Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر پاسخ به: قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۲ ب.ظ

    در مورد ماهیت معاملات واقع‌بینانه نیست

    حدس بزن چی شده؟ تو یک معامله را از دست خواهی داد. با آن معامله کنید. اما در نهایت جدیت، یادگیری برای از دست دادن به درستی یک پیش‌نیاز برای تبدیل پول به عنوان یک تاجر است. اگر نمی‌توانید ریسک خود را مدیریت کرده و انگیزه خود را کنترل کنید، پول زیادی از دست خواهید داد و حساب خود را از دست خواهید داد. در اینجا برخی از گام‌های عملی که می‌توانید در سال جاری به دست آورید، با ماهیت بازار و آنچه در واقع امکان پذیر است، مد نظر قرار دهید.

    به یاد داشته باشید: یک توزیع تصادفی از برد و زیان برای هر نوع لبه تجاری وجود دارد. مهم نیست اگر شما با استراتژی‌های اقدام قیمت من و یا برخی روش‌های دیگر معامله کنید، همیشه به طور تصادفی برده‌ای و losses را توزیع می‌کنید. این به این معنی است که شما ممکن است در طول یک سال ۶۰ درصد نرخ برد داشته باشید، اما نمی‌دانید که کدام معامله برنده خواهد شد و کدام یک برنده خواهد شد. بنابراین، با نرخ بهره ۶۰ درصد، شما می‌توانید ۴ معامله را در یک ردیف، خارج از ۱۰، و در طول ۱۰۰ معامله که ممکن است بیش از ۴ نفر را در یک ردیف از دست بدهید و همچنان در نرخ بهره ۶۰ درصد از دست بدهید. بنابراین، باید از خودتان بپرسید ” آیا من به اندازه کافی مرد هستم که یک خط از دست رفته را تحمل کنم؟ ” این مساله برای مدیریت صحیح سرمایه بانک شما و نه بیش از حد تجارت است!

    صبر کنید تا ثروتمند شوید. چه چیزی “سریع ثروتمند” را به یک تاجر متوسط معمولی تبدیل می‌کند؟ به نظر می‌رسد: به موقعیت خود اضافه کنید، تنها به این دلیل که موقعیت شما بالا می‌رود، سپس بازار می‌چرخد و ناگهان آن موقعیت دوم منفی است، حالا چه کار می‌کنید؟ شما تجارت خود را پیچ دادید، زیرا شما سعی می‌کردید که به سرعت پول بگیرید و حریص باشید. در مورد چیزی که ممکن است صحبت کنید و علائم دلار را در چشمان خود نگیرید. به یاد داشته باشید، بازار ebbs دارد و زمانی که یک موقعیت سودآور و زیاد است، بازار ممکن است به زودی معکوس شود. اگر قرار است در وضعیتی قرار بگیرید که شما باید این کار را پس از عقب کشیدن در اغلب موارد انجام دهید، نه تنها زمانی که بازار به نفع شما باشد و احتمالاً بیش از حد در آن مسیر گسترش یابد.