Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی بهترین جفت ارز برای تجارت چیست؟ و زمان ترید آنها کی است؟ پاسخ به: بهترین جفت ارز برای تجارت چیست؟ و زمان ترید آنها کی است؟

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۰۷ ق.ظ

    دو پرسش مشترک که من از بازرگانان مشتاق forex دریافت می‌کنم عبارتند از: ” کدام زوج ارز برای تجارت بهتر هستند؟ و “بهترین زمان‌ها برای تجارت چیست؟ ”

    این مقاله دو بخشی اولین بار به این پرسش می‌پردازد که کدام زوج ارز برای تجارت بهتر هستند؟ ” و هفته بعد به این پرسش می‌پردازیم که بهترین زمان‌ها برای تجارت چیست؟ شما باید از این سری مقاله دو قسمتی به عنوان یک راهنمای مرجع برای پاسخ به هر سوالی که ممکن است در مورد آن زوج‌های ارز برای تجارت و چه زمانی برای تجارت آن‌ها استفاده کنید، استفاده کنید. لذت ببرید.

    انواع of ارز:

    سه دسته از واحدهای پول، بازی‌های اصلی، صلیب‌ها و exotics وجود دارد. نکات زیر توضیح خواهند داد که کدام یک از این سه مقوله به این سه دسته تقسیم می‌شوند و مزایا یا مضرات هر کدام.
    اصلی

    جفت‌های ارز خارجی ” عمده ” دو کشور بزرگ هستند که با دلار آمریکا جفت می‌شوند. از آنجائیکه آن‌ها در این لیست از نقره و طلا استفاده می‌کنند, ما آن‌ها را به طور منظم مبادله می‌کنیم.

    EUR / USD – یورو در برابر دلار آمریکا (فیبر)
    GBP / USD – پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا (استرلینگ، کابل)
    AUD / USD – دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا (Aussie)
    NZD / USD – دلار نیوزیلند در مقابل دلار آمریکا (کیوی)
    USD / JPY – دلار آمریکا در برابر ین ژاپن (ین)
    USD / CHF – دلار آمریکا در مقابل فرانک سوئیس
    USD / CAD – دلار آمریکا در برابر دلار کانادا (Loonie )
    XAU / USD – طلا
    XAG / USD – نقره ای