Home تالار گفتگو فارکس استراتژی در معاملات معرفی استراتژی الگوی جعلی پاسخ به: معرفی استراتژی الگوی جعلی

  • مهرناز مهری

    کاربر
    مهر ۱۵, ۱۳۹۷ در ۶:۲۸ ب.ظ

    یکی از ویژگی‌های بارز سیگنال جعلی خوب، شکست جعلی واضح از ساختار اینساید بار است. اگر شما شکست جعلی واضحی از اینساید بار داشتید، می‌تواند سیگنال جعلی مناسب و خوبی را برای شما همراه می‌کند، و یا فرض شود برخی همپوشانی و شرایطی را در محدوده بازار دارد. اگر تعجب کردید و حدس زدید و یا از معامله‌گران دیگر سوال کردید که آیا این الگوی خاص، جعلی است، و یا اگر این شکست جعلی خیلی واضح و روشن نباشد ، سرمایه خود را به خطر انداخته‌اید. بهترین الگوهای جعلی، مواردی است که نیاز به رمز گشایی ندارد.

    کلمه آخر در مورد الگوهای جعلی
    الگوی جعلی، الگویی بسیار قدرتمند در پرایس اکشن است، به شرطی که بتوانید محل مناسب آن را بیابید و اقدام به معامله کنید. بازتاب الگوی جعلی، برگشت در بازار و “فریفتن حریف” است که به وضوح برخی از پیامدهای عمیق تجاری را به همراه دارد. شکست جعلی، سرنخی بزرگ در بازار محسوب می‌شود و به ما نشان می‌‌دهد آنچه را که “معامله‌گران بزرگ” بدان می‌اندیشند و به ما فرصتی می‌دهند تا از آن استفاده کنیم. معامله‌گران آماتور و مبتدی اغلب در هنگام خرید و رویارویی با الگوی شکست جعلی، گرفتار می‌شوند. در واقع، استراتژی‌های تجاری و سیستم‌های ایجاد شده‌ی بی عیبی هنگام رویارویی با الگوی شکست جعلی وجود دارد. شکست جعلی یکی از قدیمی‌ترین متدها و متداول‌ترین رویکرد در زمینه معاملات است، به همین دلیل این الگوهای شکست به راحتی موقعیت پرمنفعتی را برای بازیگران بزرگ بازار فراهم می‌کند و در عین حال معامله‌گران کوچکتر هم می‌توانند از مزیت آن بهره‌مند شوند.

    الگوهای جعلی اساسا شواهد قوی و محکمی از آنچه در پاراگراف بالا بیان کردم، هستند و آنها به معامله‌گران زیرک و دانای پرایش اکشن، این توانایی را می‌دهند که همانند “معامله‌گران بزرگ” معامله نمایند. از شما دعوت می‌کنیم که بیشتر در مورد این موضوع بدانید و بیشتر در مورد دوره معاملاتی پرایش اکشن مطالعه کنید زیرا من تمام دانش و توانایی خود را در بر روی الگوی جعلی به کار می‌‌بندم و به طور مناسب و دقیق در معاملات از آن استفاده می‌نمایم.

    نویسنده و مترجم: خانم هانیه عظیم زادگان