Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر پاسخ به: قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۴ ب.ظ

    حریص بودن: Risking بیش از حد و یا تجارت بیش از حد

    این موضوع یک میلیون بار پیش از این گفته شده‌است و هرگز کم‌تر حقیقت ندارد: گاوها پولی می‌سازند، خرس‌ها پول درمی آورند، اما خوک‌ها پول بیشتری به دست می‌آورند.

    آیا می‌خواهید پول درآورید و یا “قتل‌عام” شده توسط بازار را به دست آورید؟ درست مثل یه جواب واضح است، نه؟ خوب، اغلب تاجران طوری رفتار می‌کنند که انگار می‌خواهند توسط بازار قتل‌عام شوند. در اینجا نحوه اجتناب از آن در سال ۲۰۱۹ را مطرح می‌کنیم:

    واضح است، اما اجازه دهید صادق باشیم شما احتمالاً این کار را انجام نمی‌دهید چون اغلب تاجران این کار را نمی‌کنند؛ کنترل ریسک خود را در نظر بگیرید. برای هر تجارت چقدر ریسک می‌کنید؟ آیا آن چیزی است که شما می‌توانید در شب بدون داشتن یک نیاز شدید بر روی لپ‌تاپ تان در ساعت ۳ صبح بخوابید و چک کنید که بازارها چه می‌کنند؟ چون اگر شما مقصر این کار هستید، بیشتر از خواب خود را از دست می‌دهید، و اگر نمی‌توانید خود را کنترل کنید، پول تجاری خود را از دست خواهید داد.

    اگر بیش از حد خرید می‌کنید، شما هم حریص هستید، فقط کمی متفاوت خواهید بود. تاجران تمایل دارند که فکر کنند اگر بیش از حد ریسک نکنند، حریص نیستند، اما حتی اگر شما کنترل ریسک خود را به خوبی کنترل کنید، اگر بیش از حد در حال خرید و فروش هستید، هنوز حریص هستید. شما می‌خواهید یک روش تجاری با فرکانس پایین در سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنید. به این ترتیب، با مدیریت ریسک خود، به منظور از بین بردن اثرات مخرب حرص و طمع به حساب تجاری خود تلاش خواهید کرد.