Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی بهترین زمان روز برای تجارت کی است؟

  • بهترین زمان روز برای تجارت کی است؟

    ارسال شده توسط شادی خسروپناه در آذر ۲۲, ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۴ ق.ظ

    بهترین زمان روز برای تجارت
    یک امتحان پاپ سریع! چه ساعتی از روز بالاترین نرخ تلویزیون است؟ اگر شما در طول زمان اول گفته بودید، پس شما درست خواهید بود!
    این کار چه ارتباطی با جلسات تجاری دارد؟ خوب، درست مثل تلویزیون، درجه‌بندی ” (a. ک. a. زمانی که افراد بیشتری در بازار شرکت می‌کنند نقدینگی در بالاترین سطح خود قرار دارند.

    منطقی است، شما فکر می‌کنید که این اتفاق در طول همپوشانی بین دو جلسه اتفاق می‌افتد.
    اگر اینطور فکر می‌کردی، فقط نصف حق با تو بود.
    بیایید برخی از ویژگی‌های این دو جلسه مشترک را بررسی کنیم تا ببینیم چرا.

    توکیو – لندن Overlap
    Liquidity در طول این جلسه به چند دلیل نسبتاً باریک است. به طور معمول، در طول نشست آسیایی حرکت زیادی وجود ندارد، بنابراین، زمانی که بعد از ظهر به آن می‌خورد، چرت زدن بسیار زیاد است. Zzzzzz.
    تجار اروپایی تازه شروع به وارد شدن به دفاتر خود کرده‌اند، و تجارت می‌تواند به دلیل خشک شدن و خشک شدن و خشک شدن، خسته‌کننده باشد.
    این یک زمان ایده‌آل برای گرفتن یک قرص تبرید، بازی کمی putt یا گشتن به دنبال معاملات بالقوه برای شرکت در جلسات نیویورک و نیویورک است.

    لندن – نیویورک Overlap

    این زمانی است که کسب‌وکار واقعی شروع می‌شود! شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه تاجران را در این زمان بشنوید، زیرا می‌دانند که کار آن‌ها برای آن‌ها بریده شده‌است.
    این شلوغ‌ترین زمان روز است، زیرا تجار دو مرکز مالی بزرگ (لندن و نیویورک) شروع به انتشار آن می‌کنند.
    در این بازه زمانی است که ما می‌توانیم حرکت‌های بزرگ را ببینیم، به خصوص زمانی که گزارش‌های خبری از آمریکا و کانادا منتشر می‌شوند.
    این بازارها همچنین می‌توانند از اخبار “دیر” که از اروپا می‌آیند، مورد هدف قرار بگیرند.
    اگر هر گونه گرایش‌ها در طول نشست اروپایی ایجاد شود، ما شاهد ادامه این روند هستیم، همانطور که تاجران آمریکایی تصمیم می‌گیرند که بعد از خواندن آنچه که در اوایل روز اتفاق افتاد موضع خود را تعیین کنند.

    شما باید مواظب باشید که در پایان این جلسه، چرا که برخی از تجار اروپایی ممکن است موقعیت خود را ببندند، که ممکن است قبل از ناهار در آمریکا به برخی حرکت‌های متلاطم تبدیل شود.

  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: شادی خسروپناه
بهترین زمان روز برای تجارت یک امتحان پاپ سریع! چه…
کنسل
اطلاعات شما: