• اکسپرت معاملاتی ADX

    ارسال شده توسط سعید بهرام پور در دی ۱۰, ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۸ ب.ظ

    اکسپرت معاملاتی ADX
    اکسپرت معاملاتی ADX قابلیت معامله برروری هر دارایی را در برنامه ی متاتریدر 4 دارد. این اکسپرت از اندیکاتور معروف ADX جهت سیگنال گیری استفاده می کند. اکسپرت فارکس ADX همواره ورودی های مختلفی را برای تریدر فراهم می کند و با استفاده از مبانی مدیریت سرمایه حرفه ای به معامله کردن در بازار می پردازد. در زیر برخی از ویژگی های کلیدی این ابزار را می توانید مطالعه نمایید:

    امکان استفاده راحت و آسان امکان استفاده از 4 تنظیم متنوع جهت معامله گری امکان شخصی سازی تنظیمات تریلینگ استاپ، ریسک فری کردن یا سربه سر کردن معاملات در سود و همچنین مقدار حدضرر و حد سود امکان معامله در بروکرهای مارکت ریل ( بروکرهای ECN ) و بروکر های 4 و 5 رقمی امکان فعال کردن قابلیت مارتینگل جهت ریکاوری معاملات در ضررفیلتر کردن معاملات با توجه به ساعت معاملاتی مدیریت در سرمایه مخصوص به خود

    با استفاده از اکسپرت فارکس ADX شما خواهید توانست نتایج معاملاتی خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید . در عکس زیر آمار هیستوری معاملاتی این اکسپرت را مشاهده میفرمایید:

    نظیمات اکسپرت فارکس ADX

    پس از اینکه این اکسپرت را در هریک از چارت های مورد نظر خود بارگذاری کردید، با لیستی بلند بالا از ورودی ها و پارامترهای مختلف روبرو خواهید شد. در تصویر بالا تنظیمات پیش فرض و پیشنهادی ما قابل مشاهده است اما بگذارید راجع به آن ها بیشتر توضیح دهیم:

    تنظیمات ADX

    این گروه از پارامترها تنظیمات اندیکاتور ADX را به عهده دارد.

    Trading settings یا تنظیمات معاملاتی

    می توانید هرکدام از قابلیت ها و ستاپ های معاملاتی را در این محل به دلخواه خود تغییر دهید.

    session settings یا تنظیمات جلسه معاملاتی

    در این محل نیز می توانید معامله در جلسه معاملاتی بازارهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی را فعال یا غیرفعال کنید.

    Position management یا مدیریت معاملات

    این گروه از تنظیمات مربوط به تصمیمات معاملاتی و مدیریت معاملات می باشد. در این قسمت می توانید موارد متعددی را به صلاحدید خود تغییر دهید از جمله : جهت معاملاتی ( فقط خرید، فقط فروش یا هردو) سربه سر کردن معاملات، تریلینگ استاپ یا جابه جایی حد ضرر در معامله سودده، مقادیر حد سود و حد ضرر و …

    Money management یا مدیریت سرمایه

    در این بخش می توانید حجم اولین معامله را براساس لات ( ) مشخص کنید و یا به اکسپرت اجازه دهید به صورت خودکار بهترین حجم معاملاتی را محاسبه و انتخاب کند. همچنین می توانید به اکسپرت اجازه استفاده از استراتژی مارتینگل را بدهید تا در مواقع ضروری جهت ریکاوری حساب در ضرر به اخذ پوزیشن های اضافی بپردازد. برای این کار حتما حجم معاملاتی را باید مشخص کنید.

    دریافت اکسپرت

    آشنایی با دیگر اکسپرت ها

    اکسپرت ویژه استراتژی ریاضی
    اکسپرت سودده
    ربات معامله گر فارکس
    اکسپرت ویژه مکدی
    اکسپرت ویژه جپشین
    معرفی اکسپرت های فروشگاه
    معرفی اکسپرت های سودده
    تبادل و ارسال ربات معامله گر
    مدیریت اکسپرت های شما
    آموزش نصب اکسپرت

  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: سعید بهرام پور
اکسپرت معاملاتی ADX اکسپرت معاملاتی ADX قابلیت مع…
کنسل
اطلاعات شما: