Home تالار گفتگو فارکس معرفی ارزهای دیجیتالی انواع پاسپورت در وبمانی چیست؟

  • انواع پاسپورت در وبمانی چیست؟

    ارسال شده توسط سارا خواجه نوری در فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ در ۳:۳۱ ب.ظ

    در شرکت وب مانی اعتبار حساب یک شخص بر اساس پاسپورت آن می باشد به عبارت دیگر هر چه پاسپورت اعتبار بیشتری داشته باشد شخص قابل اعتماد تر و مطمئن تر است و هنگام معامله کردن با او می توان از اطمینان خاطر بیشتری برخوردار بود.

    انواع این پاسپورتها عبارتند از:
    آلیاس پاسپورت: این پاسپورت بصورت رایگان برای شخصی که برای اولین بار موفق به دریافت WMID می شود اهدا می شود اطلاعات این پاسپورت مورد تایید شرکت وب مانی نیست،همچنین این اطلاعات قابل ویرایش در حساب کاربری فرد صاحب پاسپورت است و از کمترین میزان اعتبار برخوردار است. گرفتن این پاسپورت به منزله ی افتتاح حساب کاربری در وب مانی میباشد.

    فرمال (formal) پاسپورت: این پاسپورت بصورت رایگان قابل دریافت است بصورتی که شخص می تواند با وارد کردن یک سری از مشخصات فردی خود این پاسپورت را دریافت کند،اطلاعات این پاسپورت مورد تایید سیستم وب مانی نیست، این اطلاعت قابل تغییر و ویرایش توسط فرد می باشد،این پاسپورت نیز از اعتبار کمی برخوردار است.

    انیشیال (initial) پاسپورت:اولین پاسپورت وب مانی می باشد که دارای امنیت بالایی است، این پاسپورت رایگان نیست و مشمول هزینه میباشد .همچنین مدارکی(مانند شناسنامه،پاسپورت و…) برای صدور آن لازم است.

    پرسنال(personal) پاسپورت:برای دریافت این پاسپورت فقط می توانید از نمایندگی های وب مانی که دارای پاسپورت رجیسترد هستند یا خود شرکت وب مانی استفاده کنید این پاسپورت به عبارتی همان اینیشیال است که دارای امکانات بیشتری است:

    *تمامی ویژگی های اینیشیال را دارا می باشد.

    *توانایی دریافت وام از وبمانی.

    مرچنت(merchant) پاسپورت:این پاسپورت از نظر اعتبار و امنیت در سطح بالایی قرار دارد،برای دریافت این پاسپورت فقط باید از شرکت وب مانی تقاضا کرد،صدور این پاسپورت محدودیت دارد،این پاسپورت تمامی ویژگی های پاسپورت پرسونال را دارد،همچنین صاحب این پاسپورت توانایی صادر کردن انیشیال پاسپورت را دارد البته در صورت نماینده بودن آن شخص،که توسط شرکت وب مانی مشخص می شود.

    توجه داشته باشید در سیستم وبمانی، اعتبار بیشتر پاسپورت به معنی سقف تراکنش‌های مجاز بیشتر خواهد بود. لذا در صورتیکه با اکانت وبمانی خود، مبالغ بالایی‌ را جابجا می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما برای گرفتن پرسنال پاسپورت وبمانی اقدام کنید.

    برای شارژ حساب وب مانی خود کاربرمیتواند از دو روش استفاده کند:

    ۱.روش خرید کارت شارژ وب مانی که بسیار سریع وبی دردسر میباشد که معمولا گرانتر است البته ان را برای خریدهای تا ارزش ۲۰۰ دلاربه شما توصیه میکنیم.

    ۲.روش دوم روش شارژ حساب به حساب میباشد که پس از پرداخت ریالی کاربر، کیف پول حساب وبمانی او شارژ میشود.

    سارا خواجه نوری نوشته ای ارسال کردن در 6 سال پیش 1 کاربر · 2 پاسخ
  • 2 پاسخ
  • سارا خواجه نوری

    کاربر
    فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ در ۳:۵۲ ب.ظ

    شارژ حساب،کارمزد وکاربردهای وبمانی :

    برای شارژ حساب وب مانی کاربر میتواند از دو روش استفاده کند:

    ۱. روش خرید کارت شارژ وب مانی که بسیار سریع وبی دردسر میباشد.البته این روش کمی کران است و اینکه اگر یکبار قصد استفاده از این کارت را دارید این روش به شما توصیه میشود.

    ۲.روش دوم روش شارژ حساب به حساب میباشد که پس از پرداخت ریالی کاربر، کیف پول حساب وبمانی او شارژ میشود.دراین حالت کاربر شماره کیف وبمانی خود را در اختیار ما قرار داده و پس از واریز ریالی عملیات شارژ حساب اغاز میگردد.

    کارمزد وب مانی

    حوالجات در سیستم پول الکترونیکی وب‌مانی با هزینه ۰/۸ درصد انجام می‌شود. این هزینه بر عهده فرستنده است. مثلاً اگر فرستنده بخواهد ۱۰۰۰ دلار وب‌مانی به حساب گیرنده بریزد، بانک الکترونیکی وب‌مانی ۸ دلار وب‌مانی به عنوان کارمزد درنظر می‌گیرد و بنابراین برای این که ۱۰۰۰ دلار وب‌مانی کامل به دست گیرنده برسد، فرستنده باید حدود ۱۰۰۸ دلار وب‌مانی به حساب گیرنده واریز نماید. البته حداقل میزان کارمزد برای تراکنش‌های مختلف ۰٫۰۱ از همان نوع کیف پول است، همچنین برای کیف پول‌های مختلف سقفی نیز برای حداکثر کارمزد در نظر گرفته شده است که برای مثال برای کیف پول wmz برابر ۵۰ دلار است.

    کاربردهای وب مانی
    از رایج ترین کاربردهای وب مانی میتوان به خرید از فروشگاه های اینترنتی و شارژ اکانت های مختلف اینترنتی اشاره کرد. وبسایت هایی نظیر aliexpress ,bangood ,resell
    ,freelancer.com ,UralAirLines و یا tinydeal.com که خدمات فروش کالا، حمل و نقل، هاستینگ ودامنه و خدمات جهانگردی را انجام میدهند که به سبب تنوع بالای خدمات و دسترسی انجام سریع حجم بالایی از خرید اینترنتی ایرانیان از خارج از کشور را به خود اختصاص داده اند

  • سارا خواجه نوری

    کاربر
    فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ در ۳:۵۵ ب.ظ

    webmoney (وبمانی) و کارکرد کیف پولها :

    وب مانی (به انگلیسی: Webmoney) سامانه خدمات پول اینترنتی است که در سال ۱۹۹۸ راه‌اندازی شده‌است. این خدمت به «شرکت انتقال وب‌مانی» تعلق دارد. این شرکت ادعا می‌کند ۲۸ میلیون کاربر ثبت‌نام شده دارد.

    وب مانی چیست؟
    وبمانی (webmoney)، یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین است که امکان انجام تراکنش‌های مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می‌کند. این تراکنش‌ها بسیار امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند. در حال حاضر حدود ۶ میلیون کاربر بر روی سیاره زمین از خدمت وب‌مانی استفاده می‌کنند و روز به روز امکانات و خدمات وب‌مانی و همچنین کاربران این پول الکترونیکی رو به افزایش است. مهم‌ترین ویژگی این سامانه پول الکترونیکی برخورداری از امنیت بالا است. در زمان استفاده از نسخه کلاسیک که بر روی ویندوز نصب می‌شود، بعد از افتتاح حساب وب‌مانی برای کاربر فایل کلیدی مخصوص حساب ساخته شده، ارایه می‌گردد که توسط این فایل کلیدی دسترسی به حساب ممکن می‌شود. همچنین کاربر می‌تواند در تنظیمات حساب خود، دسترسی به آن را با یک یا چند آی‌پی محدود نماید تا اینکه از ورود دیگران به حساب خود جلوگیری کند.

    کاربر برای استفاده از وب‌مانی ابتدا باید نرم‌افزار نگه‌دارنده وب‌مانی (Webmoney Keeper) را از سایت نصب نماید یا به روش Online وارد حساب خود در سایت وب‌مانی شود. به هر حساب وب‌مانی، شناسه وب‌مانی (WMID) تعلق می‌گیرد. هر کاربر در سامانه پول الکترونیکی وب‌مانی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار می‌شود. طبق اطلاعات وارد شده در زمان افتتاح حساب، برای کاربران انواع گواهینامه الکترونیکی ارایه می‌گردد. اگر کاربر مشخصات شخصی وارد ننماید، گواهینامه ناشناس و اگر مشخصات خود را وارد نماید، گواهینامه تشریفاتی تعلق می‌گیرد. در زمان افتتاح حساب، کاربر می‌تواند مشخصات خود را وارد نموده و از گواهینامه تشریفاتی برخوردار شود.

    انواع کیف‌های پول در وب مانی

    (WMZ) نشانگر کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا (USD)

    WME – نشانگر کیف پول یورو اتحادیه اروپا (EUR)

    WMR – نشانگر کیف پول روبل کنفدراسیون روسیه (RUB)

    WMU – نشانگر کیف پول گریونا اوکراین (UAH)

    WMB – نشانگر کیف پول روبل بلاروس (BYR)

    WMS – نشانگر کیف پول سوم قرقیزستان (KGS) – منحل‌شده

    WMY – نشانگر کیف پول سوم ازبکستان (UZS) – منحل‌شده

    WMV – نشانگر کیف پول دانگ ویتنام (VND)

    WMX – نشانگر کیف پول بیت‌کوین (BTC)

    WMG – نشانگر کیف پول طلا
    این کیف‌های پول جدا از شناسه وب‌مانی (WMID) است و برای انجام حواله باید از شماره ارز مشخص استفاده گردد.

پاسخ دادن به: سارا خواجه نوری
در شرکت وب مانی اعتبار حساب یک شخص بر اساس پاسپور…
کنسل
اطلاعات شما: