Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی TIME: The Single Most Overlooked Component Of Trading نایل فولر پاسخ به: TIME: The Single Most Overlooked Component Of Trading نایل فولر

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۱۱, ۱۳۹۷ در ۷:۵۲ ق.ظ

    نتیجه‌گیری

    چیزی که من می‌خواهم شما از این درس بگیرید این است که باید در مورد زمان به عنوان یک مولفه حیاتی برای موفقیت تجاری فکر کنید، نه فقط به عنوان یک بعد فکری. هر بار که شما وارد یک تجارت می‌شوید باید آماده باشید که فضا و زمان را به یک برنده تبدیل کنید، وگرنه متحمل خسارت‌های غیر ضروری خواهید شد.

    عجله نکنید که پول بگیرید چون این به سادگی حرص و طمع است و همانطور که می‌دانید، افراد حریص در حال از دست دادن در بازار هستند. شما باید بیش از حد به کسب‌وکار و تجارت خود ارتباط داشته باشید، و راه اصلی که این کار را می‌کنید این است که ریسک خود را کنترل کرده و نه بیش از اندازه حساب تجاری خود را کنترل کنید، بلکه با عجله و بیش از اندازه معامله کنید.

    بازرگانانی که پول درمی آورند و در “۱۰ درصد افرادی که موفق هستند”، کسانی هستند که به اندازه کافی شجاع هستند تا معاملاتی را برگزار کنند و صبر داشته باشند تا از نوسانات کوچک در بازار خارج شوند. شما نمی‌خواهید که مثل یک حیوان در حیات وحش ارتجاعی به نظر برسید، شما می‌خواهید متخصص و صبور باشید، مانند یک انسان هوشمند که از لوب قدامی خود برای کنترل impulses استفاده می‌کند.

    اگر می‌خواهید بیشتر در مورد این که چطور با الگوهای حرکتی قیمت ساده مثل آن‌هایی که امروزه درس می‌خوانند صحبت کنید و همچنین نحوه مدیریت احساسات و پول خود در بازار را بررسی کنید، و البته برای آموزش عمیق و آموزش عمیق، مسیر تجاری تازه به روز شده خود را چک کنید.