• admin

    مدیر
    اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷ در ۶:۴۰ ق.ظ

    اردر گذاری ترید در نرم افزار بروکر
    در این زمینه نمی توانم وارد ریز جزئیات بشوم چون همه ما از یک نوع نرم افزار و یا یک بروکر مشخص استفاده نمی کنیم ولی یکسری ملاحظات کلی هست که در مورد آنها صحبت میکنم. مطمین باشید که تمامی پارامترهای سفارش خرید یا فروش درست نوشته شده اند، حد ضرر، نقطه ورود و تارگت. قبل از کلیک برای فعال شدن سفارشتان مجددا همه چیز را دوباره چک کنید چون چیزی بدتر از این نیست که پولتان را بخاطر یک عدد گذاری اشتباه در اردر به راحتی از دست بدهید. ارزشش را دارد که سرعت عملکردتان را کم کنید و با کمی صرف وقت بیشتر مطمئن بشوید که تمامی پارامترهای لازمه را به درستی در سفارش خرید یا فروشتان نوشته اید.

    مدیریت ترید
    بعد از اینکه با ترید وارد بازار شدین تازه کار اصلی شروع می شود . برای اکثر تریدرها مدیریت یک پوزیشن جایی است که باعث از بین رفتن تمام زحماتشان می شود. در حقیقت زمانیکه وارد بازار شدید واقعا نیاز ندارید کار زیادی را انجام بدهید جز اینکه روزی یکبار پوزیشن را چک کنید. وقتی پوزیشن پوند را بر اساس ست اپ پین بار گرفتم تا ۲۴ ساعت بعد کار خاصی نکردم. وقتی روز بعد برگشتم متوجه شدم که پوزیشن در سودی بیش از ۱۰۰ پپس است و دیگر تا روز بعد کاری نکردم. (Set & Forget)

    روز بعد برگشتم (چهارشنبه این هفته) و تصمیم گرفتم که از ترید خارج شوم چرا که پوزیشن در سودی حدودا ۲.۵ برابر ریسک اولیه قرار داشت. پس دقت کنید که طمع نکنید و پوزیشن در سودی را بیش از حد باز نگه ندارید و یا حداقل وقتی بیش از ۲ برابر ریسک اولیه در سود هستید قسمتی از سود را برداشت کنید و یا حداقل استاپ اولیه را به نقطه معقولی منتقل کنید تا از سودتان محافظت شود.