• بهادر اسلامی

    کاربر
    شهریور ۱۸, ۱۳۹۷ در ۵:۵۸ ق.ظ

    شیوه استفاده از تایم فریم های ۱-ساعته و ۴-ساعته برای تایید سیگنالهای نمودارهای روزانه

    یکی از سوالات رایج از من این است که آیا از تایم های پایین تر استفاده میکنم؟ و اگر بله، چگونه؟

    پاسخ به این پرسش مثبت است اما بایستی خاطرنشان کنم که استفاده من از نمودارهای مربوط به تایم فریم های پایین تر مشروط به تحقق شرایطی است و در مکان و زمان خود مورد استفاده قرار می گیرد. پس این مهم است که شما دریابید کی و چگونه از این نمودارها استفاده کنید و در این نوشتار دقیقاً می خواهم در این مورد صحبت کنم که شما چطور می توانید از نمودارهای تایم فریم های پایین تر در راستای گرفتن تاییدیه برای سیگنالهای تایم فریم روزانه و نیز مدیریت ریسک، مدیریت حجم پوزیشن ها و بهبود نسبت R/R خود بهره ببرید.

    نمودارهای میان روزی مورد علاقه من
    بایستی بگویم که من تنها در ۱۰% موارد روی نمودارهای تایم فریم های ۱-ساعته و ۴-ساعته بدون توجه به تحلیل تایم فریم روزانه ترید می کنم و در ۹۰% اوقات از تحلیل نمودارهای این تایم های پایین تر تنها در راستای تحلیل نمودارهای روزانه استفاده می کنم.

    در این راستا تحلیل نمودارهای میان روزی تنها به عنوان یک گواهی اضافه در همگرایی سیگنالها برای یک معامله و تصمیم گیری در خصوص ورود یا عدم ورود به آن معامله به کار برده می شوند. افزون بر این، در صورتی که شرایط ورود برای من محرز شد، از نمودارهای میان روزی برای تدقیق و بهبود کیفیت ورودها استفاده می شود. نکاتی که در این راستا بایستی مورد توجه قرار بگیرند: