Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی TIME: The Single Most Overlooked Component Of Trading نایل فولر پاسخ به: TIME: The Single Most Overlooked Component Of Trading نایل فولر

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۱۱, ۱۳۹۷ در ۷:۴۱ ق.ظ

    سال جدید بر ما است و به عنوان یکی از تصمیمات تجاری سال جدید شما, مطمئن هستم که می‌خواهید نتایج معاملاتی خود را بهبود بخشید. در حالی که ممکن است فکر کنید این کار ساده‌تر از انجام است, اینجا تنها کاری است که می‌توانید انجام دهید تا تجارت خود را امسال بهبود دهید: کسب‌وکار خود را طولانی‌تر نگه دارید و به آن‌ها کم‌تر نگاه کنید.

    در این درس ما به چندین جدول تجارت چارت روزانه نگاه می‌کنیم تا نشان دهیم چگونه فکر کردن به زمان و نه فقط قیمت می‌تواند نتایج معاملاتی شما را بهبود ببخشد. باید زمانی را شروع کنید که به اندازه تجارتی که در آن هستید مهم باشد. به عنوان مثال, فقط به این دلیل که تجارت شما در حال حاضر منفی است (اما به زیان توقف شما نرسیده) به این معنی نیست که به دلیل زمان, به عنوان ضرر پایان می‌یابد. زمان دوست شما در بازار است, اما بیشتر تجار آن را به یک دشمن تبدیل می‌کنند.

    هنگام خرید چارچوب زمانی چارت روزانه, من می‌گویم که دوره متوسط باید انتظار داشته باشید که یک تجارت در حدود دو هفته باشد. حاضرم شرط ببندم که بیشتر شماها این کتاب را خیلی زیاد دارید. اکنون, این بدان معنا نیست که تهاجمی باشد, یعنی یک چشم باز و یک تکه خرد مفید. بیایید نگاهی به چند نمونه در چارت بیاندازیم.

    در نمودار طلای روزانه زیر، ما می‌توانیم یک جفت سیگنال‌های نوار بسیار خوب را ببینیم که در یک سطح پشتیبانی کلیدی شکل گرفته‌اند. شما متوجه خواهید شد که اولین بار با سرعت بالاتر حرکت قیمت را مشاهده می‌کنید، اما حتی اگر بخواهید در حدود ۶ روز کامل را امتحان کنید، اگر می‌خواهید سود قابل‌توجهی داشته باشید. چند هفته بعد بار دیگر سپری شد، حتی بیشتر طول کشید تا بازی کند؛ توجه کنید که این یکی حدود ۱۷ روز طول می‌کشد تا سود خوبی به شما بدهد. آیا شما می‌توانید انتظار داشته باشید که تا ۵۰ درصد ورودی و سپس برای قیمت بالاتر بروند؟ همه آن‌ها به داشتن یک برنامه و چسبیدن به آن برمی گردند.