• معرفی ارز ترون

    ارسال شده توسط سعید بهرام پور در شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۹:۵۹ ق.ظ

    کیف پول های ترون ترون یک توکن مبتنی بر اتریوم است. بنابراین کیف پول های ERC 20 اتریوم که از توکن های آن پشتیبانی می کنند گزینه خوبی برای ذخیره ترون هستند. شما همچنین می توانید در کیف پول صرافی های پشتیبانی کننده این ارز، ترون را ذخیره کنید.

    بهترین کیف پول ترون – Myetherwallet
    بهترین کیف پول موجود برای ترون کیف پول Myetherwallet است. این کیف پول از اتریوم و تمام توکن های مبتنی بر آن پشتیبانی می کند. مای اتر ولت، یک کیف پول تحت وب نیست. در واقع این سایت یک برنامه تحت وب برای ساخت و استفاده از کیف پول است. این قابلیت باعث امن شدن آن می شود و می توانید از کیف پول ساخته شده در خود سایت یا نرم افزارهای دیگر کیف پول استفاده کنید. این کیف پول درواقع به شما این امکان را می‌دهد که کیف پول خود را ایجاد کرده و هرجایی که تمایل دارید آن را ذخیره و از آن محافظت نمایید و در مواقع نیز با استفاده از بلاک چین تراکنش‌های خود را کامل کنید. در ادامه راهنمایی جامع برای استفاده از آن را با شما مرور خواهیم کرد.

    آموزش ساخت کیف پول در Myetherwallet

    مرحله اول: اگر پیش‌از این از Mist استفاده نموده‌اید و کیف پول خود را ساخته‌اید و کلیدهای شخصی خود را ذخیره نموده‌اید، می‌توانید با پیدا کردن آنها از این مرحله گذر کنید. اگر می خواهید کیف پول جدیدی ایجاد کنید، تنها کافی است به وب‌سایت MyEtherWallet بروید و با انتخاب یک رمز عبور قدرتمند، بر روی گزینه Create New Wallet (ایجاد کیف پول) کلیک کنید. دقت داشته باشید که حتما آدرس (MyEtherWallet.com) اصلی این سایت را در مرورگر وارد کنید و برای ورود به سایت از گوگل استفاده نکنید. بعضی افراد سودجو با ساخت آدرس های تقریبا مشابه ،‌ کیف پول های غیرمعتبری با همین نام ایجاد کرده اند.

    علی نوشته ای ارسال کردن در 5 سال, 4 ماه پیش 9 کاربر · 17 پاسخ
  • 17 پاسخ
  • زهرا سلیمانی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۲ ق.ظ

    مرحله دوم : در این مرحله کیف پول ساخته شده و حالا باید فایل keystore کیف پول خودتان را دانلود و ذخیره کنید. با این فایل و پسوردی که برای آن انتخاب کردید می توانید کیف پولتان را اجرا کنید و در انواع نرم افزارها به مبالغ کیف پولتان دسترسی داشته باشید. از این فایل تعداد زیادی کپی بگیرید و آن را گم نکنید زیر در صورت مفقود شدن قابل دریافت مجدد نخواهد بود. این فایل را برای کسی ارسال نکنید. داشتن این فایل به همراه پسوردش به منزله در اختیار داشتن تمام دارایی اتریوم و توکن های کیف پول ساخته شده شماست. پس از دانلود فایل keysore روی I understand, Continue کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

    مرحله سوم : در این مرحله کلید خصوصی یا Private key کیف پول ساخته شده، به شما نمایش داده می‌شود. در صورت فراموشی پسورد یا گم کردن فایل keystore، با کلید خصوصی می توانید به ولت دسترسی پیدا کنید . کلید خصوصی خود را در یک مکان امن یادداشت کنید. به هیچ عنوان این کلید خصوصی را با کسی به اشتراک نگذارید. با داشتن کلید خصوصی می توانید کیف پول ساخته شده را در همه برنامه های کیف پول فراخوانی و مبالغ را کنترل کنید. پس از ذخیره کلید خصوصی روی Save Your Address کلید کنید تا به مرحله بعد بروید.

  • مهرناز مهری

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۵ ق.ظ

    مرحله چهارم : پس از طی کردن این مراحل، حالا برای مشاهده آدرس کیف پول خود می توانید کیف پول خود را با یکی از روش های گفته شده فراخوانی کنید.

    به عنوان مثال ما در اینجا روش فایل Keystore را انتخاب می کنیم :

    حالا ولت شما باز می شود و می توانید آدرس کیف پول (Your Address) خودتان را ببینید. از این آدرس می توانید برای دریافت و ذخیره اتریوم و البته توکن های مختلف مانند EOS، ترون و … استفاده کنید.

  • حسین اسدی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۰ ق.ظ

    از قسمت سمت راست کیف پول Myetherwallet خود می توانید با کلیک بر روی Show All Tokens مقدار توکن های خود را مشاهده کنید. واحد ترون TRX است.

    هر زمان که از ولت خارج شدید، با مراجعه دوباره به سایت و کلیک روی قسمت view wallet info ، با استفاده از فایل keystore یا کلید خصوصی می توانید به آدرس و مبالغ خود دسترسی داشته باشید. همچنین از قسمت Send Ether & Tokens می توانید مبالغ خود را به سادگی انتقال دهید.

  • حسین اسدی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۲ ق.ظ

    چگونه ترون بخرم ؟

    پس از یادگیری کیف پول و نحوه ذخیره آن نوبت به یادگیری چگونگی خرید آن است. در حدود ۲۸ صرافی معتبر، ترون خرید و فروش می شود که می توانید از این لینک مشاهده کنید.

    خرید ترون برای کاربران ایرانی
    به دلیل تحریم های ایران و ریسک صرافی های آمریکایی، بهترین راه برای خرید صرافی چینی بایننس (Binance.com) است. از این صرافی می توان به عنوان کیف پول هم استفاده کرد اما به دلیل خطرات احتمالی تحریم و جلوگیری از اتفاقی که برای کاربران ایرانی در بیترکس رخ داد،‌ بهتر است پس از خرید مبالغ خود را به کیف پول Myetherwallet خود منتقل کنید.

    فرایند خرید برای کاربران ایرانی :
    ۱- خرید بیت کوین یا اتریوم از صرافی های داخلی
    ۲- شارژ آن در بایننس (www.binance.com)
    ۳- انجام خرید
    ۴- برداشت به کیف پول Myetherwallet
    مرحله اول : ورود به سایت http://www.binance.com و ثبت نام در این سایت. پس از ثبت نام می توانید موارد امنیتی مانند ورود دو مرحله ای را برای محافظت بیشتر انجام دهید.

  • حسین اسدی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۵ ق.ظ

    مرحله دوم : پس از ثبت نام در بایننس، وارد حساب کاربری خود شوید. در قسمت بالا سمت راست، چند منو وجود دارد. در قسمت Funds روی گزینه Deposits Withdrawals کلیک کنید.

    مرحله سوم : حالا می توانید با رفتن روی کیف پول بیت کوین یا اتریوم خود و انتخاب گزینه Deposits به آدرس دریافت شده بیت کوین یا اتریومی را که از صرافی داخلی خریداری کرده اید را به بایننس شارژ کنید.

  • شهاب دانشور

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۷ ق.ظ

    مرحله چهارم : پس از شارژ بیت کوین یا اتریوم می توانید به صفحه اصلی سایت برگردید و از قسمت مارکت ( اگر بیت کوین BTC market و اگر اتریوم ETH market) اقدام به خرید ترون با بیت کوین یا اتریوم خود کنید.

     

    مرحله پنجم : با کلیک بر روی TRXBTC (طبق عکس بالا)، وارد صفحه خرید و فروش TRX می شوید.
    طبق عکس زیر در سمت چپ،‌سفارش های خرید و فروش قرار دارند. سفارشات خرید سبز رنگ و سفارشات فروش قرمز رنگ هستند.
    روی یکی از قیمت های سفارشات فروش کلیک کنید تا فیلد قیمت پر شود.
    حالا تعداد ترونی که میخواهید را در قسمت Amount وارد کنید و در نهایت Buy Trx را بزنید. سفارش شما ثبت و پس از چند ثانیه انجام می شود.

     

  • سعید بهرام پور

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۹ ق.ظ

    در بخش Funds بالای صفحه می توانید کیف پول خود را مشاهده کنید و در صورت تمایل با انتخاب Withdrawl مبالغ را به کیف پول مای اتر ولت خود منتقل کنید.
    در سایت های دیگری مثل hitbtc هم امکان خرید این ارز وجود دارد. در بقیه صرافی ها هم تقریبا فرایند خرید به همین صورت است.

    توسط محمد آذرنیوار

  • احمدرضا فراهانی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۴ ق.ظ

    ترون چیست؟
    ارز دیجیتال ترون TRON یک پروتکل غیر متمرکز بر اساس بلاک چین با هدف ایجاد یک سیستم سرگرمی در سراسر جهان با محتوای رایگان با توجه به تکنولوژی ذخیره سازی توزیع شده در بلاک چین است. با استفاده از پروتکل TRON، کاربران قادر به انتشار، ذخیره و بازخوانی داده ها می باشند. با استفاده از فرم مستقل، آن ها می توانند نحوه توزیع داده ها را انتخاب کنند.

    تیم و پشتیبانی ترون
    اولین برنامه تفریحی سازگار با TRON، برنامه Peiwo است که دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر است. مدیر عامل شرکت Tron جاستین سان است که توسط Forbes Asia انتخاب شده است. او برنامه چت Peiwo را تاسیس کرد و همچنین نماینده سابق پلت فرم بیت کوین و ریپل در چین بود. جاستین همچنین از جانب جک، مؤسس، بنیان گذار و رئیس اجرائی Alibaba است. ترون تیم بزرگی از توسعه دهندگان و مشاوران را ایجاد کرده است که شما می توانید در صفحه اصلی آن مشاهده کنید.

    بنیاد ترون چیست؟
    بنیاد ترون در سنگاپور مستقر است و بر اساس اصول تیم برنرز لی است. او معتقد است که این پروتکل باید برای کمک به مردم به جای سود برای گروه های کوچک تر مورد استفاده قرار گیرد. بنیاد ترون غیر انتفاعی است که شبکه TRON را تحت نظارت بر اصول کلیدی شفافیت، انصاف و منبع باز بودن قرار می دهد. هر “سود” که بنیاد کسب می کند، مازاد در نظر گرفته می شود و برای استفاده بعدی در قالب رویدادها و فعالیت ها در نظر گرفته می شود. اعضا هرگز در توزیع سود شرکت نمی کنند و یا از آن سود نمی برند.

  • احمدرضا فراهانی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۶ ق.ظ

    چه چیزی TRON را از پروتکل های متمرکز جدا می کند؟
    از آنجا که ترون، یک پروتکل محتوای غیر متمرکز است، دارای چندین تفاوت مهم از نوع متمرکز آن است. داده ها کنترل نشده و آزاد هستند، به کاربران اجازه ذخیره، آپلود و پخش فیلم ها، صوت، تصاویر، شخصیت ها و غیره را بدون محدودیت می دهد. همچنین کاربران با ارائه و پخش محتویات دارایی های دیجیتال را دریافت می کنند، بنابراین اهداف محیط زیستی محقق می شود.

    TRON با فردی که بتواند در آن آزادانه مشارکت کند، یک رویکرد شخصی ICO دارد. ممکن است دارایی های دیجیتال برای استفاده از خدمات و مزایای دیگر خریداری شود. سرانجام دارایی های دیجیتالی توزیع می شود و از زیرساخت های غیر متمرکز استفاده می شود که شامل پیش بینی ها، سیستم های بازی، بازی های مستقل و تبادل توزیع شده است.

    TRONIX چیست؟
    TRONIX (TRX) پول ترون است و واحد پایه ای است که تمام حساب ها در استفاده از بلاک چین تشکیل می شود. تمام توکن های دیگر مقادیر خود را از ارزش ترون می گیرند. اگر یک کاربر TRONIX را قفل کند، می تواند TRON Power دریافت کند که اساسا یک TRON قفل شده است. TP یک نوع TRONIX است که دارای حق رای است، و حاوی امتیاز اضافی نسبت به کسانی است که TRONIX را به طور منظم نگه می دارند.

  • رضا فولادوند

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۷ ق.ظ

    خرید و فروش ترون TRX
    شما قادر به خرید TRX با ارز فیات نیستید، بنابراین ابتدا باید یک ارز دیگر را خریداری کنید – ساده ترین خرید هم بیت کوین یا اتریوم است که شما می توانید با CoinBase با استفاده از یک انتقال بانکی / خرید کارت اعتباری انجام دهید و سپس با TRX در یک صرافی مانند Binance آن را مبادله کنید.

    کیف پول های ترون
    MyEther Wallet
    Ethereum Mist DApp
    Ledger Wallet
    Trezor
    MetaMask

  • سعید بهرام پور

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۱ ق.ظ

    ارز دیجیتال ترون Tron چیست
    پس از ساخت بیت کوین و موفقیت آن به عنوان ارز دیجیتالی باعث شد توسعه دهندگان دیگری در صدد پیشرفت ارز دیجیتالی ،ارزهای دیگری با نام های مختلف به بازار عرضه دهند. ترون به عنوان ارز دیجیتالی جدید با مدیریت جاستین سان بر اساس اصول تیم برنرز لی وارد بازار شد.

    Forbes Asia کسی است که جاستین سان را به عنوان مدیر Tron انتخاب کرد و او توانست برنامه چت Peiwo را بنا کند که تا به امروز کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. همچنین او در پلت فرم بیت کوین و ریپل در چین دخالت داشته است.

    به طور کلی هر سودی که به وسیله این شبکه به دست می آید برای فعالیت های بعدی از آن مورد استفاده قرار می گیرد و برای نمایندگان شرکت هیچ سودی در نظر گرفته نمی شود، در اصل برای کمک به مردم به صورت مازاد انجام می گیرد.

    هدف از تاسیس ترون چیست ؟
    به طور کلی می توان گفت از ترون در جهت انتشار و ذخیره سازی داده ها می توان استفاده کرد. علاوه بر ذخیره سازی و بازخوانی اطلاعات قادر به توزیع داده ها می باشید. ارز دیجیتالی ترون با محتوای رایگانی که در بر دارد نیز به عنوان یک تفریح و سرگرمی برای همگان ارائه شده است.

  • علیرضا نیکوایی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۲ ق.ظ

    در اصل این ارز دیجیتالی بر اساس بلاک چین به صورت یک پروتکل غیرمتمرکز تشکیل شده است و با استفاده از یک پلتفرم مستقل ، می توانند نحوه تقسیم و توزیع داده ها را خود انتخاب نمایند.

    کیف پول ترون :
    ترون هم مانند ارزهای دیگر همچون ریپل و اتریوم برای ذخیره سازی خود نیاز به کیف پول دارد. از پشتیبانی کنندگان ارز tron می توان از صرافی ها نام برد که این ها گزینه خوبی برای ذخیره سازی ارز دیجیتالی ترون می باشند حتی می توان از کیف پول ERC 20 اتریوم هم در جهت اندوختن اعتبار استفاده کرد.

    MyEtherWallet نوعی دیگر از کیف پول ترون می باشد که در اینجا به عنوان بهترین کیف پول شناخه شده است. جالب اینجاست که با استفاده از این کیف پول می توانید کیف پول دیگری در آن ایجاد کنید و با استفاده از بلاک چین تراکنش خود را کامل کنید.

  • علیرضا نیکوایی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۴ ق.ظ

    خرید ارز دیجیتال ترون Tron در ایران :

    همانطور که می دانید ایران به دلایل مختلفی در تحریم است و صرافی های امریکایی قادر به چنین ریسکی نیستند. بنابراین بهترین راه ، صرافی چینی بایننس است که به عنوان کیف پول هم می توان از آن استفاده کرد اما به دلیل خطرات ممکن و جلوگیری از آن بهتر است پس از خرید ، مبلغ شارژ شده خود را به کیف پول MyEtherWallet انتقال دهید.

    بر چه اساس tron را پروتکل غیر متمرکز می نامند ؟
    ارز دیجیتالی ترون به عنوان یک نوع پروتکل غیر متمرکز معرفی شده است که با پروتکل های متمرکز متفاوت می باشد. به دلیل آزاد بودن داده ها کاربران بدون هیچ گونه محدودیتی می توانند به پخش فیلم ، تصاویر ، صوت و ذخیره سازی و همچنین آپلود بپردازند.

    در ترون می توان مشارکت آزادانه انجام داد که این رویکرد شخصی ICO به حساب می آید. امکان دارد دارایی هایی خریداری شود که برای خدمات و مزایای دیگر استفاده شود که این دارایی های دیجیتالی به عنوان زیرساخت های غیرمتمرکز در نظرگرفته می شود.

  • بهادر اسلامی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۶ ق.ظ

    از جمله این دارایی ها عبارت اند از :
    سیستم های بازی

    بازی های مستقل

    پیش بینی ها

    تبادل توزیع

    Tronix و TP چیست؟
    Tronix در واقع پول ترون به شمار می آید و به عنوان واحد پایه ای در نظر گرفته شده است که TP نوعی از Tronix می باشد و افرادی که TP را در بردارند نسبت به کسانی که ترونیکس را نگهداری می کنند امتیاز بیشتری به دست می آورند.

    خرید و فروش ترون یا TRX :
    به طور مستقیم قادر به استفاده و بهره برداری از ارز دیجیتال ترون TRX نمی باشید. برای استفاده از ترون باید ارز دیجیتالی دیگری مانند بیت کوین یا اتریوم کمک بگیرید و با استفاده از انتقال بانکی از طریق coinbase این مبادله را انجام دهید. خرید و فروش ترون TRX از طریق صرافی هم امکان پذیر می باشد.

    به طور کلی می توان گفت که ترون یک نوع ارز دیجیتال غیر متمرکز و قابل اعتماد است که با ایجاد یک سرگرمی برای عموم ، فراگیر شد. به دلیل نداشتن نمونه مشابه برای آن ، ترون آینده روشنی را در پیش رو خواهد داشت.

    در واقع این ارزهای دیجیتالی به منظور حذف واسطه ها و امنیت بیشتر طراحی می شوند

  • شهاب دانشور

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۱:۰۲ ق.ظ

    ارز دیجیتال ترون (TRX) چیست؟
    بنیاد ارز دیجیتال ترون توسط یک سازمان غیردولتی در سنگاپور به وجود آمده است که این سازمان سعی دارد، صنعتی جهانی برای سرگرمی که ارزش آن ۱ تریلیون دلار است را به کاربرانش ارائه دهد.

    پلات فرم باز و غیرمتمرکز و فناوری ذخیره سازی توزیع شده ترون، باعث می شود تا واسطه های سازندگان محتوی دیجیتالی مانند فروشگاه اپل و گوگل پلی، برداشته شوند. بنابراین تولیدکنندگان می توانند به طور مستقیم، محتوی تولیدی خود را به دست مصرف کننده برسانند.

    در حال حاظر، تعداد زیادی از داده ها و ترافیک کاربران، توسط تعدادی از شرکت ها ماند گوگل، مایکروسافت، آمازون و اسنپ چت کنترل می شوند. ارز دیجیتال ترون تلاش می کند تا این کنترل داده را کاهش دهد.

    ویژگی های کلیدی ارز دیجیتال ترون
    ارز دیجیتال ترون می خواهد تا با ویژگی های زیر، سازگاری اینترنتی را در جهان، افزایش دهد :
    ۱- آزادی اطلاعات : آزادی داده ها و کنترل نشدن آن ها
    ۲- فعال سازی اکوسیستمی که در آن کاربران می توانند دارایی های دیجیتالی را پس از انتشار، بدست آورند.
    ۳- ICO شخصی با توانایی توزیع دارایی های دیجیتالی
    ۴- زیرساخت هایی که اجازه می دهند تا دارایی های دیجیتالی توزیع شده، تبادل داشته باشند. مانند بازی ها و پیش بینی بازار

    ارز TRX چگونه کار می کند؟
    ترون، پروژه ای طولانی مدت است که در سال ۲۰۱۷ شروع شده است و تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت. در زیر، به چند ویژگی دیگر این ارز اشاره می کنیم :

    ۱- Exodus : پلات فرم رایگان برای توزیع همتا به همتا، ذخیره سازی و محتوا

    ۲- Odyssey : انگیزه های اقتصادی برای ایجاد محتوا و توانمند سازی آن ها

    ۳- Great Voyage : قابلیت های فردی و شخصی ICO

    ۴- Apollo : توانایی تولید محتوا برای صدور Token های شخصی (TRON 20 Token)

    مراحل ۵ و۶ هر دو به دنبال افزایش توانایی تمرکز هستند. آن ها به توسعه دهندگان اجازه می دهند تا آزادانه پلات فرم های بازی بسازند و پس از آن، انگیزه به دست آوردن پول را در خود افزایش دهند.

صفحه 1 از 2
پاسخ دادن به: سعید بهرام پور
کیف پول های ترون ترون یک توکن مبتنی بر اتریوم است…
کنسل
اطلاعات شما: