• احمدرضا فراهانی

    کاربر
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۴ ق.ظ

    ترون چیست؟
    ارز دیجیتال ترون TRON یک پروتکل غیر متمرکز بر اساس بلاک چین با هدف ایجاد یک سیستم سرگرمی در سراسر جهان با محتوای رایگان با توجه به تکنولوژی ذخیره سازی توزیع شده در بلاک چین است. با استفاده از پروتکل TRON، کاربران قادر به انتشار، ذخیره و بازخوانی داده ها می باشند. با استفاده از فرم مستقل، آن ها می توانند نحوه توزیع داده ها را انتخاب کنند.

    تیم و پشتیبانی ترون
    اولین برنامه تفریحی سازگار با TRON، برنامه Peiwo است که دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر است. مدیر عامل شرکت Tron جاستین سان است که توسط Forbes Asia انتخاب شده است. او برنامه چت Peiwo را تاسیس کرد و همچنین نماینده سابق پلت فرم بیت کوین و ریپل در چین بود. جاستین همچنین از جانب جک، مؤسس، بنیان گذار و رئیس اجرائی Alibaba است. ترون تیم بزرگی از توسعه دهندگان و مشاوران را ایجاد کرده است که شما می توانید در صفحه اصلی آن مشاهده کنید.

    بنیاد ترون چیست؟
    بنیاد ترون در سنگاپور مستقر است و بر اساس اصول تیم برنرز لی است. او معتقد است که این پروتکل باید برای کمک به مردم به جای سود برای گروه های کوچک تر مورد استفاده قرار گیرد. بنیاد ترون غیر انتفاعی است که شبکه TRON را تحت نظارت بر اصول کلیدی شفافیت، انصاف و منبع باز بودن قرار می دهد. هر “سود” که بنیاد کسب می کند، مازاد در نظر گرفته می شود و برای استفاده بعدی در قالب رویدادها و فعالیت ها در نظر گرفته می شود. اعضا هرگز در توزیع سود شرکت نمی کنند و یا از آن سود نمی برند.