Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی TIME: The Single Most Overlooked Component Of Trading نایل فولر پاسخ به: TIME: The Single Most Overlooked Component Of Trading نایل فولر

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۱۱, ۱۳۹۷ در ۷:۴۸ ق.ظ

    استفاده از Losses متوقف‌شده و توقف Meddling با باده‌ای استوایی تان

    شما یک ابزار در طرف خود دارید که به شما در دادن فرصت برای تبدیل زمان به برندگان بزرگ کمک می‌کند. این ابزار دست رفتن از دست دادن را متوقف می‌کند و به طور خاص استفاده از تلفات توقف گسترده‌تر را نسبت به آنچه که ممکن است به آن عادت داشته باشد، در نظر می‌گیرد. دادن یک تجارت حتی ۵۰ دانه دیگر و یا به این ترتیب می‌تواند به طور قابل‌توجهی شانس این تغییر تجارت را از یک بازنده به یک برنده افزایش دهد. دلیل آن این است که بسیاری از معاملات (یا باید اتخاذ شوند) در سطوح پشتیبانی یا مقاومت، شاید پس از a در این روند، با این حال، ما نمی‌توانیم دقیقاً پیش‌بینی کنیم که یک بازار چقدر به آن مسیر خواهد رفت. بنابراین، دادن به آن تجارت “padding” بیشتر یا اتاق نزدیک آن منطقه pullback می‌تواند چندین بار از توقف جلوگیری کند.

    زمانی که به طور طبیعی فاصله از دست دادن را افزایش می‌دهید، به طور طبیعی زمان آن را افزایش می‌دهید که آن تجارت را همانطور که قرار است در خارج از محدوده میانگین روزانه و هفتگی از حرکت قیمت قرار دهید (یا حداقل این هدف است) افزایش دهید. به عنوان مثال، the به طور متوسط ۱۵۰ – ۲۰۰ مایل در هفته حرکت می‌کند به طوری که اگر هدف شما ۴۰۰ یا ۶۰۰ متر عرض داشته باشد، باید WAIT کنید و هیچ راهی برای این کار وجود ندارد.
    با این حال، به خاطر داشته باشید که توقف گسترده‌تر آمریکا در بازی GAME و بهبود موفقیت موفقیت ما در طی یک مجموعه از شخصیت‌های جوان آمریکا را حفظ خواهد کرد. و این هدفی است، مگر نه؟

    این یک مثال است: نمودار نفت خام روزانه در زیر ما را نشان می‌دهد که دو شمش بسیار خوب پشت به روز که شکل می‌گیرد را نشان می‌دهد. سپس Price چند روز قبل از اینکه به سختی آن گیره‌ها را زیر پا بگذارد و سپس آن را بیشتر کند، به یک سو می‌رود. چه واقعیت بی‌رحمی ای است که بسیاری از traders که وارد این pins شدند، قبل از اینکه قیمت بالاتر برود، در پایین میله‌های زندان از دست رفته متوقف شدند. راه‌حل؟ فاصله توقف خود را افزایش دهید و آن باخت تبدیل به یک برد می‌شود. با انتخاب یک توقف سخت‌تر از این که بتوانید اندازه موقعیت خود را افزایش دهید، حریص نباشید. به خاطر داشته باشید که سفته بازه‌ای بورس و خرس باعث می‌شوند پولی به دست بیاورند اما خوک‌ها از طریق بازار کار خود را انجام می‌دهند. آیا شما گاو، خرس، یا خوک هستید؟