• admin

    مدیر
    اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷ در ۵:۵۳ ق.ظ

    در صورتی که متمرکز باشید و یک موقعیت خیلی مطمئن را شناسایی کنید می توانید با کمی ریسک بیشتر ترید کرده و سود بیشتری را عاید خودتان کنید. فقط نکته اینجاست که اگر یک بار ضرر کردید به قصد انتقام مجدداً و بلافاصله وارد بازار نشوید. تایم فریم روزانه تعداد تریدها را کمتر می کند ولی نتایج شما مطمئن تر و پیوسته تر خواهد بود.

    باور قلبی من اینست که موفقیت در ” بازار تبادلات ارزی “به شکل عمده ای بستگی به کیفیت ترید شما و نه کمیت آن دارد.وقتی تعداد تریدهایتان را کمتر می کنید همزمان و در درازمدت نتایج موفقتری کسب می کنید.

    اگر این واقعیت را به خوبی درک کنید و بپذیرید که ۳-۲ ترید با کیفیت و مطمئن در ماه حساب شما را سریعتر از ۳۰ ترید احساسی رشد می دهد در مسیر موفقیت قرار گرفت اید چرا که لاکپشت خرگوش را نه با سرعت زیاد که با حرکت آهسته ولی پیوسته شکست می دهد.

    واقعیت آن است که روش ترید تریدرها انعکاسی از طرز فکر و نگرش آنها به بازارهای مالی است.

    اگر ذهنیت شما این باشد که ترید یک بازی شانس است و اگر کمی خوش شانس باشید می توانید موفق شوید این طرز فکر شما را به سمت ترید زیاد و تایم فریم های کوچکتر کشانده و به سرعت باعث نحیف شدن اکانت شما می شود. اما تریدرهای حرفه ای نگاهشان اینست که بازارهای مالی جایی است که در آن پتانسیل هایی با شانس بالای موفقیت شکل می گیرد و این تریدرها فقط وقتی معامله می کنند که این نواحی با ست آپ (چیدمان) شانس بالای موفقیت در مقابل چشمشان ظاهر شود و بعد هم که ترید می کنند تنها با میزانی از سرمایه وارد بازار می شوند که اگر تحلیلشان رد شد بتوانند با ضرر آن کاملاً کنار بیایند.

    برای موفقیت در “بازار تبادلات ارزی” ابتدا باید طرز فکرتان را تغییر دهید یعنی تمرین کنید که صبور باشید و بخصوص دیدگاهتان در مورد مرتباً ترید کردن را تغییر دهید …

    البته اکثریت تریدرها مشابه شما فکر می کنند و به همین خاطر هم هست که اکثریت تریدرها هم در دنیا ضرر می کنند.

    بنابراین اگه شروع کنید مخالف طرز فکر عمومی تریدرها فکر کنند شانس بسیار بالایی خواهید داشت تا شروع به تریدهایی موفق و برآیند سود دائمی داشته باشید.

    نویسنده : نایل فولر

    مترجم : ساسان امیری