Home تالار گفتگو فارکس معرفی ارزهای دیجیتالی بهترین کیف پول برای ریپل چیست؟

  • بهترین کیف پول برای ریپل چیست؟

    ارسال شده توسط حسین اسدی در فروردین ۱۶, ۱۳۹۷ در ۱۲:۱۱ ق.ظ

    بهترین کیف پول برای ریپل (XRP)

    برخلاف بیت کوین و اتریوم، ریپل، به عنوان یکی از سه ارز دیجیتال بزرگ بازار ارزهای دیجیتال، کیف پول های زیادی ندارد. در ادامه با ارزدیجیتال همراه باشید تا شما را با چند کیف پول‌ معتبر تر ریپل آشنا کنیم.
    پیش از خرید ریپل XRP، سوالاتی از این قبیل برایتان پیش خواهد آمد:

    این ارز را کجا باید نگهداری کنیم؟
    چه کیف پولهایی آن را ساپورت میکنند؟
    چگونه می‌توانیم آن را خریداری کنیم؟
    در ادامه، با سرمایه گذاری ریپل XRP بیشتر آشنا میشویم و راهنمایی هایی در این باره ارائه خواهد شد. همچنین، برخی از بهترین کیف پول های امن، و مورد اعتماد موجود در بازار برای XRP در این مطلب معرفی شده اند. اول از همه به این موضوع میپردازیم که از کجا میتوان آن را تهیه نمود…

    از کجا می‌توان XRP را خریداری کرد؟
    خرید ریپل از صرافی های خارجی
    برای خرید ریپل از صرافی های خارجی، دو راه اساسی وجود دارد : ۱ – خرید مستقیم با دلار یا یورو ۲- تبدیل ارزهای دیگر ( بیت کوین، اتریوم و …) به ریپل

    خرید مستقیم با دلار یا یورو

    این روش برای کاربران داخل ایران بسیار مشکل است. برای خرید مستقیم با دلار نیاز به حساب های مسترکارت یا ویزا دارید. با توجه به تحریم های ایران،‌تهیه و استفاده از این کارت ها نیاز به واسطه های مختلفی دارد که هزینه های خرید شما را افزایش می‌دهد. سایت های Bitstamp، Gatehub و Kraken بهترین سایت های خرید ریپل با دلار یا یورو هستند.

    تبدیل ارزهای دیگر به ریپل

    معمول ترین و راحت ترین راه مخصوصا برای کاربران ایرانی،‌ روش تبدیل است. شما می توانید با خرید بیت کوین یا اتریوم از طریق سایت های داخلی یا خارجی،‌ ارز خود را در سایت های مبادله به ریپل تبدیل کنید. بهترین سایت های تبدیل ارزهای دیجیتال به ریپل برای کاربران ایرانی:

    چنجلی(Changelly)

    یک پلتفرم تبادل سریع ارزهای دیجیتال است که بهترین نرخ کارمزد تبادل ارزهای دیجیتال را در بازار ارائه داده است. این سایت در واقع یک صرافی نیست.

    ربات چنجلی با پلتفرم های بزرگ و معروف ارزهای دیجیتال مانند پولونیکس و بیترکس هماهنگ است. این ربات در کسری از ثانیه، درخواست های خرید و فروش را در این پلتفرم ها ثبت می کند سپس بهترین قیمت موجود را که در صفحه اصلی نشان داده می شود را انتخاب و به کاربر نشان می دهد. در چنجلی می توانید حدود ۳۵ ارز دیجیتال را به صورت خیلی سریع و فوری تبادل کنید.

    ShapeShift

    یکی از راه های ساده تبدیل ارزها سایت شیپ‌شیفت است. این پلتفرم محیط کاربری ساده و زیبایی دارد و هر کسی می تواند به سادگی ارز خود را در آن تبدیل کند. امنیت بالای این صرافی در میان کاربران زبانزد است. این سیستم ارز شما را ذخیره نمی کند بنابراین خطر بلوکه شدن شما را تهدید نخواهد کرد. سرعت و کارمزد مناسب هم از ویژگی های خوب این سیستم است.

    Binance

    صرافی چینی بایننس هم روش خوبی برای خرید ریپل است. به دلیل چینی بودن صرافی احتمال تحریم و بلوکه شدن پول ها بسیار کم است. این سایت برای کاربران ایرانی قابل استفاده است. شما می توایند بیت کوین یا ارزهای دیگر را در این صرافی شارژ کنید و اقدام به خرید ریپل یا ارزهای دیگر نمایید. همانظور که گفتیم این صرافی می تواند به عنوان کیف پول،‌سرمایه شما را ذخیره کند.

    Hitbtc

    مانند بایننس این پلتفرم هم محیط خوبی برای خرید و فروش ریپل است. ریسک بلوکه کردن در این صرافی بسیار بالاتر است بنابراین سعی کنید بلافاصله پس از خرید مبالغ خود را به کیف پولی امن منتقل کنید.

    صرافی های دیگری مثل bitfinex برای کاربران ایرانی قابل استفاده هستند اما به دلیل ریسک خیلی بالا،‌ شارژ ارز به آن ها را پیشنهاد نمی کنیم.

    وقتی که درباره روش تهیه XRP به نتیجه رسیدید، باید به فکر روشی برای نگهداری از آن باشید.

    کیف‌پول‌های XRP: بهترین کیف‌پول برای ریپل
    توجه : به جز کیف پول سخت افزاری لجر نانو، بقیه کیف پول‌هایی که در ادامه برای ریپل معرفی شده اند، بررسی شده نیستند. البته طبق سایت های معتبر، این کیف پول ها فعال هستند اما از نظر امنیت کابران (مخصوصا برای کابران ایرانی)، شک و تردیدهایی وجود دارد. لذا تمام مسئولیت استفاده از این کیف پول‌ها بر عهده خودتان خواهد بود.

    پیش از آنکه درباره بهترین کیف پول برای ذخیره XRP توصیه هایی ارائه شود، بهتر است به این نکته مهم توجه داشته باشید:

    کیف پولهای بیت کوین رایگان هستند. بالعکس، در مورد کیف پولهای ریپل، برای فعالیت کیف پول باید ۲۰ ریپل در آن وارد کنید.

    بنابرین، اگر ۱۰۰۰ ریپل به این کیف پول اضافه شود، ۲۰ ریپل صرف ثبت آدرس کیف پول خواهد شد. به همین خاطر است که استفاده از کیف پول های چندگانه برای ریپل توصیه نمیشود. (مگر در صورت نیاز)

    از روز نخست، کیف پول مناسب را انتخاب کنید تا هر بار برای آدرس های مختلف ۲۰ ریپل ضرر نکنید.

    به خاطر داشته باشید، انواع مختلفی از کیف پول‌های ارزدیجیتال وجود دارند. (برای کسب اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید.)

    کیف‌پول لجر نانو اس

    Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری است که اخیرا XRP را پشتیبانی کرده است.

    این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار بوده و استفاده از آن ساده است. همچنین، میتوان آن را همه جا با خود برد. از این رو، استفاده از این کیف پول سخت افزاری، یکی از بهترین راه‌های موجود برای ذخیره ارزهای رمزپایه است.

    این کیف پول را می‌توان امن ترین کیف پول ریپل دانست.

    توست ولت (Toast Wallet)

    توست ولت یک کیف پول با ساختار متن‌باز است که استفاده از آن برای تمامی افراد ساده و راحت خواهد بود. سازندگان این کیف پول در مورد محصول می‌گویند:

    به‌اندازه کافی ساده است که مادربزرگ شما هم می‌تواند از آن استفاده کند و به‌اندازه‌ای امنیت دارد که یک بانکدار سوئیسی خیالش از بابتش راحت باشد.

    نکته مثبت در مورد این کیف پول non-hosted بودن آن است و می‌توانید در هرلحظه کلیدهای خصوصی خود را چک کنید. توست ولت در حاضر برای اندروید، آی او اس، ویندوز و مک در دسترس است.

    وب‌سایت گیت‌هاب

    سایت Gatehub، به عنوان یکی از اصلی ترین کیف پول‌های ریپل شناخته شده است. این سایت پر طرفدار امکان ذخیره ریپل و خرید آن با استفاده از یورو یا دلار آمریکایی را فراهم می‌آورد.
    برای شروع لازم است یک حساب کاربری بسازید.

    توجه داشته باشید: کلید بازیابی را روی یک تکه کاغذ بنویسید و در مکان امنی نگه داری کنید. در صورتی که یک روز رمز ورود به حساب کاربریتان را فراموش کنید، تنها راه بازیابی رمز ورود شما همین تکه کاغذ خواهد بود.
    پس از ساخت یک حساب کاربری، وارد مرحله KYC (فرآیند شناسایی مشتری) میشوید که طی آن حساب کاربری شما فعال خواهد شد.

    در پایان، می‌توانید وجوه خود را (به دلار و یورو) سپرده گذاری کنید و به طور مستقیم از گیت هاب، ریپل بخرید.

    متاسفانه کاربران ایرانی مشکلات زیادی در کار با این سایت دارند و شنیده می‌شود کاربران ایرانی در این سایت تحریم شده اند.

    اکس آرپی (Exarpy)

    اکس آر پی از دیگر کیف پول‌های non-hosted ریپل است که می‌توانید به‌وسیله تمام مرورگرها از آن استفاده کنید.

    با استفاده از این کیف پول قادر خواهید بود تا به مقدار دلخواه ریپل ذخیره، دریافت و انتقال دهید. تمام این عملیات‌ها نیز بدون دخالت اشخاص و ابزارهای ثالث صورت می‌گیرد.

    این در حالی است که تمامی تراکنش‌ها ۰٫۰۲۵ ریپل کارمزد را شامل می‌شوند.

    برای ساخت کیف پول در این سایت، پس از ورود به سایت ابتدا باید اینترنت متصل به دستگاه خود را تا اتمام فرایند ساخت کیف پول ،قطع کنید.\

    Gate.io

    Gate.io یک کیف پول مخصوص ریپل نیست. این سایت یک صرافی است که امکان نگهداری ریپل هم در آن وجود دارد.

    بایننس (Binance)

    صرافی بایننس هم روش خوبی برای نگهداری ریپل است. این صرافی چینی برای کابران ایرانی ریسک کمی در قبال بلوکه کردن دارد اما به هر حال نمی‌توان ریسک های ذخیره در بایننس را صفر دانست.

    کیف‌پول کوین پی‌منتز

    یکی از کاربران وب‌سایت CoinSutra، استفاده از کیف پول CoinPayments را توصیه کرده است. این کیف پول چند منظوره مورد اطمینان بوده و با ساخت یک حساب کاربری میتوان از امکان ذخیره ریپل، ارزهای دیجیتال پرطرفدار دیگر و همچنین آلت‌کوین های آتی در آن استفاده کرد.

    برخلاف سایر کیف پول های ریپلی مذکور، در Coinpayments لازم است برای دریافت ریپل، برچسب مقصد اضافه کنید.

    CoinPayments فراتر از یک کیف پول ساده برای ریپل بوده و امکاناتی نظیر درگاه پرداختی را به بازرگانان ارائه میدههد تا پرداخت به صورت ارز دیججیتال را بپذیرند.

    اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی دارید، پیشنهاد من به شما سفارش دادن یک کیف پول لجر نانو است که به‌وسیله آن می‌توانید کنترل کاملی را روی ارزهای خود داشته باشید.

    حسین اسدی نوشته ای ارسال کردن در 6 سال پیش 1 کاربر · 0 پاسخ
  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: حسین اسدی
بهترین کیف پول برای ریپل (XRP) برخلاف بیت کوین و …
کنسل
اطلاعات شما: