Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی استراتژی‌های تجارت شمعدانی چیست؟ پاسخ به: استراتژی‌های تجارت شمعدانی چیست؟

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۴, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۸ ق.ظ

    الگوی دوگانه Double بار

    مشاهده شکل میله‌های متوالی در یک بازار، اغلب در سطوح پشتیبانی و سطوح مقاومت، غیرمعمول نیست زیرا بازار “آزمایش” این مناطق است تا ببیند کدام حزب بین سفته بازه‌ای بورس و سلف (خریدار و فروشنده) برنده خواهد شد. شما معمولاً بیشتر از دو میله یا دو میله سوزن به عقب می‌بینید، اما من قبلاً سه‌تا از آن‌ها را در یک ردیف قبلاً دیده بودم، اما این اتفاق نادر است. دو پین یک چیزی هستند که توجه زیادی به این موضوع دارند که در زمینه مناسب بازار شکل می‌گیرند و با تلاقی، آن‌ها می‌توانند یک سیگنال هشدار بدیهی باشند که قیمت در حال افزایش در جهت دیگر است. این همان چیزی است که آن‌ها به نظر می‌آیند …

    این یک مثال واقعی از الگوی شمعدانی دو گانه است:

    نکته: شما ممکن است توجه کنید که قیمت فقط به سختی از الگوی میله‌ای دو pin که تصویر شده‌است تخطی کرده‌است. گاهی اوقات این اتفاق می‌افتد و به همین دلیل است که پیش از اینکه شروع به خرید کنید، باید به طور کامل دست از دست دادن به دست رفتن از دست دادن خود داشته باشید. دست از دست دادن مناسب، که به اندازه کافی عریض است، شما را از این که قبل از اینکه تجارت برنده بزرگی شود، متوقف کنید.