• احمدرضا فراهانی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۶ ق.ظ

    چه چیزی TRON را از پروتکل های متمرکز جدا می کند؟
    از آنجا که ترون، یک پروتکل محتوای غیر متمرکز است، دارای چندین تفاوت مهم از نوع متمرکز آن است. داده ها کنترل نشده و آزاد هستند، به کاربران اجازه ذخیره، آپلود و پخش فیلم ها، صوت، تصاویر، شخصیت ها و غیره را بدون محدودیت می دهد. همچنین کاربران با ارائه و پخش محتویات دارایی های دیجیتال را دریافت می کنند، بنابراین اهداف محیط زیستی محقق می شود.

    TRON با فردی که بتواند در آن آزادانه مشارکت کند، یک رویکرد شخصی ICO دارد. ممکن است دارایی های دیجیتال برای استفاده از خدمات و مزایای دیگر خریداری شود. سرانجام دارایی های دیجیتالی توزیع می شود و از زیرساخت های غیر متمرکز استفاده می شود که شامل پیش بینی ها، سیستم های بازی، بازی های مستقل و تبادل توزیع شده است.

    TRONIX چیست؟
    TRONIX (TRX) پول ترون است و واحد پایه ای است که تمام حساب ها در استفاده از بلاک چین تشکیل می شود. تمام توکن های دیگر مقادیر خود را از ارزش ترون می گیرند. اگر یک کاربر TRONIX را قفل کند، می تواند TRON Power دریافت کند که اساسا یک TRON قفل شده است. TP یک نوع TRONIX است که دارای حق رای است، و حاوی امتیاز اضافی نسبت به کسانی است که TRONIX را به طور منظم نگه می دارند.