• شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۴, ۱۳۹۷ در ۴:۰۵ ب.ظ


    زمانی که میله‌های فولادی در بالا یا پایین یک بازار محکم قرار می‌گیرند که بعد از حرکت هدایتی زیادی، یک breather را اشغال می‌کند، اغلب می‌توانند از سرگیری روند سیگنال نزدیک باشند. در نمودار روزانه of / CAD در زیر ما می‌توانیم میله‌های متعدد ایجاد شده در بالای یک بازار محدود را ببینیم که اخیراً در یک روند نزولی بزرگ شکل گرفته‌اند. آخرین بار در سمت راست نمودار حرکت بسیار قدرتمندی را آغاز کرد که منجر به شکست دامنه و از سرگیری روند نزولی پیش رو شد.


    معکوس کننده‌های میله‌ای یک ابزار اقدام قیمت عالی هستند که تجار forex می‌توانند در همه شرایط بازار از آن استفاده کنند. آن‌ها به بهترین شکل در سطوح confluent با پشتیبانی قوی و تایید مقاومت بازی می‌شوند. پین bars که با گرایش روزانه غالب گرفته می‌شوند به طور کلی دقیق‌تر از پین trend هستند. با این حال، پین با گرایش‌ها مخالف می‌توانند تغییرات جهت گیری طولانی‌مدت را پیاده کنند که می‌تواند به معنی پول نقد جدی برای بازرگانان با چشم آموزش‌دیده باشد. پین bars در نوک و کف بازارهای دارای محدوده وسیعی کار می‌کند و تنظیمات بسیار دقیقی در این شرایط فراهم می‌کند.

    مثال‌هایی از تشکیل Pin بار در عمل:

    در اینجا یک نمودار روزانه از CAD / JPY وجود دارد که ما می‌توانیم آرایش bar متعددی را مشاهده کنیم که بسیار خوب تعریف شده‌اند و بسیار خوب کار کرده‌اند. توجه داشته باشید که تمام دامنه pin به وضوح از اقدام قیمت مجاور بیرون‌زده و “رد” تعریف‌شده قیمت پایین‌تر را نشان می‌دهد. همه of زیر یک چیز مشترک دارند که ما فقط در مورد آن بحث کردیم، آیا می‌توانید حدس بزنید که آن چیست؟