• شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۴, ۱۳۹۷ در ۳:۵۵ ب.ظ

    در تشکیل میله‌ای صعودی، ما معمولاً در قسمت بالای بار pin را می‌خریم و از دست دادن ۱ پیپ زیر قسمت پایین نوار سوزن استفاده می‌کنیم. در تشکیل میله‌ای خشن، ما به طور معمول بر روی شکستگی میله میله می‌فروشید و یک پیپ دست دادن ۱ پیپ را بالای دم میله سوزن قرار می‌دهیم. از دست دادن دیگری برای تنظیمات مختلف من در دوره اقدام قیمت پیشرفته من، دست از دست دادن دیگری نیز وجود دارد.

    “ورود محدود” – این مدخل باید بالاتر از قیمت بازار فعلی برای فروش و زیر قیمت بازار فعلی برای یک خرید قرار داده شود. ایده اصلی این است که بعضی میله‌ها به حدود ۵۰ درصد از دنب خود برمی گردند، بنابراین ما می‌توانیم با یک دستور محدود وارد آنجا شویم. این امر باعث از دست رفتن وقفه و قطع توقف ما در بالا یا پایین میله میله یا پایین و یا پایین آوردن پاداش ریسک بالقوه بزرگ بر روی تجارت به عنوان نتیجه می‌شود.

    برای تجارت موثر نوع pin باید ابتدا مطمین شوید که به خوبی تعریف شده‌است. هیچ نوع آرایش مثلثی به طور مساوی ساخته نشده است; فقط باید ساختار میله میله را که دارای ویژگی‌های بالا هستند بگیرد.

    سپس, سعی کنید تنها میله‌های پین را بگیرید که تلاقی با یک عامل دیگر را نشان می‌دهد. به طور کلی, میله‌های پین با روند چارت روزمره غالب, دقیق‌ترین روند هستند. اما میله‌های سودآور بسیاری وجود دارند که اغلب در بازارهای محدود یا نقاط عطف بازار رخ می‌دهند. نمونه‌هایی از ” عوامل تلاقی ” عبارتند از: اما محدود به: پشتیبانی قوی و سطوح مقاومت, دنباله فیبوناچی % %, یا میانگین متحرک.