Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی بهترین جفت ارز برای تجارت چیست؟ و زمان ترید آنها کی است؟ پاسخ به: بهترین جفت ارز برای تجارت چیست؟ و زمان ترید آنها کی است؟

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۰ ق.ظ

    اکنون، من به تجار توصیه نمی‌کنم که تمام این صلیب‌ها را تجارت کنند، قطعاً یک لیست کوتاه از the وجود دارد که من آن را تجارت می‌کنم و همه students را توصیه می‌کنم. این لیست کوتاه شبیه این است: AUD / JPY، EUR / JPY، GBP / JPY.

    این چهار جفت متقاطع بیش‌ترین کاربرد را دارند و یک جمع خوب برای زوج‌های بزرگ ذکر شده در بالا ایجاد می‌کنند. خواندن را ادامه دهید و من همه این نکات را در پایان خلاصه خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه “فهرست مراقبت دقیق” زوج‌های ارز را که می‌توانید در سفر تجاری forex دنبال کنید، به شما نشان دهم.

    ” هایی هستند که از اقتصادهای در حال توسعه و نوظهور به جای توسعه و در حال حاضر اقتصادهای صنعتی مانند بازی‌های اصلی، تشکیل شده‌اند. در زیر لیستی از برخی از موارد موجود در دنیا وجود دارد:

    USD / TRY – دلار آمریکا در مقابل لیره ترکیه
    EUR / TRY – یورو در مقابل لیره ترکیه
    USD / ZAR – دلار آمریکا در مقابل دلار افریقای جنوبی
    USD / MXN – دلار آمریکا در برابر پزوی مکزیک
    USD / BRL – دلار آمریکا در مقابل واقعی برزیل

    زوج‌های ارز خارجی بهترین جایی نیستند که به عنوان یک تاجر مشتاق به راه بیفتند، من هنوز آن‌ها را تجارت نمی‌کنم و دلایلی وجود دارد که چرا. حیوانات نادر نسبت به بازی‌های اصلی و حتی the، مایع کمتری هستند. این امر به این معنی است که در دنیای خارجی ریسک بیشتری وجود دارد و این امر آن‌ها را بیشتر در معرض “سر خوردن” قرار می‌دهد و همچنین به این معنی است که آن‌ها گسترده‌تر از رشته‌های اصلی و صلیب‌ها هستند.

    توجه داشته باشید که “انتشار” بهایی است که شما برای “ایجاد بازار” برای شما پرداخت می‌کنید، این تفاوت بین قیمت و قیمت تقاضا است، شما به طور خودکار هر بار که وارد یک تجارت می‌شوید، می‌تواند بسیار پایین باشد، گاهی تنها یک پیپ (exotics) می‌تواند گسترش بسیار بالایی داشته باشد که معمولاً بیش از ۱۰ دانه دارد. در اصل، این گسترش به این معنی است که شما در یک تجارت از ابتدا منفی هستید، پس باید بر روی گسترش برای کسب منفعت غلبه کنید، بدون این که به عمد خود را در سوراخ ۱۵ یا ۲۰ دانه قرار دهید وقتی که می‌توانید موضوعات اصلی را مبادله کنید و تنها ۱ یا ۳ pips منفی داشته باشید. احتمالات را به نفع خود تقسیم کنید)

    گل‌ها همچنین می‌توانند بسیار متغیر باشند و در نتیجه نسبت به the و crosses کم‌تر قابل‌اعتماد باشند، به دلیل نقدینگی ضعیف در زوج‌های نادر، آن‌ها می‌توانند به سرعت حرکت کنند و یا “در اطراف جست‌وخیز کنند” یا ” بسیار بیشتر از بازی‌های اصلی و یا crosses. به سادگی هیچ دلیل واقعی برای نگرانی در مورد یا تجارت خارجی وجود ندارد، بازی‌های اصلی و crosses به شما کمک می‌کنند تا فرصت‌های تجاری برای کسب‌وکار موفق داشته باشند. تاجرانی که تلاش برای تجارت حیوانات نادر را دارند در آنالیز – فلج گرفتار می‌شوند و احتمالاً بخاطر تجارت گناهکار شناخته می‌شوند، به طور حتم نسبت به تجارت بیشتر آسیب‌پذیر هستند. افراد نادر را نادیده بگیرید.