Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر پاسخ به: قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۵ ب.ظ

    دست دادن به سود

    آیا حساب تجاری شما به طور مداوم بالا می‌رود و سپس به همان جایی که شروع می‌شود، باز می‌گردد؟ شما دوست دارید که این حرکت به طور پیوسته بالاتر از یک حرکت نزولی کم در بین، درست باشد؟ خب، پس باید تمام profits رو پس بگیری. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا تجار سود خود را پس می‌دهند، اما در اینجا برخی نکات برای کمک به شما در غلبه بر این مشکل در سال ۲۰۱۹ وجود دارد:

    شما باید پس از کسب یک تجارت برنده خود را از کامپیوترتان و نمودارها حذف کنید. آنجا بنشینید و به دنبال یک کار تجاری دیگر باشید، احتمال این وجود ندارد که یک شانس وجود داشته باشد، اما اگر شما آنجا بنشینید کسی را ببینید که شما را نشان می‌دهد. تاجران در بالاترین خطر تجارت مستقیم بعد از خروج از یک تجارت برنده هستند. آن‌ها احساس خوبی دارند، احساس خوبی دارند، و در حالی که همه چیز خوب و خوب است، شما باید از آن انرژی مثبت در چیز دیگر، خارج از تجارت استفاده کنید، یا این سود را به دست می‌آورید که شما صبورانه انتظار آن را دارید.

    اگر سود خود را از دست می‌دهید، چون شما به سادگی آن‌ها را تامین نکنید، باید برنامه‌ای بریزید تا این سودها را تضمین کنید. من یک مقاله درباره یک استراتژی خروج تجاری ساده نوشتم که شما می‌توانید از آن برای کمک به شما برای تضمین سود به جای اینکه اجازه دهید آن‌ها در هیچ چیز ناپدید شوند، استفاده کنید.