Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر پاسخ به: قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۱ ب.ظ

    بیم از ورود، از دست دادن معاملات خوب،

    چند بار در آنجا نشسته بودید و فقط به یک علامت bar خیره شده بودید که چندین نقطه تلاقی در پشت آن داشت، اما به جای آن که تجارت را انجام دهید، بیست دلیل برای این کار پیدا کردید که چرا تجارت ” ممکن است عملی نشود؟ ” بسیاری از تجار این کار را به این دلیل انجام می‌دهند که از دست دادن پول می‌ترسند. بله، شما می‌توانید پول خود را در تجارت از دست بدهید، اما باید بدانید که این تنها راه برای به حداقل رساندن تاثیرات عاطفی این است که ریسک خود را در ازای تجارت کاهش دهید تا سطحی که از نظر احساسی می‌توانید از آن استفاده کنید. در اینجا برخی از گام‌های عملی که می‌توانید برای کاهش و یا از دست دادن عملکرد تجاری تان در سال آینده استفاده کنید، آورده شده‌است:

    داد و ستد نکن. اگر یک سیگنال عمل با کیفیت بالا و با کیفیت بالا را ببینید که معیارهای برنامه کسب‌وکار شما را برآورده می‌کند، تجارت را راه‌اندازی و راه بروید. در آنجا بنشینید و از Google برای پیدا کردن چند دلیل استفاده کنید که چرا این کار ممکن است کارساز نباشد! من برای شما خبر دارم، هر گونه تجارت می‌تواند یک بازنده را به پایان برساند! اما آنچه در اینجا انجام می‌دهیم این است که EDGE ما EDGE را پر کرده و شما باید لبه خود را تجاری کنید تا شانس ایجاد پول در طول مدت طولانی را داشته باشید. اگر شما خودتان را از هر تجارتی خارج کنید و مثل گوزن در چراغ‌های جلوی اتومبیل رفتار کنید، پول نخواهید گرفت.

    بیش از این که با از دست دادن تجارت راحت نیستید جان خود را از دست ندهید. این کار تا حد زیادی میزان ترس شما را در طول فرآیند تحلیل تجارت و تجارت کاهش می‌دهد. اگر بدانید که ریسک شما در هر معامله با یک دلار پوشانده شده‌است که شما می‌توانید به راحتی با آن بخوابید، پس خوب است که بروید.