Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر پاسخ به: قطعنامه تجاری ۲۰۱۹ را تهیه کنید که به آن پایبند باشید.چیست؟ نایل فولر

  • شایان صبوری

    کاربر
    دی ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۱۰ ب.ظ

    Exiting trades too early
    شما چند بار در سال ۲۰۱۸ خیلی زود از کسب‌وکار خارج می‌شوید؟ این می‌تواند واقعاً یک مشکل ناامید کننده باشد؛ خروج از یک حق تجاری قبل از اینکه واقعاً به نفع شما باشد. قطعاً شما نمی‌توانید به عنوان یک تاجر با سود اندک سود ببرید، چون باید هر از گاهی به یک “ران” ضربه بزنید و سپس زیان‌های خود را پنهان کنید و شما را به سیاه تبدیل کنید. در اینجا به چند نکته عملی در مورد این که چگونه می‌توان خروج از آن را خیلی زود ترک کرد و شروع به آویزان کردن آن حرکات بزرگ در بازار کرد، آمده‌است:

    به یاد داشته باشید، معاملات خوب طولانی‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید بازی می‌کنید. به این معنی که اغلب یک حرکت قوی بسیار فراتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید می‌تواند و یا خواهد بود، تنها عاملی که نمی‌دانید این است که چقدر طول می‌کشد تا اینکار را انجام دهد، و این چیزی است که بیشتر تجار را به خود مشغول می‌کند. شما به PATIENCE نیاز دارید تا معاملاتی را کسب کنید و همچنین باید توقف کنید و به آن‌ها نگاه کنید. به من اعتماد کن، زمانی که می‌گویم چک کردن در معاملات شما اغلب شبیه “بوسه مرگ” برای یک تاجر است، منظورم این است که بیش از آنچه به خاطر دارم، خودم آن را تجربه کرده‌ام.

    زمانی که وارد آن‌ها می‌شوید، یک استراتژی خروج برای کسب‌وکار خود داشته باشید، یا بهتر است قبل از اینکه وارد آن‌ها شوید. به این ترتیب شما راه خروج را تا یک تصمیم عاطفی به دقیقه که معمولاً اشتباه خواهد بود رها نمی‌کنید. بدیهی است، زمان‌هایی وجود دارد که شرایط بازار می‌تواند به شدت تغییر کند و شما ممکن است در یک راه خروج اولیه توجیه شود، اما این کار زمان و تجربه لازم برای دانستن آن را دارد و این چیزی است که شما واقعاً نباید آن را انجام دهید تا زمانی که ثابت کنید که می‌توانید به یک برنامه با خروج از تجارت سخت پایبند باشید. در یک پاداش ریسک ۱: ۲ یا بیشتر از هر تاجری که وارد می‌شوید و به سادگی به IT تبدیل می‌شود، خروجی خود را تعریف کنید. صادقانه بگویم، اگر فقط یک چیز را برای سال ۲۰۱۹ انجام بدهید، احتمالاً از جایی که برای سال ۲۰۱۸ در آن کار کرده‌اید، سر و کار دارید. شما شگفت‌زده خواهید شد که تنها کمی از نظم و پایبندی به برنامه از پیش تعیین‌شده تان ادامه دارد.