مقرر هستند اما راهی نیست که بتوان فهمید آیا آن ها همه چیز را آماده کرده اند تا بتوانند به شما بیتکوین-کشی که مالک آن هستید را بدهند.

    احمدرضا فراهانی نوشته ای ارسال کردن در 6 سال پیش 1 کاربر · 0 پاسخ
  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: احمدرضا فراهانی
بیت کوین کش چیست؟ immy Song توسعه دهنده بیتکوین و…
کنسل
اطلاعات شما: