Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی بهترین جفت ارز برای تجارت چیست؟ و زمان ترید آنها کی است؟ پاسخ به: بهترین جفت ارز برای تجارت چیست؟ و زمان ترید آنها کی است؟

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۱۵ ق.ظ

    در حال حاضر، چیزهایی وجود دارند که ما باید در مورد “بازی‌های اصلی” قبل از حرکت به بحث در مورد “صلیب” بحث کنیم.

    اول از همه، بسیاری از زوج‌های عمده ارز با حرکت قیمت خود هم‌بسته هستند، به این معنی که آن‌ها تقریباً یک‌سان با یکدیگر حرکت می‌کنند. به عنوان مثال، EURUSDو GPBUSDتمایل دارند که در یک جهت کلی حرکت کنند (نه دقیقاً یک‌سان)، GPBUSD معمولاً کمی more از EURUSD است، اما اگر یورو یک روند روشن یا پایین باشد شما می‌توانید با اطمینان فرض کنید که GBPUSD در یک روند است، بنابراین می‌گوییم آن‌ها رابطه مثبتی دارند.

    USDCHF به طور منفی با ارتباط دارد، بنابراین اگر EURUSDدر حال حرکت بالاتر باشد، USDCHF بیشتر به سمت پایین حرکت می‌کند. اگر یک نمودار EURUSD و یک نمودار USDCHF از یک چارچوب زمانی را انتخاب کنید و یک سمت راست و یک طرف را وارونه نگه دارید، آن‌ها نسبتاً شبیه هم خواهند بود، به این دلیل که آن‌ها به طور منفی هم‌بسته هستند.

    پس این رابطه همبستگی برای شما چه معنایی دارد؟ این به این معنی است که شما باید مراقب باشید که تصمیمات تجاری خود را اتخاذ کنید تا ریسک یا تجارت خود را در برابر موقعیتی که در حال حاضر باز دارید، دو برابر نکنید. به عنوان مثال، اگر شما یک زمان طولانی را در the و GBPUSD وارد کنید، شما در واقع دو برابر کردن ریسک خود هستید، و اگر یک تنظیمات قیمت مشابه در هر دو طرف وجود داشته باشد، این زوج را انتخاب کنید که راه‌اندازی بیشتر به نظر می‌رسد.