Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی بهترین جفت ارز برای تجارت چیست؟ و زمان ترید آنها کی است؟ پاسخ به: بهترین جفت ارز برای تجارت چیست؟ و زمان ترید آنها کی است؟

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۳ ق.ظ

    به طور مشابه, اگر شما به یک موقعیت طولانی در سمت چپ و یا در کوتاه‌مدت وارد شوید, الزاماً ریسک خود را دوبرابر می‌کنید. من متوجه‌شده‌ام که در مقایسه با شرکت کنندگان و اتحادیه اروپا بسیار سخت متلاطم است, و در نتیجه به ندرت در بازار بورس تجارت می‌کنم, و اگر بخواهم یک ارز اروپایی را با دلار آمریکا مبادله کنم, تمرکز می‌کنم. این به این معنی نیست که شما هرگز نباید کالا را مبادله کنید, اما فقط توصیه کنید که در تجربه من شرکت کنندگان و شرکت کنندگان فرصت‌های تجاری بهتری را ارایه دهند.

    همچنین به این معنا که بیش‌ترین حجم پول را حمل می‌کند, این به این معنی است که بیشتر مایع است, که دلیل دیگری است که آن را به دلیل دیگری ترجیح می‌دهم. این حجم در حدود ۱ / ۹۹ درصد حجم تجارت خارجی را تشکیل می‌دهد, که در سال بعدی به میزان $ s می‌باشد.

    واحدهای پولی

    پول کالا نامی است که به ارزه‌ای کشورهایی داده می‌شود که وابسته به صادرات مواد خام خاص برای درآمد هستند. ارزه‌ای اصلی که در نظر گرفته می‌شوند عبارتند از: دلار استرالیا, دلار کانادا, و یک دلار جدید.
    طلا و نقره کالاهای واقعی هستند، بنابراین آن‌ها می‌توانند به عنوان “واحد پول کالا” در نظر گرفته شوند، و بار دیگر به دلار آمریکا مبادله می‌شوند، همانطور که در بالا اشاره شد.

    تجربه من با واحد پول کالا این است که the، NZDUSD، طلا و نقره، بهترین راه برای تجارت هستند، من تمایل دارم از the اجتناب کنم چون می‌بینم که بسیاری از سیگنال‌های تجاری “کاذب” را روشن می‌کنند، این ممکن است چیزی برای انجام دادن با آن به شدت تحت‌تاثیر قیمت نفت خام باشد. به هر دلیل، من معمولاً از معامله با USCAD اجتناب می‌کنم و توصیه می‌کنم که دانش آموزان من هم همین کار را بکنند، شاید در یک نقطه در آینده the “رفتار منطقی تری” داشته باشد، اما در حال حاضر من تمایل به اجتناب از آن مانند طاعون را دارم.

    “صلیب” آن زوج‌هایی هستند که با هم جفت نمی‌شوند. دلار آمریکا از قبیل:

    AUD / CAD – دلار استرالیا در مقابل. دلار کانادا

    AUD / CHF – دلار استرالیا در مقابل. فرانک سوئیس

    AUD / JPY – دلار استرالیا در مقابل. ین ژاپن

    AUD / NZD – دلار استرالیایی در مقابل. دلار زلاندنو

    CAD / JPY – دلار کانادا در مقابل. ین ژاپن

    CHF / JPY – فرانک سوئیس در مقابل. ین ژاپن

    EUR / AUD یورو در مقابل دلار استرالیا

    EUR / CAD – یورو در مقابل دلار کانادا

    EUR / CHF یورو در مقابل فرانک سوئیس

    EUR / لیره – یورو در مقابل. پوند انگلیس

    EUR / JPY یورو در مقابل ین ژاپن

    EUR / NZD یورو در مقابل دلار زلاندنو

    لیره / AUD – پوند انگلیس در مقابل. دلار استرالیا

    لیره / CHF – پوند انگلیس در مقابل. فرانک سوئیس

    لیره / JPY – پوند انگلیس در مقابل. ین ژاپن

    NZD / JPY – دلار نیوزیلند در مقابل. ین ژاپن