Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی استراتژی‌های تجارت شمعدانی چیست؟ پاسخ به: استراتژی‌های تجارت شمعدانی چیست؟

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۴, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۰ ق.ظ

    میله‌های دم کوچک و میله‌های دم دراز (نه میله میله)

    نمودار زیر چیزی را نشان می‌دهد که من به سادگی به “میله‌های دم” اشاره می‌کنم. این میله‌ها دارای دامنه قابل‌توجهی هستند اما به اندازه کافی کامل نیستند که به عنوان “علامت میله سوزن” در نظر گرفته شوند. همانطور که در بخش اول گفتم، دنباله‌های ورودی اغلب قابل‌توجه هستند، بنابراین ما باید به هر نوار tailed به عنوان تاثیر بالقوه بر مسیر بازار نزدیک نگاه کنیم، حتی اگر سیگنال‌های نوار سوزنی کامل نباشند. من یک فصل کامل جدید را در مسیر خود به پدیده “نوار tailed” اختصاص داده‌ام.

    نمودار زیر یک نوار باریک “کلاسیک” را نشان می‌دهد. این یک نوار tailed صعودی است که در یک سطح پشتیبانی در یک بازار بالا – گرایش شکل می‌گیرد؛ ما می‌توانیم آن را به یک فشار قوی بالاتر ببینیم. توجه داشته باشید که این میله میله صعودی نیست چون دم پایینی به اندازه کافی بلند نیست که نسبت به بدن و دم بالای آن کمی بیش از حد طولانی باشد. اما با این وجود، دم پایین‌تر به اندازه کافی طولانی بود که دسته‌بندی آن دارای یک “نوار” صعودی ” باشد.