• admin

    مدیر
    اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷ در ۶:۲۲ ق.ظ

    ست آپ اینساید بار :
    اینساید بار یک سیگنال و تریگر قدرتمند دنبال رو روند است، اما از این تریگر می توان برای شناسایی نقاط چرخش بازار هم استفاده کرد (شناسایی انتهای روند ها و ترید در جهت خلاف روند) با این وجود اولین گام در یادگیری نحوه ترید با استراتژی اینساید بار استفاده از همان سیگنال دنباله رو روند است و این چیزی است که ما در این مقاله بروی آن متمرکز می شویم.

    برای سایر حالات و مواردی که می توان بروی اینساید بار ترید کرد به کورس آموزشی من مراجعه کنید (کورس آموزشی نایل فولر-مترجم)

    همانطور که در تصویر زیر می بینید یک اینساید بار پترنی است که کندل دوم کاملاً توسط کندل قبلش دربر گرفته شده است:

    در واقع این پترن یک وقفه کوتاه درحرکت بازار را نشان می دهد و سپس شکسته شدن سطح اینساید بار در جهت روند حاکم، سیگنال ورود به بازار محسوب می شود. اینساید بارها بهترین کیفیت را در تایم فریمهای روزانه و هفتگی دارند.

    مزید و خصوصیت ترید بر اساس سیگنال اینساید بار، داشتن فرصت ترید بر اساس ریسک کم و ریوارد( پاداش- تارگت) بزرگ است.

    ترکیب یک اینساید بار با یک روند قدرتمند تثبیت شده یکی از استراتژی های محبوب من برای ترید محسوب می شود( منظور ترید بر اساس تریگر اینساید باری است که در متن یک روند قدرتمند ظاهر شود- مترجم)

    در مثال زیر ما پترن اینساید باری که اخیراً در یورو و در روند نزولی شکل گرفت را مشاهده میکنیم. این اینساید بار دقیقاً پس از شکسته شدن یک خط ساپورت کلیدی ایجاد شد و بعد از آن بازار حتی با قدرت بیشتری ریزش کرد.