Home تالار گفتگو فارکس معرفی ارزهای دیجیتالی انواع پاسپورت در وبمانی چیست؟ پاسخ به: انواع پاسپورت در وبمانی چیست؟

  • سارا خواجه نوری

    کاربر
    فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ در ۳:۵۲ ب.ظ

    شارژ حساب،کارمزد وکاربردهای وبمانی :

    برای شارژ حساب وب مانی کاربر میتواند از دو روش استفاده کند:

    ۱. روش خرید کارت شارژ وب مانی که بسیار سریع وبی دردسر میباشد.البته این روش کمی کران است و اینکه اگر یکبار قصد استفاده از این کارت را دارید این روش به شما توصیه میشود.

    ۲.روش دوم روش شارژ حساب به حساب میباشد که پس از پرداخت ریالی کاربر، کیف پول حساب وبمانی او شارژ میشود.دراین حالت کاربر شماره کیف وبمانی خود را در اختیار ما قرار داده و پس از واریز ریالی عملیات شارژ حساب اغاز میگردد.

    کارمزد وب مانی

    حوالجات در سیستم پول الکترونیکی وب‌مانی با هزینه ۰/۸ درصد انجام می‌شود. این هزینه بر عهده فرستنده است. مثلاً اگر فرستنده بخواهد ۱۰۰۰ دلار وب‌مانی به حساب گیرنده بریزد، بانک الکترونیکی وب‌مانی ۸ دلار وب‌مانی به عنوان کارمزد درنظر می‌گیرد و بنابراین برای این که ۱۰۰۰ دلار وب‌مانی کامل به دست گیرنده برسد، فرستنده باید حدود ۱۰۰۸ دلار وب‌مانی به حساب گیرنده واریز نماید. البته حداقل میزان کارمزد برای تراکنش‌های مختلف ۰٫۰۱ از همان نوع کیف پول است، همچنین برای کیف پول‌های مختلف سقفی نیز برای حداکثر کارمزد در نظر گرفته شده است که برای مثال برای کیف پول wmz برابر ۵۰ دلار است.

    کاربردهای وب مانی
    از رایج ترین کاربردهای وب مانی میتوان به خرید از فروشگاه های اینترنتی و شارژ اکانت های مختلف اینترنتی اشاره کرد. وبسایت هایی نظیر aliexpress ,bangood ,resell
    ,freelancer.com ,UralAirLines و یا tinydeal.com که خدمات فروش کالا، حمل و نقل، هاستینگ ودامنه و خدمات جهانگردی را انجام میدهند که به سبب تنوع بالای خدمات و دسترسی انجام سریع حجم بالایی از خرید اینترنتی ایرانیان از خارج از کشور را به خود اختصاص داده اند