Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی TIME: The Single Most Overlooked Component Of Trading نایل فولر پاسخ به: TIME: The Single Most Overlooked Component Of Trading نایل فولر

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۱۱, ۱۳۹۷ در ۷:۵۱ ق.ظ

    صبر و انضباط: آیا از آن‌ها استفاده کرده‌اید؟

    البته، “چسب” که همه این “انتظار” را می‌سازد و “هیچ کاری” ممکن نیست، صبر و انضباط است، دو چیز که بسیاری از مردم در عصر ما با آن مبارزه می‌کنند، “من آن را اکنون می‌خواهم”. تنها زمانی است که یک تاجر تصمیم می‌گیرد به برنامه خود وفادار بماند و در برابر وسوسه باقی بماند، که یک تجارت خوب اجرا شده می‌تواند بازده هیولا را به دست آورد.

    در تجربه من، حتی بهترین معاملاتی که در مسیر شما انجام می‌شود، هنوز یک هفته طول می‌کشد، گاهی هم بیشتر، تا واقعاً تبدیل به برده‌ای بزرگ شود. مورد به این صورت، این چیدمان از نمودار روزانه AUDUSD در اوایل سال جاری است. این گرایش به طور کلی کاهش یافت و قیمت به یک منطقه مقاومت کلیدی تبدیل شد و یک علامت فروش ناخوشایند بسیار واضح را شکل داد. قیمت روز بعد کاهش یافت، اما بسیاری از تجار احتمالاً پس از اینکه یک روز به جای نگه داشتن آن به مدت ۶ روز و انتظار برای رسیدن به آن منطقه حمایت بعدی، سود بسیار بیشتری کسب کردند.