• admin

    مدیر
    اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷ در ۵:۵۳ ق.ظ

    انتقال به تایم فریم روزانه
    حالا که درک کردید تایم فریم ۵ دقیقه و سایر تایم فریم های کوچک مانع از موفقیت دراز مدت ما می شود زمان آن است که به تایم فریم روزانه کوچ کنیم.

    هیچ روش قطعی و سریعی برای از بین بردن وسوسه ترید در تایم فریم های کوچکتر وجود ندارد اما اگر این مقاله را مجدداً مطالعه کنید دلایل قاطعی برای درک این مطلب خواهید داشت که کمترکردن ترید و رفتن به تایم فریم های بزرگتر سریعترین راه برای موفقیت و رشد مالی است.

    تایم فریم روزانه قلب روش تحلیلی است که من به آن پرداخته و به شاگردانم می آموزم و این فلسفه و نگاه من به بازار است که باعث می شود با آرامش و بی استرس به تحلیل و ترید بپردازم.

    می دانم در تحلیل تایم فریم روزانه به دنبال چه نوع ست آپ هایی هستم؛ اگر یکی از آنها شکل گرفت بر اساسش وارد بازار می شوم و اگر شکل نگرفت از لب تاپم فاصله می گیرم.

    جان کلام و درس امروز این مقاله این است که هر چه بیشتر به چارت در تایم فریمهای پایینتر خیره شوید این امر بیشتر باعث آسیب زدن به چشمان و ذهن شما شده و همینطور حساب ترید شما لطمه خواهد خورد.

    ترید کردن یک هنر است، در هنر شما با تمرین بیشتر بهتر می شوید ولی در ترید باید این را تمرین کنید که کمتر و کمتر ترید کنید در حقیقت موفقیت در ترید در حد گسترده ای بستگی به میزان نظم شخصی و قدرت اراده شما دارد و هر چه شما این صفات و خصوصیات را در خود تقویت کنید بیشتر به آن موفقیت مالی که همه ما به آن علاقه مند هستیم نزدیک می شوید.

    نویسنده : نایل فولر

    مترجم : ساسان امیری